کد خبر: 618898
تاریخ انتشار :

جدیدترین قوانین مهاجرت کاری به استرالیا

اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با جدیدترین قوانین ویزا و مهاجرت کاری به استرالیا هستید، ادامه این مطلب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

جدیدترین قوانین مهاجرت کاری به استرالیا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که قوانین مهاجرتی کشورها به خصوص کشور استرالیا تغییر می کند و شما در هنگام اقدام برای اخذ ویزا باید از این قوانین جدید مطلع باشید؟ اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با جدیدترین قوانین ویزا و مهاجرت کاری به استرالیا هستید، ادامه این مطلب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

چرا مهاجرت کاری به استرالیا؟

خوب احتمالا این سوال برای همه ما یک بار پیش آمده است که اصلا چرا باید مهاجرت کاری به استرالیا داشته باشیم؟! اگر شما هم قصد انجام چنین کاری را دارید، اما مردد هستید، یا هنوز تصمیم قطعی برای مهاجرت خود نگرفته اید، این قسمت مخصوص خود شما آماده شده است.

  • اقتصادی پایدار و رو به رشد

یکی از مهم ترین علت های مهاجرت وضعیت اقتصادی است، به همین دلیل شما باید کشوری را انتخاب کنید که اقتصادی پویا و رو به رشد داشته باشد و مهاجرت کاری به شما این اطمینان را می دهد که بابت هزینه های زندگی مشکلی نخواهید داشت. با توجه به این دو موضوع در کنار هم مهاجرت کاری به استرالیا انتخاب خوبی خواهد بود.

  • استرالیا کشوری مهاجرت پذیر است

از آنجایی که اقتصاد کشور استرالیا در حال پیشرفت است، پس به نیروی کار متخصص نیاز دارد طبق قوانین جدیدی که هر ساله توسط دولت استرلیا اعلام می شود، شرایط ساده تری را برای ورود نیروی کار متخصص در نظر گرفته اند و این موضوع اهمیت بالایی دارد.

  • با هر شرایطی می توانید به استرالیا مهاجرت کنید

شاید برای شما جالب باشد که قوانین متنوع مهاجرت به کشور استرالیا به شما این اجازه را می دهد که با هر شرایطی که داشته باشید، به این کشور مهاجرت کنید.

چطور به استرالیا مهاجرت کاری داشته باشم؟

بعد از مطالب بالا حال این سوال پیش می آید که چطور می توان به استرالیا مهاجرت کاری داشت؟ برای این کار دو روش کلی پیش روی شما قرار دارد که شما متناسب با شرایط خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ادامه این دو روش را توضیح می دهیم.

ویزای اسکیل ورکر استرالیا

اگر نیروی متخصصی هستید، مهارت زبان قابلی قبولی دارید، در کار خود سابقه کاری دارید و سرمایه زیادی هم برای مهاجرت در اختیار ندارید، این ویزا مخصوص به خود شما طراحی شده است. با ویزای اسکیل ورکر می توانید اقامت دائم استرالیا را داشته باشید و البته بعد از مدتی برای شهروندی این کشور هم اقدام کنید.

البته به این موضوع دقت داشته باشید که برای دریافت این ویزا باید تخصص، مهارت و تجربه خود را به دولت استرالیا ثابت کنید. مدرک شما در ابتدا ارزیابی می شود، در بعضی از رشته ها شاهد این هستیم که حتی مصاحبه های حضوری هم انجام می شود تا از مهارت و تخصص متقاضی دریافت ویزا مطمئن شوند.

بدون داشتن مدرک و مهارت زبان انگلیسی دریافت این ویزا برای شما غیر ممکن است، پس اگر قصد دارید در آینده به استرالیا مهاجرت کنید، از همین حالا به دنبال یادگیری زبان انگلیسی باشید تا در ادامه با مشکل رو به رو نشوید.

2

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

اگر در بازار سرمایه مشغول به کار هستید و به دنبال بازاری مطمئن برای سرمایه گذاری بیشتر هستید، کشور استرالیا از بهترین انتخاب های ممکن خواهد بود، دلیل آن هم در مطالب بالا توضیح داده ایم. سرمایه گذاری می تواند حالت ها و شکل های مختلفی داشته باشد و همین موضوع باعث می شود که ویزای سرمایه گذاری متنوعی هم داشته باشیم.

شما می توانید یک شرکت تجاری را در استرالیا به ثبت برسانید، کسب و کاری جدید را راه اندازی کنید (مثلا یک تولیدی داشته باشید) کسب و کاری را از شخص دیگری برای خود بخرید، یا در بورس استرالیا سرمایه گذاری کنید، همه این گزینه ها برای شما موجود است و شما متناسب با شرایط خود می توانید یکی را انتخاب کنید.

طبیعتا این موضوع را می دانید که سرمایه گذاری به مبلغ تقریبا بالایی نیاز دارد. البته با توجه به نوع سرمایه گذاری شما، مبلغی هم که ارائه می دهید متفاوت خواهد بود و همین موضوع بر روی نوع ویزای شما هم تاثیر می گذارد.

در جدیدترین قوانین مهاجرت کاری به استرالیا شاهد این هستیم که شما بدون نیاز به مدرک زبان هم می توانید این کار را انجام دهید. برای دریافت بعضی از ویزاهای سرمایه گذاری ارائه مدرک زبان الزامی نیست، اگر چه داشتن آن امتیاز به حساب می آید.

ترجمه ناتی

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، در جدیدترین قوانین مهاجرت کاری به استرالیا شاهد این هستیم که شرایط مهاجرت به این کشور ساده تر شده است و پروسه اخذ ویزا در مدت زمان کمتری انجام خواهد شد. یکی از کارهایی که به کوتاه شدن این پروسه کمک کرده است، همین ترجمه ناتی است.

شما برای مهاجرت به کشور دیگری باید مدارک خود را ترجمه رسمی کنید و به سفارت آن کشور ارائه دهید. برای کاهش هزینه و البته کاهش زمان شما می توانید از ترجمه ناتی استرالیا استفاده کنید، در این حالت دیگر نیازی به ترجمه رسمی هم نخواهید داشت.

چطور از خبرهای جدید مطلع شویم؟

بعد از هر آن چه در مطالب بالا به آن اشاره داشتیم، این سوال برای بسیاری از مخاطب ها وجود دارد که چطور از جدیدترین قوانین مهاجرت کاری به استرالیا مطلع باشیم. خبر خوب آنکه شما به سادگی با مراجعه به سایت پرشین مایگرنت می توانید اطلاعاتی به روز را در رابطه با این موضوع داشته باشید.

اگر به دنبال انتخاب روش مناسب خود برای مهاجرت هستید، برای سرمایه گذاری در استرالیا به یک کارشناس متخصص و با تجربه نیاز دارید، به دنبال شروع یک کسب و کار جدید در استرالیا هستید و ایده ای ندارید و هر آنچه که در رابطه با مهاجرت به استرالیا است، پرشین مایگرنت به شما کمک خواهد کرد.

پیشنهاد می دهیم که فرصت را از دست نداده و همین الآن با کارشناس های این موسسه معتبر و با سابقه درخشان تماس بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها