کد خبر: 619717
تاریخ انتشار :

ترقی: جلیلی بازوی انتخاباتی رئیسی در مناظره هاست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طبیعتا امثال جلیلی و چند نفری باید باشند تا از ابعاد مختلف بحث ها را دنبال کنند تا نیاز به اینکه رییسی به برخی موضوعات ورود کند نباشد، در واقع جلیلی و امثال او بازوی انتخاباتی رئیسی در مناظرات هستند.

ترقی: جلیلی بازوی انتخاباتی رئیسی در مناظره هاست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با آرایش احتمالی سیاسی اصولگرایان در انتخابات آتی اظهار کرد: بعد از بررسی صلاحیت‌ها و مشخص شدن واجدین شرایط باید موقعیت افراد مشخص شود. به طور طبیعی نیاز است که چند نفری برای مناظره‌ها در کنار رئیسی باشند تا بتوانند مناظره قدرتمندی داشته باشند و در حقیقت آن‌ها حرف‌ها را بزنند.

او افزود: طبیعتا امثال جلیلی و چند نفری باید باشند تا از ابعاد مختلف بحث‌ها را دنبال کنند تا نیاز به اینکه رئیسی به برخی موضوعات ورود کند نباشد، در واقع جلیلی و امثال او بازوی انتخاباتی رئیسی در مناظرات هستند.

ترقی تاکید کرد: اینکه جلیلی انصراف می‌دهند یا نه چیزی است که من نمی‌توانم از جانب او نظر بدهم ولی پیش بینی خود من این است که شاید برخی از افراد بتوانند بیایند و مشارکتی جدی‌تر در جریان باشد ولی در حقیقت نامزد اصلی اصولگرایان و نیروهای انقلاب، رئیسی است که همه روی او اجماع دارند و بقیه باید در این فرایند نقش کمکی داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: کسانی که انصراف نخواهند داد تاثیر آنچنانی در انتخابات نخواهند داشت و در حقیقت مسئولیت کار با خودشان است. شاید رای آن‌ها الزاما به سبد رئیسی نریزد و اگر احتمال بدهند که رای آنها به سبد رئیسی نمی‌ریزد رای خود را فریز می‌کنند تا به سبد کاندیداهای دیگری هم نریزد و در این صورت احتمال خرد شدن آرا اصولگرایان وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها