کد خبر: 619627
تاریخ انتشار :

بهترین هتل‌های سه و چهار ستاره کیش برای یک سفر اقتصادی لذت بخش

در این مقاله قصد داریم سه مورد از بهترین هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره جزیره کیش را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل‌های سه و چهار ستاره کیش برای یک سفر اقتصادی لذت بخش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جزیره زیبای کیش، با زیبایی‌ها و آرامشی که دارد این روزها تبدیل به جایگزینی اقتصادی‌تر برای سفرهای خارجی شده است. لذت قدم زدن روی ماسه‌های نرم ساحل خلیج فارس، دیدن غروب آفتاب و تجربه تفریحات آبی جزیره زیبای کیش را این روزها تبدیل به یک مقصد پرطرفدار تابستانی کرده است. تعدد و تنوع در تعداد هتل‌های مختلف در این جزیره، از هتل آپارتمان‌های اقتصادی گرفته تا هتل‌های لوکس پنج‌ ستاره، باعث شده تا تمامی افراد با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف بتوانند در این جزیره اقامت لذت بخشی را تجربه کنند. در این مقاله قصد داریم سه مورد از بهترین هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره جزیره کیش را به شما معرفی کنیم.

لذت از تعطیلات، در هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش، یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی برای تجربه یک اقامت لذت بخش در کیش است. با اقامت در این هتل 70 اتاقه که در سال 87 ساخته شده، با 20 دقیقه پیاده روی می‌توانید به ساحل خلیج فارس برسید و از تماشای طلوع یا غروب آفتاب لذت ببرید و یا روی ماسه‌های سفید و نرم ساحل قدم بزنید. اگر از طرفداران خرید و پاساژگردی باشید، تنها کافیست 12 دقیقه پیاده‌روی کنید تا به مرکز خرید پردیس2 که یکی از بهترین مراکز خرید در کیش است، برسید. از بابت غذا هم با اقامت در این هتل نگرانی‌ای نخواهید داشت، چرا که رستوران ایرانی و کافه شاپی‌ که در داخل ساختمان هتل وجود دارد، غذا و نوشیدنی‌های باکیفیتی در اختیار شما در تمامی ساعات شبانه‌روز قرار می‌دهد.

اقامت در یکی از زیباترین بناهای کیش

به جرات می‌توان گفت که ساختمان و بنای هتل فلامینگو کیش در رده هتل‌‌های چهار ستاره، یکی از زیباترین و خاص‌ترین ساختمان‌ها را دارد و در همان لحظه ورود توجه شما را به خودش جلب می‌کند.  اسکله بزرگ تفریحی کیش، در نزدیکی این هتل قرار گرفته و تنها با پانزده دقیقه پیاده روی می‌توانید به این مجموعه تفریحی برسید. علاقه‌مندان به خرید و پاساژگردی با اقامت در هتل فلامینگو مشکلی نخواهند داشت چرا که مراکز خریدی مانند ونوس و زیتون در فاصله‌های 500 و 800 متری این هتل قرار دارند.

هتلی اقتصادی و نزدیک به مراکز خرید

 هتل هلیا کیش یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره و اقتصادی برای کسانی است که به قصد خرید و گشت و گذار در بازارهای خرید کیش، به این جزیره سفر می‌کنند. پاساژ زیتون کیش که یکی از پرطرفدارترین پاساژهای کیش محسوب می‌شود، درست در رو به روی این هتل قرار دارد. از جمله امکانات هتل هلیا می‌توا به محوطه‌ی سبز وسیع با چند آب‌نما، کافه و رستوران با بوفه‌ی کامل با غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی اشاره کرد. با رزرو هتل هلیا کیش فاصله‌ی چندانی با ساحل دریای خلیج فارس هم نخواهید داشت. رستوران تشریفات هم در نزدیکی هتل هست که اگر خواستید جایی خارج از رستوران هتل غذا میل کنید دسترسی آسانی داشته باشید. پس به هر قصدی که به کیش سفر کرده باشید هتل هلیا برای اقامت شما یکی از مناسب‌ترین‌هاست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها