کد خبر: 621015
تاریخ انتشار :

معاون سیاسی سپاه: هر ایرانی با رأی خود قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه انتخابات راه قوی تر شدن ایران است، گفت: هر رأی مردم قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

معاون سیاسی سپاه: هر ایرانی با رأی خود قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار یدالله جوانی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران به حدی است که از هرگونه اقدامات دشمن در حوزه نظامی جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل از قدرت ملت ایران هراس دارند و کشور ما امروزه در حوزه نظامی، بومی کردن دانش، صنایع دفاعی و حوزه ژئوپولیتیک قدرتمند هستیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت مقابله با تهدیدات کشور خلاصه به مرزهای جغرافیایی نمی‌شود، بیان کرد: وضعیت جدیدی که در منطقه ایجاد شده، دشمن را عاجز کرده است و امروز نیروهای جدید معادله قدرت را تغییر داده‌اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی قرارگاه اصلی مقاومت در منطقه است، تصریح کرد: در حوزه دریایی و موشکی، اقتدار، خلاقیت و نوآوری ویژه‌ای داریم که اقتدار کشور و ملت را ارتقا داده است.

سردار جوانی با اشاره به ارتباط مستقیم میان کارآمدی نظام و برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری، اضافه کرد: مسئولی که با رأی بالا انتخاب شود با اعتماد به نفس بالاتری کار می‌کند و هر چه اشخاص شایسته‌تری انتخاب شوند، کارآمدی آنها نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه کارآمدی به حوزه مدیریت برمی‌گردد، بیان کرد: انتخابات ایران قوی را قوی‌تر می‌کند و بر حوزه‌های داخلی و خارجی اثرگذار است و پیام مشارکت بالا به دنیا این است که این مردم در صحنه حضور دارند و نسبت به آینده کشور خود حساس هستند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه بیگانگان توان تحمیل اراده خود بر دولت برآمده از رأی مردم را ندارند، اضافه کرد: دولت برآمده از رأی بالا، قوی و کارآمد است که تحت تأثیر فشارها قرار نمی‌گیرد.

سردار جوانی مشکل استکبار با کشور را در قدرت و توان بالای جمهوری اسلامی دانست و افزود: انتخابات راه قوی شدن ایران است و مردم می‌توانند از طریق انتخابات به میدان تولید قدرت ورود کنند و هر رأی آنها قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها