کد خبر: 629843
تاریخ انتشار :

فال روزانه​

فال روزانه جمعه 5 شهریور + فال حافظ

فال روزانه یک باور خرافی است و صرفا جنبه سرگرمی دارد و برای تصمیم گیری هرگز به آن استناد نکنید.

فال روزانه جمعه 5 شهریور + فال حافظ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. فال نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید. 

فروردین

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما امروز ترجیح می دهید به جای این که مسئولیت کارها را به عهده بگیرید صبر کنید تا یک نفر دیگر رهبری و مدیریت را در دست بگیرد و پیش قدم شود. برای این که کسی کاری به کارتان نداشته باشد و به حال خودتان رها شوید شاید حتی بخواهید توانایی‌هایی که دارید را کم اهمیت جلوه دهید. امروز ممکن است در رابطه عاطفی شما به رغم تمام ثباتی که در آن وجود دارد مشکلاتی به وجود بیاید که در واقع ناشی از رفتارهای اغراق آمیز شما است. اگر می خواهید آینده رابطه تان را تضمین کنید اهمیت داشتن نیت خوب و احترام دو جانبه را فراموش نکنید. امروز در خانه بمانید و با بچه ها بازی کنید یا همراه با همسرتان روی کاناپه لم داده و تلویزیون تماشا کنید.

اردیبهشت

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر امروز منطقتان را به کار بگیرید می توانید از بی ثباتی و ناراحتی در محیط اطرافتان جلوگیری کنید. همه سعی می کنند تا جای ممکن از مشکلات فرار کنند و تا وقتی که ضرورت پیدا نکرده است با آنها مواجه نشوند. ولی اگر قبل از این که مشکلات به اوج خود برسند به سراغ آنها رفته و حلشان کنید با دردسر کمتری روبرو خواهید شد. از بحث کردن در مورد مسائل پیچیده هراسی نداشته باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر برای این که توجه اطرافیان را به مشکل موجود جلب کنید کمی سر و صدا به راه بیندازید. کارهایی که باید طی هفته گذشته در منزل انجام می داده‌اید ولی به دلیل خستگی بعد از کار نتوانسته‌اید به انجام برسانید را امروز حتما در برنامه خود قرار دهید.

خرداد

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز مهارت های خود در حل کردن مشکلات و یافتن بهترین راه حل در کوتاهترین زمان را نمی‌توانید به خوبی همیشه به کار بگیرید. هر روشی که به کار می‌گیرید تا با مشکلات موجود مقابله کنید با نتایجی غیر قابل پیش بینی مواجه می شود و این موضوع شما را ناراحت کرده است. این وضعیت باعث ایجاد تردید و سردرگمی در وجود شما شده است و مانع آن می شود که پیام خود و حرف‌هایتان را به درستی به دیگران منتقل کنید. خونسردی خود را حفظ کنید و تسلیم نشوید. با اراده و پشتکار شما به نتیجه خواهید رسید. دست از این همه کار و فعالیت بردارید و کمتر به خودتان فشار بیاورید تا ناچار نباشید در مورد خستگی بیش از حدتان و کارهایی زیادی که باید انجام دهید سر دیگران غر بزنید.

تیر

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز اعتماد کردن به حس درونیتان تنها راه پیش رفتن در مسیر درست می تواند باشد. با این حال این لزوما بدان معنی نیست که هر برنامه ای که به ذهنتان رسید درست و قابل اجرا است. در واقع اگر می خواهید به نتیجه مطلوب برسید باید حس ششم و منطقتان را همراه با هم به کار بگیرید. اگر احساس کردید هر کاری که می کنید به نتیجه مورد نظر نمی‌رسید دلسرد نشوید، فردا هم روز خداست. امروز از طرفی بیان کردن احساستان برای شما کار راحتی نیست و از طرفی هم اوضاع کمی آشفته به نظر می رسند. نگران نباشید و داشتن صداقت در کلامتان را فراموش نکنید تا بتوانید از وضعیت موجود بدون مواجهه با مشکل خاصی رها شوید.

مرداد

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز ممکن است نقشه ها و برنامه‌هایتان، حتی اگر تمام جوانب را در نظر بگیرید هم، آن طوری که انتظارش را داشته‌اید پیش نروند. شما به دقت سهم خودتان از کارها را انجام داده‌اید و حالا دیگر نوبت بقیه است، کنترل بعضی چیزها از دست شما خارج است، پس خودتان را به خاطر بروز مشکلات احتمالی سرزنش نکنید. حس می کنید دیگران با شما هماهنگ نیستند و در مسیر انجام کارها مشکل ایجاد می کنند و حتی انگار همه با هم علیه شما دست به یکی کرده‌اند. از دست دادن کنترل رفتارتان و نشان دادن عکس‌العمل های تند تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد. خودتان را با برنامه های قبلی‌تان محدود نکنید و ببینید امروز چه چیزی در انتظارتان است.

شهریور

♍ فال امروز متولدین شهریور

توانایی شما در تحلیل منطقی موقعیت های پیچیده معمولا به خود شما و دیگران آرامش و احساس راحتی زیادی می بخشد، ولی امروز برعکس همیشه این تحلیل های منطقی همه چیز را برای شما غیر قابل تحمل می کنند. شما می دانید ایراد کار دیگران در کجاست و چکار باید بکنند تا مشکلات موجود را برطرف کنند، ولی مسئولیت این موضوع به عهده شما نیست و دیدن وضعیت موجود اعصابتان را بهم می ریزد. هر چقدر هم  سعی کنید اوضاع را کنترل و مشکلات را حل کنید بی فایده است، پس بهتر است سرتان به کار خودتان باشد و دیگران را با مشکلاتشان تنها بگذارید. مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان رو به حل شدن هستند، همیشه تاریک ترین لحظه شب لحظه قبل از طلوع آفتاب است.

مهر

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شاید آن لذت های کوچکی که در زندگی به دنبالشان هستید را به سادگی نتوانید به دست بیاورید. بازگرداندن تعادل به زندگیتان با اصرار و پافشاری ممکن نیست و این کار تنها مایه ناراحتی و دلخوری شما خواهد شد، بجای این کار سعی کنید با دیگران همکاری کنید تا بدون مواجهه با مشکل خاصی امروز را پشت سر بگذارید. حل کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان زمان و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت و به مهارت های اجتماعی و منطقی بودن شما نیاز دارد. جانب احتیاط را رعایت کنید و اجازه دهید آرامشتان حفظ شود. امروز هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر در آغاز کار به نظرتان خیلی مسخره باشند یکی از آنها می تواند شانس بزرگی برای شما باشد.

آبان

♏ فال روزانه متولدین آبان

زندگی یک بازی است. ما در برابر عظمت این جهان نقطه ای بیش نیستیم و زندگیمان در مقایسه با آن به اندازه چشم بر هم زدنی است. خودتان را زیاد جدی نگیرید. هرچند تمایل زیادی دارید که دیداری عاشقانه با کسی که می تواند عشق رویاهایتان باشد داشته باشید، از طرفی هم نگران این هستید که مبادا او بخواهد کنترل امور را در دست بگیرد و آزادی فردی شما را به خطر بیندازد. منطق در حال حاضر نمی‌تواند کمک چندانی به شما کند و نمی‌توانید درک کنید که بهترین انتخاب ممکن چیست و چه راهی را باید در پیش بگیرید. فعلا روی انجام کاری که احساستان می گوید درست است تمرکز کنید و نگران آینده نباشید. عشق چیزی نیست که بر اساس برنامه ریزی پیش برود

آذر

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز انگار همه دچار بحران و گرفتاری شده اند و شما باید آستین‌هایتان را بالا زده و به کمک آنها بشتابید. در حالی که هیچ کاری از دست دیگران بر نمی آید و تنها موقعیت را سختتر می کنند، شما می توانید به یکی از نزدیکان خود در حل مشکلاتش به صورت جدی کمک کنید. خوشبختانه دیگران به توصیه های شما اهمیت زیادی می دهند، ولی اگر می خواهید این اثرگذاری بیشتر هم شود نباید سعی کنید دیگران را به کاری وادار کنید. گوش کردن به حرف های دیگران به طوری که احساس کنند صدایشان واقعا دارد شنیده می شود اولین قدم در راه تبدیل شدن به راهنمایی موفق است. البته حواستان باشد رسیدگی به کارهای دیگران شما را از زندگی خودتان غافل نکند

دی

♑ فال روز متولدین دی

امروز هر چقدر هم که از قبل برای روزتان برنامه ریزی کرده باشد بهتر است لیست کارهایتان را دور انداخته و ببینید چه چیزی در انتظارتان است، زیرا به احتمال زیاد نخواهید توانست طبق برنامه‌هایتان پیش بروید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بحران های درونیتان را بروز داده و آرامشی که از دست داده اید را دوباره بدست بیاورید. در صورت لزوم از اول برای امروزتان برنامه ریزی کنید، ولی کاری نکنید که احساس امنیتتان به خطر بیفتد. برای رسیدن به رشد و موفقیت یادتان باشد که ریشه هایتان را نباید فراموش کنید. اجازه ندهید تردید و دودلی فلج‌تان کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد، اگر خودتان کنترل زندگیتان را به دست نگیرید شخص دیگری این کار را خواهد کرد.

بهمن

♒ فال متولدین بهمن

امروز دیگران غیر قابل اعتماد به نظر می رسند، ولی در واقع هر آنچه در دنیای اطرافتان اتفاق می افتد بازتابی از تجربه های شخصی خودتان است. احساس نگرانی می کنید و هراسان و بی قرار نمی‌دانید به کدام سو باید روی بیاورید. بهترین راه حل ممکن این است که به صورتی غیر قابل پیش بینی محیط اطرافتان را تغییر دهید و در مقابل تغییرات مقاومت نکنید. به جای این که قربانی ماجرا باشید شمشیرتان را در دست گرفته و با انرژی تمام جلو رفته و تبدیل به قهرمان داستان شوید. مسائل مربوط به رابطه عاطفی‌تان امروز آنقدر وقتتان را خواهند گرفت که وقت زیادی برای چیزهای دیگر نخواهید داشت، قبل از بزرگ شدن مشکلات به آنها رسیدگی کنید.

اسفند

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز کمی عصبی هستید و خودتان هم دلیل این حالتان را نمی‌فهمید. با شنیدن صداهای ناگهانی از جایتان می پرید و حتی صدای موسیقی هم برایتان آزار دهنده است. نگران نباشید، قرار نیست دیوانه شوید. این وضعیت شما تنها ناشی از شرایط کیهانی فعلی بوده و بهترین راه برای مقابله با آن ورزش کردن و یا حداقل پیاده روی است! امروز مکالماتی که با دوستان و همکارانتان دارید می توانند پر از ایده های تازه و به درد بخور باشند، پس با دقت بیشتری به آنچه می گویند گوش کنید. در شرایط فعلی شما نیاز شدیدی به مهر و محبت دارید، پس سعی کنید وقت بیشتری را با آنهایی که دوستتان دارند و برایشان اهمیت دارید بگذرانید. شما دچار احساس نا امیدی شده‌اید و در این فکر هستید که آیا هرگز به اهداف و آرزوهایتان دست پیدا خواهید کرد؟! اصلا لازم نیست که تا این حد نا امید باشید، اوضاع از همین امروز تغییر خواهد کرد، فقط باید کمی حوصله به خرج دهید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها