کد خبر: 621000
تاریخ انتشار :

امام:همتی برای جبهه اصلاحات نامه نوشته است/ جبهه تصمیمی برای پاسخ به دو کاندیدا ندارد

جواد امام، عضو جبهه اصلاحات ایران، در رابطه با اعلام تصمیم اصلاح طلبان برای حمایت از کاندیدا اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هم آقای همتی و هم آقای مهرعلیزاده هر دو نفر درخواست جلسه داشتند ولی هنوز جبهه نپذیرفته و نتیجه را اعلام نکرده است و هر زمان نتیجه مشخص شود، اعلام خواهد شد.

امام:همتی برای جبهه اصلاحات نامه نوشته است/ جبهه تصمیمی برای پاسخ به دو کاندیدا ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عضو جبهه اصلاحات اظهار کرد: هم آقای همتی و هم آقای مهرعلیزاده هر دو نفر درخواست جلسه داشتند ولی هنوز جبهه نپذیرفته و نتیجه را اعلام نکرده است و هر زمان نتیجه مشخص شود، اعلام خواهد شد.

«جواد امام»، عضو جبهه اصلاحات ایران،  در رابطه با اعلام تصمیم اصلاح طلبان برای حمایت از کاندیدا اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبی به صورت شفاف اعلام کرده نامزدی نداریم. این مساله مبهم نیست اما اینکه مردم به چه کسی رای بدهند مساله بسیار روشنی است اینکه ما کاندیدایی نداشته باشیم چرا باید به آقای ایکس و ایگرگ رای بدهیم؟ مردم خودشان می توانند تصمیم بگیرند.

او افزود: ما نگفته ایم انتخابات را تحریم می کنیم اتفاقا جواب تحریمی ها را باید کسانی پاسخ بدهند که نمایندگان سلایق مختلف سیاسی را رد صلاحیت کردند.

امام تصریح کرد: آقایان تقاضا کرده اند که به جبهه بیایند و گفتگویی داشته باشند که هنوز به تایید اعضای جبهه نرسیده است و تنها درخواستی از طرف این آقایان مطرح شده است. هم آقای همتی و هم آقای مهرعلیزاده هر دو نفر درخواست جلسه داشتند ولی هنوز جبهه نپذیرفته و نتیجه را اعلام نکرده است و هر زمان نتیجه مشخص شود، اعلام خواهد شد. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با بیانیه اخیر مجمع روحانیون مبارز اظهار کرد: این بیانیه خود زنی محسوب نمی شود، شورای نگهبان همه را از دم تیغ گذرانده است و دیگر جایی نمانده که کسی خودش خودش را بزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها