کد خبر: 618629
تاریخ انتشار :

حضور ناظران انتخابات در تمامی شعب اخذ رای

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در آذربایجان شرقی گفت: ناظران سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تمامی شعب اخذ رای این استان حاضر می‌شوند و بر روند برگزاری نظارت خواهند کرد.

حضور ناظران انتخابات در تمامی شعب اخذ رای
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صمد عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مقدمات و  تمهیدات لازم و کافی از مدت های قبل و با برگزاری نشست های توجیهی و تخصصی بین ناظران انتخابات در تمامی شهرستان های ۲۱ گانه آذربایجان شرقی برگزار شده و در حال حاضر تمامی ناظران برای انجام وظایف قانونی خود به طور کامل توجیه شده و آماده برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد هستند.

وی از پیش بینی تعداد سه هزار و ۷۰۰ شعبه اخذ رای در آذربایجان شرقی برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: این تعداد شعب اخذ رای با بررسی کامل وضعیت و شرایط تمامی شهرها، بخش ها و روستاهای استان آماده شده است تا هیچ نگرانی در این زمینه برای روز انتخابات باقی نماند.

عزیزی با بیان اینکه هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی در کنار مجریان برگزاری در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت، ادامه داد: اعضای این هیات ها از همان دقایق اول شروع رای گیری بر روند رای گیری نظارت کامل خواهند داشت تا هیچ خدشه ای به روند برگزاری وارد نشود.

وی با تاکید بر اینکه هر رای ملت حق الناس است، یادآور شد: هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی تلاش خواهد کرد تا انتخاباتی سالم، شفاف و قانونمند داشته باشیم و در این راستا همه موظف به رعایت مفاد قانونی هستیم.

سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها