کد خبر: 618480
تاریخ انتشار :

آغاز دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری+ جزئیات

دومین روز ثبت نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

آغاز دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری+ جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آغاز دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از صبح روز گذشته همزمان با صدور دستور وزیر کشور آغاز شد.

طبق اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور تا ساعت ۱۸ روز گذشته و در اولین روز نام نویسی از داوطلبان، ۵۷ نفر با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرده اند.

همچنین به گفته آقای موسوی ثبت نام تعدادی از افراد عموما به دلیل نقص مدارک نهایی نشده، اما این افراد تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا با تکمیل مدارک ثبت نام خود را نهایی کنند.

آقایان سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، حسین دهقان وزیر دفاع اسبق و محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم از جمله چهره‌های شناخته شده‌ای بودند که روز گذشته با ثبت نام در ستاد انتخابات داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شدند.

به دلیل شرایط ویژه کرونایی کشور و لزوم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، ۳ طبقه ستاد انتخابات شامل ۲ سالن برای ثبت نام و یک سالن برای استقرار خبرنگاران و همچنین برگزاری نشست‌های خبری تجهیز شده است، فاصله گذاری میان کاربران ثبت نام، وجود محافظ شیشه‌ای بین کاربران و داوطلبان، بررسی سلامت افراد از طریق سامانه ماسک برای ورود به ستاد و اعمال محدودیت در حضور و تردد خبرنگاران و عکاسان و تصویر برداران از جمله مواردی است که حال و هوای ستاد انتخابات کشور را نسبت به سنوات گذشته متمایز کرده است.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر به مدت ۵ روز و تا ۲۵ اردیبهشت در ستاد انتخابات کشور ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها