کد خبر: 620545
تاریخ انتشار :

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی:

شانس اندک کاندیداهای اصولگرا در مقابل آیت‌الله رئیسی

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی تاکید می کند که اگر هر 5 کاندیدای اصولگرا تا پایان از کارزار انتخابات انصراف ندهند، این جریان پیروز این رقابت نخواهد بود.

شانس اندک کاندیداهای اصولگرا در مقابل آیت‌الله رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسن بیادی در گفتگو با خبر فوری با اشاره به حضور 5 کاندیدای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری 1400، پیروزی این جریان در انتخابات را بررسی کرد و گفت: باتوجه به احتمال مشارکت حداقلی که خاستگاه دشمنان انقلاب و نفوذی‌ها و سست عنصرهای داخلی است و نیز حضور ۵ نفر کاندیدای ریاست جمهوری شک نکنید که احتمال پیروزی در این انتخابات برای آنان به حداقل شاید هم ناممکن جلوه کند.

این فعال اصولگرا ضمن اینکه پیش بینی کرد رقابت های انتخاباتی به دور دوم کشیده می شود، اظهار داشت: اگر 5 کاندیدای اصولگرا انصراف ندهند انتخابات به دور دوم کشیده می شود مگر اینکه مسیر دیگری را طی کنند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی راه حلی ارائه کرد و گفت: اگر ۳ نفر آنان پس از پایان زمان تبلیغات به نفع یکنفر که احتمال پیروزی آن بیشتر از دیگران است کناره گیری کنند در این صورت شانس پیروزی آنان ۶۰ درصد خواهد بود مگر اینکه مشارکت حداکثری باشد. 

به نظر می رسد که با سرد بودن تنور انتخابات و توپخانه فعال رسانه های معاند برای کاهش حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، در نهایت اصولگرایان برای آنکه پاستور را از آن خود کنند مجبور به کاهش تعداد کاندیداهایشان در کارزار انتخابات شوند. با این حال تا امروز هیچ یک از 5 کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری صحبتی از انصراف نمی زنند و می خواهند تا پایان رقابت در عرصه بمانند اما این رویه احتمال شکست این جریان سیاسی را قوت می بخشید.

منبع: خبرفوری

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها