کد خبر: 630066
تاریخ انتشار :

تصاویر دیده نشده از نفیسه روشن در روسیه

نفیسه روشن در سفر به کشور روسیه تصویر های زیادی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که می‌توانید آنها را در ادامه مشاهده نمایید.

تصاویر دیده نشده از نفیسه روشن در روسیه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از سایت خبری رستانیوز: نفیسه روشن همیشه حاشیه ساز است . نفیسه روشن البته با صفحه اینستاگرام در فضای مجازی مشهور تر از سایر هم رتبه های خود در سینما شده است . صفحه اینستاگرام نفیسه روشن بیش از دو میلیون فالور دارد .

درباره نفیسه روشن این را هم بدانید که نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

تصاویر دیده نشده نفیسه روشن در روسیه

نفیسه روشن با تیپ خاص و اسپرت در سفر به روسیه ظاهر شده بود و با به اشتراک گزاشتن این عکس ها خبر سفرش را به این کشور برای علاقه مندان و طرفدارانش داد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا در تهران متولد شده است. او مدرک کارشناسی قفه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.نفیسه یک برادر دارد که او هم در حرفه کارگردانی فعالیت دارد.

خانم نفیسه روشن از هنگام دبیرستان فعالیت هنری اش را بازی در نمایش های مدرسه شروع کرد. او به دلیل علاقه به بازیگری در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد.

نخستین سریال او ایفای نقش در سریال روزهای به یاد ماندنی بود که سال 82 پخش شد. بعد از این سریال در سریال بچه های خیابان هم بازی کرد. در سریال روزگر قریب هم به خوبی ایفای نقش کرد.او در سریال بچه مهندس هم که ماه رمضان 97 پخش شد ایفای نقش کرد و در نقش مربی پرورشگاه ایفای نقش کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها