کد خبر: 620873
تاریخ انتشار :

قاضی‌زاده هاشمی: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در پی اداره کشور نیستند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از سر تفنن یا برای خرید شهرت و دیده شدن به انتخابات نیامدم و بیشتر در پی خلوت‌گزینی هستم و مشهور شدن ضدارزش من است.

قاضی‌زاده هاشمی: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در پی اداره کشور نیستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در نشست خبری گفت: با توفیق الهی و دست یداللهی زهرا شیخی، برای پخش نخستین مستند قرعه به نام من افتاد.  این مستند سه روزه آماده شد و باید ارائه می‌شد.  می‌توانستیم این مستند را ارائه نکنیم اما فرصت قابل جبران نبود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: الان روسای ستادهای استانی با سه موضوع روبرو هستند یکی مساله مشارکت است  و افت سرمایه اجتماعی بوجود آمد که در کشور به وجود آمد.  دولت‌ها همچنان در حال تغییر هستند و هنوز مشکلات باقی است. باید احساس ناامیدی در مردم از بین برود و احساس به امید ایجاد شود تا رای دهند.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: میان این نامزدهای مشهور که چند بار داوطلب بودند آنها ممکن است به روسای ستادهای استانی ما بگویند وقت خود را تلف نکنید و باید به اجماع برسیم. من از سر تفنن یا اینکه رجل سیاسی و مذهبی هستم، برای خرید شهرت و دیده شدن به انتخابات نیامدم.

وی ادامه داد: باطن من مشخص است و بیشتر به دنبال خلوت‌گزینی هستم تا شهرت، و مشهور شدن ضدارزش من است. یکسال بودن در مجلس برای شهرت کافی است پس بدنبال شهرت نیستم. نمایندگانی در دوره قبل داشتیم که شهرت جهانی کسب کردند که نمی‌خواهم اسم بیاورم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: دو سال قبل ما تصمیم گرفتیم تا منویات رهبری را دنبال کنیم. چه اصلاح‌طلب و اصولگرا دنبال اداره کشور نیستند دنبال کسب قدرت هستند و به همین خاطر وقتی کشور دستشان افتاد چه کاری می‌خواستند انجام دهند؟

قاضی‌زاده‌هاشمی عنوان کرد: این دو جناح یا نخواسته‌اند یا نتوانسته‌اند و همیشه تلاش‌شان این بود که پیروز شوند. تغییر دادن آدم‌ها مسائل را حل نمی‌کند باید ساختارها تغییر کند.  هیچوقت به لحاظ عمق انقلابی بودن به نسل اول نمی‌رسیم.

وی عنوان کرد: فقط بانکداران تغییر کردند و نظام بانکی تغییر نکرده است. ما در پی ایجاد گفتمان هستیم زیرا این دولت اول تاسیسی ما است و نباید مسیر را اشتباه برویم. ما باید به مردم ثابت کنیم که واقعیت‌ها قابل اصلاح است. متاسفانه الان با استبداد رسانه‌ای مواجه هستیم و خودشان تیتری که باید را می‌زنند. در این فضا دوقطبی جواب می‌دهد. چون راهی برای دیده شدن وجود ندارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: آنهایی که خود را در انتخابات مطرح کردند به سراغ مساله حجاب و دوچرخه‌سواری و غیره می‌روند. اینها مساله اصلی کشور نیست و باید مدل اداره کشور را با کار جدی تغییر دهیم. نظام به ما اعتماد و لطف کرده تا این طرح شود و باید برای آن تلاش کنیم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها