کد خبر: 618781
تاریخ انتشار :

علیرضا زاکانی نامزد شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تا دقایقی دیگر برای ثبت‌ نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به تالار وزارت کشور می‌رود

 علیرضا زاکانی نامزد شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صبح امروز به اتفاق مالک شریعتی یکی دیگر از نمایندگان مجلس راهی وزارت کشور شد و برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ثبت نام کرد.

او بعد از ثبت‌نام، در جمع خبرنگاران گفت که تا دیروز تصمیم به نیامدن داشته اما آرایش جدیدی که در صحنه رقابت شکل گرفته و اینکه تمام نمادهای فساد اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده‌اند، موجب تجدید نظر او شده است.

وی گفت: انتظار از دولت آینده برای سامان دادن و کارآمد ساختن کشور در گام دوم انقلاب اسلامی را بالا برده است. عدالت، استقلال و آزادی پیشرفت در سایه معنویت و عقلانیت باید به معنای واقعی حقیقت شود.

زاکانی افزود: مسببین وضع اسفبار فعلی و حامیان آنان طلباکارانه به میدان آمدند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می‌پرورانند.

وی تاکید کرد: کشورداری و تحول اقتصادی نه با قانون شکنی، نه با حرف‌درمانی، نه با سستی و بیگانه‌پرستی، نه با غفلت از ظرفیت‌های داخلی و نه با تصمیمات ۲۰ دقیقه‌ای میسر نخواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها