کد خبر: 618168
تاریخ انتشار :

دستاوردهای مهم بانک گردشگری از زبان رئیس هیات مدیره؛

کاهش قیمت تمام شده پول، به ثمر رسیدن پروژه‌ها و سر و سامان دادن به بدهی بازار بین بانکی

رئیس هیات مدیره بانک گردشگری گفت: شروع اجرای پروژه بانکداری دیجیتالی و ارائه خدمات بانکی به صورت الکترونیک، کاهش قیمت تمام شده پول، به ثمر رسیدن بسیاری از پروژه ها و ساماندهی بدهی بازار بین بانکی از مهم‌ترین دستاوردهای بانک گردشگری در سال 99 بود.

کاهش قیمت تمام شده پول، به ثمر رسیدن پروژه‌ها و سر و سامان دادن به بدهی بازار بین بانکی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، حسین ثابتی افزود: رعایت دقیق دستورالعمل های بانک مرکزی، شفافیت مالی، بر روی کدال قرار گرفتن به موقع صورت‌های مالی بانک و همچنین مقدمات ورود برخی شرکت‌ها به بازار سرمایه از دیگر دستاوردهای بانک به شمار می‌رود.

وی همچنین عملکرد بانک گردشگری در یک دهه فعالیت را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و گفت: بانک در یک دهه اخیر فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشت اما سرمایه‌گذاری‌های بانک در این مدت به گونه‌ای بود که عمده آن‌ها به مرحله سودآوری رسیده است.

ثابتی افزود: بانک گردشگری در مدت10 سال فعالیت خود علاوه بر ارائه خدمات مطلوب بانکی به مردم، در بخش بین الملل خوب درخشید و توانست تمام مجوزهای لازم را آن هم در شرایط تحریم دریافت کند و اهدافش را به خوبی پیش ببرد.

وی اظهار کرد: اقتصاد کشور بانک محور است و در سال‌های گذشته که بازار سرمایه فعال نبود (به جز حدود یک سال اخیر)، بیشترین فشارها برای تامین مالی پروژه‌ها به عهده بازار پول بوده و بانک‌ها نقش مهمی در اقتصاد کشور داشتند.

ثابتی آموزش مدیران و کارکنان را از برنامه‌های مهم بانک گردشگری برشمرد و گفت: یکی از فعالیت‌های مهم بانک در یک دهه اخیر آموزش‌های مستمر به ویژه برای نیروهای جوان بود که این آموزش‌ها نقش موثری در بهبود فعالیت‌های بانک برای خدمت به مردم داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها