کد خبر: 618490
تاریخ انتشار :

عارف قطعا نمی‌آید

روزنامه نزدیک به محمدرضا عارف از قطعی بودن تصمیم او در عدم کاندیداتوری خبر داد.

عارف قطعا نمی‌آید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا عارف از مدت‌ها قبل یک نامزد بالقوه برای جریان اصلاحات به شمار می‌رفت و به نظر می‌رسد که شخصا نیز تمایل بسیاری به این کار دارد. در توجیه عدم حضور او در سازوکار انتخاباتی جدید این جریان نیز به احتمال کاندیداتوری وی اشاره شد و در فهرست چهارده‌نفره اخیر نیز تعداد پیشنهادهای قابل توجهی داشت. با این وجود در روزهای گذشته شاهد ایجاد تردیدهایی در احتمال کاندیداتوری او بودیم. اول از همه خامسیان از به جمع بندی نرسیدن وی خبر داد و امروز هم «آفتاب یزد» که روزنامه‌ای نزدیک به عارف به شمار می‌رود خبر داده که او قطعا نامزد نخواهد نشد. 

این روزنامه به نقل از یک منبع نزدیک به محمد رضا عارف نوشته که «معاون اول دولت اصلاحات قطعا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نمی‌شود.»

این منبع آگاه به «آفتاب یزد» می‌گوید: «عارف نسبت به عملکرد و رفتار بزرگان اصلاحات از جمله آقای خاتمی گلایه‌های فراوانی دارد و تا این لحظه به صورت قطعی اعلام کرده برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نخواهد کرد.» این منبع نزدیک به رئیس فراکسیون امید در مجلس قبل اضافه می‌کند که « با توجه به رویکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو پیش‌بینی می‌شود این جریان شکست سنگینی متحمل شود.»

این درحالی که پیش‌تر گفته می‌شد عارف در کاندیداتوری جدی است و حتی اگر شرایط اقتضا کند به صورت مستقل وارد میدان خواهد شد. 

با این وجود باید در نظر داشت که در روزهای ثبت‌نام اخبار ضد و نقیض بسیاری در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور منتشر می‌شود و دلیلش نیز تصمیمات لحظه‌ای آقایان و اهالی سیاست است. لذا با همه این حرف‌ها تا پایان مهلت ثبت نام نمی‌توان اطمینان داشت که عارف یا هر از کدام از نامزدها احتمالی واقعا می‌آیند یا نمی‌آیند چرا که ممکن است شخصا تا تحت تاثیر مشاوره‌ها و اصرارهای اطرافین خود تصمیم دیگری بگیرند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها