کد خبر: 618895
تاریخ انتشار :

۵ دلیلی که ثابت میکند ورزش برای دخترها واجب است

چرا ورزش می‌کنی؟ شما ممکن است بگویید برای لذت بردن و یا برای تناسب اندام. این هم درست است، اما دلایل بیشتری وجود دارد.

۵ دلیلی که ثابت میکند ورزش برای دخترها واجب است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حداقل ۵ دلیل وجود دارد که بگوییم دخترها باید ورزش کنند. طبق گفته بنیاد زنان ورزشی، دخترانی که ورزش می کنند، خیلی بیشتر از تناسب اندام خوبی برخوردارند.

فواید ورزش کردن

1- دخترانی که ورزش می کنند در مدرسه بهتر عمل می کنند. شما ممکن است فکر کنید که ورزش ها تمام وقت مطالعه شما را می گیرند. اما تحقیقات نشان می دهد که دخترانی که ورزش می کنند در مدرسه بهتر از کسانی هستند که نمی توانند ورزش کنند. ورزش، یادگیری، حافظه و تمرکز را بهبود می بخشد، که می تواند دختران فعال وضعیت بهتری در کلاس درس داشته باشند

2- دخترانی که بازی می کنند، مهارت های گروهی و هدف گیری را یاد می گیرند. ورزش مهارت های زندگی ارزشمند را یاد می دهد. هنگامی که شما با مربیان، و هم تیمی های خود برای پیروزی در بازی و دستیابی به اهداف خود کار می کنید، یاد می گیرید که چگونه موفق شوید. این مهارت ها به شما در خدمت کار و زندگی خانوادگی است.

3- ورزش برای سلامت دختر هاخوب است. علاوه بر تناسب اندام و حفظ وزن سالم، دخترانی که ورزش می کنند نیز احتمال کمتری دارنددر زندگی آتی خود به بعضی بیماریهای خاص دچار شوند دخترانی که ورزش می کنند احتمال ابتلا به سرطان سینه یا پوکی استخوان را کمتر می کنند.

4- ورزش کردن باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. دخترانی که ورزش می کنند احساس بهتری می کنند. چرا؟ زمانی که شما می دانید با تمرین، و بهبود به اهداف مورد نظر خواهی رسید اعتماد به نفس افزایش پیدا می کند   ورزش  یک احساس خوب است، زیرا آنها به دختران کمک می کنند تا وزن خود را حفظ کنند و دوستان جدیدی را به وجود آورند.

5- ورزش فشار را کاهش می دهد. ورزش وبازی می تواند استرس را کاهش دهد و به شما کمک کند کمی شادتر احساس کنید. چطور؟ مواد شیمیایی مغناطیسی که در حین ورزش آزاد میشوند، موجب بهبود روحیه فرد میشوند  و به فردآرامش هدیه می دهد  و در یک تیم ایجاد پیوند تنگ بین دوستان  خوب است می دانید هم تیمی های شما از شما حمایت می کنند ,هر دو در هم در زمین و هم خارج از زمین!

 

منبع: دردانم


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها