کد خبر: 620865
تاریخ انتشار :

جدیدترین خبر از وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله

«فیصل شکر» معاون منطقه «بقاع» و پرونده اصلاحات در حزب‌الله در پی شایعات منتشر شده درباره وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله تاکید کرد که حال ایشان خوب است و به زودی در مقابل طرفداران خود ظاهر خواهد شد.

جدیدترین خبر از وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بعد از سخنرانی‌های اخیر «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان به مناسب روز جهانی و قدس و سالروز آزادسازی جنوب لبنان، شایعاتی در رسانه‌ها به ویژه سایت‌های شبکه‌های اجتماعی درباره وضعیت جسمانی ایشان منتشر شده بود. رسانه‌های دشمن نیز طبق عادت، با سوءاستفاده در صدد ایجاد یک جنگ روانی و رسانه‌ای علیه مقاومت بودند.

در همین راستا خبرنگار ما در لبنان در مصاحبه با «فیصل شکر» معاون منطقه «بقاع» و پرونده اصلاحات در حزب‌الله موضوع وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را از وی جویا شد.

این مقام حزب‌الله اعلام کرد: وضعیت جسمانی سید حسن نصرالله الله خوب است و مراحل بهبودی خود را از حساسیت فصلی که اخیراً دچار آن شده بود، می‌گذراند. همچنین شایعاتی که درباره ابتلای ایشان به اپیدمی کرونا و سایر بیماری‌ها منتشر شده صحت ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد: جای هیچ گونه ترس و نگرانی نیست، اما محبتی که مردم نسبت به سیدحسن دارند باعث شده که نتوانند هیچ گونه بیماری و حتی سرماخوردگی ایشان را تحمل کنند.

فیصل شکر درباره شایعاتی که اخیرا رسانه‌ها و سایت‌های شبکه‌های اجتماعی درباره شرایط جسمانی دبیرکل حزب‌الله منتشر کرده‌اند، گفت: آنچه که در این زمینه اتفاق افتاده تلاش برای سوءاستفاده دشمن از طریق ایجاد جنگ روانی با هدف قرار دادن طرفداران مقاومت و رهبری آن است. همانطور که همه می‌دانند هدف دشمن کسب هرگونه دستاورد علیه مقاومت و به ویژه در جنگ رسانه‌ای است که خود سید حسن نصرالله پیشگام این جنگ علیه دشمن و پروژه‌های آن است. اما هیچ یک از تلاش‌های دشمن برای ایجاد تشویش و نیز ادعا‌های آن تاثیری بر توانایی‌های مقاومت نمی‌گذارد.

این مقام حزب‌الله لبنان در ادامه اظهار داشت: آنچه که اتفاق افتاده کاملاً شفاف بود و بنابراین جای هیچ گونه نگرانی و یا پیگیری این دروغ‌هایی که دشمن صهیونیستی همواره در حال بسط و گسترش آن است، وجود ندارد.

وی همچنین اخبار دروغ منتشر شده در رسانه‌ها درباره به کما رفتن سید حسن نصرالله و اینکه رهبری حزب الله در حال جستجوی یک شخصیت جایگزین برای ایشان از میان اسامی مطرح شده است را به کلی تکذیب و تاکید کرد: سید حسن به زودی با بهبودی کامل در برابر طرفداران خود ظاهر خواهد شد.

این مقام حزب‌الله در ادامه تصریح کرد: آنچه که سید حسن نصرالله به آن دچار شده یک سرماخوردگی شدید و حساسیت در ریه‌ها است که ایشان همه ساله در فصل بهار دچار این عارضه می‌شوند؛ اما امسال حساسیت فصلی ایشان همزمان با ماه رمضان و روز قدس و اخیراً نیز سالروز آزادسازی جنوب لبنان بود که ایشان در این مناسبت‌ها با وجود هشدار‌های کادر پزشکی در برابر مخاطبان حاضر شدند.

وی در پایان این مصاحبه گفت: هر انسانی می‌تواند در معرض و شرایط بیماری قرار بگیرد و طبیعتا بیماری شخصیتی همچون سید حسن نصرالله که در قلب میلیون‌ها انسان جای دارد موجب حساسیت مردم می‌شود، اما من از طریق تریبون شما به طرفداران مقاومت اطمینان می‌دهم که حال سید حسن نصرالله خوب است و به زودی از این بیماری بهبود می‌یابد و در برابر طرفداران خود ظاهر خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها