کد خبر: 618422
تاریخ انتشار :

فوری/ لاریجانی خبر کاندیداتوری‌اش را قویاً تکذیب کرد + جزئیات

نماینده ادوار مجلس گفت: از شخص آقای لاریجانی شنیدم به هیچ وجه نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود و از من خواست آن خبر آمدنش را تکذیب کنم.

فوری/ لاریجانی خبر کاندیداتوری‌اش را قویاً تکذیب کرد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری شروع شد و نهایتا تا چند روز دیگر گمانه زنی ها به پایان می رسد. یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر مورد توجه فضای رسانه ای قرار داشت، اعلام خبر کاندیداتوری علی لاریجانی بود، در حالیکه پیش از این بسیاری از نزدیکانش گفته بودند «اگر رئیسی بیاید او کاندیدا نمی شود».

 کمال الدین پیرموذن در گفتگو با خبرنگار فردا درباره کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: یکی از نزدیکان بسیار موثق آقای لاریجانی دست یاری از من طلبید و درخواست داشت یار آقای لاریجانی باشم و در حمایتش گام ها بردارم. من هم این موضوع را به یکی از رسانه ها اعلام کردم و گفتم «اطلاع موثق دارم که آقای لاریجانی خود را برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا آمده می کنند».

وی افزود: بعد از انتشار آن گفتگو، روز گذشته (دوشنبه 20 اردیبهشت) خود آقای لاریجانی به من زنگ زد، اظهار لطف کرد و گفت «من وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نخواهم شد. آن دوست شما اشتباه متوجه شده و استنباط شما {از تصمیم من} صحیح نبود؛ لطفا خود شما عدم حضور من را اعلام کنید».

نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: با وجود درخواست گروه های مرجع و تحلیل های مطروحه، تا آنجا که من از شخص آقای لاریجانی شنیدم به هیچ وجه نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود و از من خواست آن خبر را تکذیب کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها