کد خبر: 619288
تاریخ انتشار :

هر آنچه که درباره تزریق ژل باید بدانید

کلینیک رز سعی دارد تا با استفاده از با کیفیت‌ترین نوع ژل‌ها در محیطی کاملا استاندارد شما عزیزان را در تمامی مراحل این کار همراهی کنند. اما قبل از اقدام به هر کاری بهتر است با بایدها و نبایدهای آن آشنا شوید.

هر آنچه که درباره تزریق ژل باید بدانید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تکنیک‌های تزریق به دلیل عدم نیاز به بیهوشی و همچنین ایجاد برش و بخیه بر روی پوست توانسته‌اند مورد پسند بسیاری از افراد در حوزه زیبایی واقع شوند. در بین تمامی روش‌های تزریق، تزریق فیلر نتایج مثبت و ایده‌آل زیادی را از خود نشان می‌دهد. همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی به دنبال این روش برای بازگرداندن دوباره زیبایی و جوانی بروند. کاندیدهای تزریق ژل می‌توانند با مراجعه به کلینیک پوست و مو رز از خدمات ارائه شده توسط دکتر رضا روحانی که یکی از بهترین‌های ایران در حوزه زیبایی است بهره ببرند. کلینیک رز سعی دارد تا با استفاده از با کیفیت‌ترین نوع ژل‌ها در محیطی کاملا استاندارد شما عزیزان را در تمامی مراحل این کار همراهی کنند. اما قبل از اقدام به هر کاری بهتر است با بایدها و نبایدهای آن آشنا شوید.

 

معرفی بهترین برند برای تزریق ژل به صورت

برای اینکه کاندیدهای تزریق ژل بتوانند به بهترین نتیجه ممکن برای تزریق ژل به صورت برسند انتخاب کلینیک و برند معتبر ژل از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای این منظور سعی در زیر به معرفی چند مورد از بهترین برندهای ژل صورت پرداخته‌ایم:

  • ژوویدرم

برند ژوویدرم بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده و کمک قابل توجهی به حجم‌دهی و هیدراتاسیون صورت می‌کند. با تزریق این ژل می‌توان چین و چروک و خطوط سطحی پوست خود را از بین برد. از آنجایی که از هیالورونیک اسید در ترکیبات این ژل استفاده شده تزریق آن حساسیت و مشکل خاصی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

  • رستیلن

از دیگر برندهای معتبر ژل صورت می‌توان به رستلین اشاره کرد. ترکیبات این ماده غیر حیوانی بوده و بخش اصلی آن را هیالورونیک اسید تشکیل می‌دهد. بنابراین برای داشتن پوستی حجیم و صاف استفاده از این ژل توسط بسیاری از پزشکان پیشنهاد می‌شود.

  • اسکالپترا

اسکالپتر از جمله برندهای معتبر ژل موجود در بازار بوده و ترکیبات اصلی آن بر پایه لاکتیک اسید می‌باشد. ژل اسکالپتر اولین ماده‌ای است که توسطFDA  جهت درمان لیپواتروفی در بیماران مبتلا به عفونت HIV تایید شده است.

  • کاپتیک

کسانی که به دنبال فیلری مناسب برای درمان چروک‌های به وجود آمده در نواحی اطراف بینی و دهان هستند می‌توانند از ژل کاپتیک با خیال راحت استفاده کنند. این ژل بر پایه هیالورونیک اسید غیرحیوانی بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

علاوه بر تمامی این موارد این روزها برندهای مختلفی از ژل صورت وارد بازار شده‌اند. با انتخاب یکی از بهترین برندهای ژل می‌توان روند پیری پوست را به تاخیر انداخت. کلینیک پوست و مو رز با استفاده از بهترین ژل‌های موجود در بازار سعی دارد تا یک تزریق ایده‌آل و باکیفیتی را برای مراجعه‌کنندگان خود به ارمغان آورد.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل

به منظور کاهش عوارض جانبی و مشکلات احتمالی در حین تزریق ژل توصیه می‌شوند تا برخی نکات و مراقبت‌های لازم قبل از جلسه درمانی توسط بیمار رعایت شوند. از جمله مهم‌ترین این مراقبت‌ها عبارتند از:

  • عدم مصرف داروهایی که خاصیت رقیق‌کنندگی خون را دارند. از جمله این داروها می‌توان به آسپیرین، داروهای ضد التهابی (مانند ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل)، امگا ۳، انواع ویتامین‌ها و ... اشاره کرد. چرا که با رقیق شدن خون احتمال خونریزی حین تزریق بالا می‌رود.
  • مشورت با پزشک مربوطه در مورد تمامی داروهایی که در حال مصرف هستید.
  • مصرف مشروبات الکلی سبب بروز خونریزی حین تزریق ژل و ایجاد کبودی در نواحی تزریق می‌گردد. به همین دلیل توصیه می‌شود حداقل از چند روز قبل مصرف الکل را کنار بگذارید.
  • بهتر است برای پیشگیری از مشکلات احتمالی از دو هفته قبل درمان‌های دندانی نداشته باشید.
  • کسانی که بدنی حساس به درد دارند می توانند با تجویز پزشک داروی ضد درد مصرف کنند. البته تزریق ژل به دلیل غیر تهاجمی بودن درد زیادی به همراه نخواهد داشت.
  • بیماران باید توجه داشته باشند تا قبل از زریق ژل صورت خود را با دقت شسته و از هیچ ماده آرایشی و بهداشتی استفاده نکنند.
  • کسانی که دچار بیماری یا مشکلی خاص هستند حتما قبل از اقدام به هر کاری آن را با پزشک مربوطه در میان بگذارند. از جمله این مشکلات می‌توان به سابقه تبخال، حساسیت‌های پوستی و ... اشاره کرد.

2

مراقبت های بعد از تزریق ژل

با اینکه تزریق ژل یک عمل زیبایی غیر تهاجمی به شمار می‌آید و دوره نقاهت حساسی ندارد با این حال رعایت برخی مراقبت‌ها بعد از انجام آن توصیه می‌شود. عدم رعایت این نکات می‌تواند نتایج بعد از تزریق ژل را مختل کند. برای کسب آگاهی بیشتر در زیر چند مورد از این نکات مراقبتی اشاره شده‌اند:

  • استفاده از کمپرس یخ باعث می‌شود تا احتمال کبودی و تورم در ناحیه تزریق را از بین ببرد.
  • در برخی بیماران پزشک با صلاح‌دید خود دارو یا پماد خاصی را تجویز می‌کند که در مصرف منظم آن‌ها باید دقت کرد. از طرفی دیگر بهتر است هیچ دارویی را به صورت خودسرانه مصرف نکنید.
  • از دستکاری ناحیه تزریق ژل مثل خاراندن یا مالش خودداری کنید. چرا که اعمال فشار در قسمت تزریق می‌تواند باعث جابجایی ماده تزریقی شده و صورت را از حالت ایده‌آل شما خارج کند.
  • سعی کنید در ۲۴ ساعت اول از انجام ورزش یا فعالیت‌های سنگین بدنی خودداری کنید.
  • بهتر است در چند روز اول از رفتن به سونا، جکوزی و حمام داغ جلوگیری کنید.
  • اگر به مصرف دخانیات یا مشروبات الکلی عادت دارید بهتر است در چند روز ابتدایی بعد از تزریق ژل این عادات را کنار بگذارید. چرا که احتمال بروز کبودی و التهاب را تشدید می‌کنند.
  • کسانی که عارضه جانبی شدیدی را بعد از تزریق مشاهده کردند بهتر است هر چه سریع‌تر موضوع را با پزشک خود در میان بگذارند.

کلینیک تخصصی رز شما عزیزان را در تمامی مراحل قبل و بعد از تزریق ژل همراهی خواهند کرد. این کلینیک دارای محیطی کاملا استاندارد و بهداشتی بوده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا از بروز هر گونه مشکل و عارضه جانبی احتمالی شدید جلوگیری می‌کنند.

 

کاندید مناسب برای تزریق ژل

از آنجایی که تزریق ژل روشی بی‌خطر در بین سایر روش‌های زیباسازی و جوان‌سازی پوست است اغلب افراد می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند. به این معنا که اکثر کسانی که دوست دارند چهره‌ای زیبا و خوش فرم داشته باشند می‌توانند کاندید مناسب برای تزریق ژل باشند. با این حال بهتر است افراد زیر برای جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی از تزریق ژل صورت خودداری کنند:

  • کسانی که دچار عفونت در نواحی تزریق هستند.
  • کسانی که به هر دارو یا ماده خارجی حساسیت‌های شدید بدنی نشان می‌دهند.
  • زنان باردار یا شیرده
  • کسانی که مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی بدن هستند.
  • ورزشکاران بسیار حرفه‌ای

برای این منظور می‌توان قبل از اقدام به هر کاری با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کرد. کلینیک رز آماده ارائه مشاوره رایگان به کاندیدهای تزریق ژل می‌باشد. در صورت تمایل همین حالا تلفن خود را برداشته و با مشاوران ما در این کلینیک تماس حاصل فرمایید.

 

نکات مهم انتخاب بهترین کلینیک برای تزریق فیلر

کسانیکه به دنبال تزریق ژل یا فیلر هستند باید در انتخاب بهترین کلینیک نهایت دقت را داشته باشند. چرا که انتخاب یک مکان نامعتبر و شناخته نشده می‌تواند آسیب‌های جدی را به بدن و چهره شما وارد کند. کلینیک پوست و مو رز یکی از بهترین‌های ایران بوده و تمامی افراد می‌توانند با خیال راحت به این کلینیک مراجعه کرده و از خدمات آن‌ها بهره ببرند. از جمله ویژگی‌هایی که سبب شده تا آن را به یکی از بهترین‌های ایران تبدیل کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حضور پزشک مطرح کشوری دکتر رضا روحانی و کادر درمانی متخصص و با تجربه در زمینه‌های زیبایی
  • داشتن محیطی بهداشتی و استاندارد
  • استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین متدهای زیبایی
  • استفاده از برندهای معتبر ژل تزریق صورت
  • همراهی بیمار در تمامی مراحل قبل و بعد از درمان برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها