کد خبر: 630021
تاریخ انتشار :

توهین ناجور دنیا مدنی به فالوور هایش!

رکنا : دنیا مدنی بازیگر خانم کم کار ایرانی است که در تازه ترین استوری های خود درگیری لفظی با کاربرانش داشت.

توهین ناجور دنیا مدنی به فالوور هایش!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش رکنا ، دنیا مدنی دانش آموخته رشته طراحی لباس است. دنیا مدنی به دنیای بازیگری هم وارد شده است. دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان هردو در عالم بازیگری فعالیت دارند. دنیا مدنی با فالوورهایش درگیر شد. در ادامه عکس هایی از نوشته های خشمگین دنیا مدنی را مشاهده کنید.

دنیا مدنی

شهرت دنیا مدنی در اینستاگرام

دنیا مدنی بازیگر جوان ایرانی است که بیشتر مردم او را در پست های اینستاگرامش شناخته اند تا بازیگری در سینما و تلوزیون!

دنیا مدنی از بازیگرانی است که مشخص است به زور در ایران مانده و شاید هم منتظر چیزی است تا برود. مدنی چندی پیش با انتشار عکس خود از هجرت و رفتن نوشت و احتمالا بزودی شاهد مهاجرت این بازیگر نیز هستیم، البته اگر کشف حجاب نکند خوب است!

دنیا مدنی و استوری

دنیا مدنی بازیگری محبوب نیست و ارتباط صمیمانه و خاصی هم با هوادارانش ندارد. دنیا مدنی به تازگی عکسی دسته جمعی منتشر کرده بود که با واکنش اشتباه کاربران نیز مواجه شد و در پاسخ استوری هایی کوبنده گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی:

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

ازدواج دنیا مدنی:

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها