کد خبر: 631120
تاریخ انتشار :

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

دهه هشتادی ها برای اباعبدالله چه کردند + فیلم

نماهنگ «دهه هشتادیا» با حضور عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر و علی رام نورایی به عنوان بازیگران اصلی و با صدای گروه سرود وصال، به تهیه کنندگی مرکز موسیقی ماوا منتشر شد.

دهه هشتادی ها برای اباعبدالله چه کردند + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نوجوانان تقریبا بخش فراموش شده تولیدات رسانه ای در کشور ما هستند. درباره ویژگی‌ها و سلیقه‌ها و علاقه‌های آنان کمتر فکر می کنیم و کمتر کاری اختصاصی برای‌شان تولید می‌کنیم. طبیعی است که وقتی ما کاری نمی‌کنیم، دیگران این خلا را با تولیدات متفاوت‌تری پر می‌کنند.

مرکز موسیقی ماوا مدتی است تمرکز خود را بر این حوزه گذاشته‌ و در تلاش است آثاری را برای مخاطب نوجوان طراحی و تولید کند این آثار صرفا محدود به بخش خاصی از مخاطبان نبوده و کارهای فاخر برای جامعه هدف مربوط به خودش تولید شود.

محمدجواد توسلی مسئول روابط عمومی مرکز موسیقی ماوا به گسترش نیوز گفت: از ابتدای ورود به این حوزه می‌دانستیم که با مسیر طی نشده پر چالشی روبرو هستیم و پس از تولید هر اثر نیازمند شنیدن دقیق نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان و صاحب نظرانیم، تا ادامه این مسیر را دقیق‌تر و درست‌تر از قبل طی کنیم.

وی تصریح کرد: نماهنگ «دهه هشتادیا» با حضور عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر و علی رام نورایی به عنوان بازیگران اصلی و با صدای گروه سرود وصال، به تهیه کنندگی مرکز موسیقی ماوا منتشر شده تا حرف تازه‌ای برای نسل جدید بزند.

مسئول روابط عمومی ماوا همچنین اظهار داشت: در تلاشیم که این آثار صرفا محدود به یک بخش از مخاطبان نباشد و هر اثری برای جامعه مخاطبان هدف آن اثر تولید شود. کما اینکه در محرم امسال هم نماهنگ «گره» برای بخشی از این مخاطبان تولید شد و با استقبال آنان روبرو شد

توسلی در پایان گفت: نماهنگ دهه هشتادی‌ها برای بخش دیگری از مخاطبان نوجوان، با حال و هوای دیگر و ادبیاتی دیگر تولید شده و البت با آغوش باز شنوای نظرات همه مخاطبان هستیم. به امید اینکه این نقد و نظرات کمک کند تا مخاطب نوجوان در تولیدات رسانه ای کشور دیده شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها