کد خبر: 631762
تاریخ انتشار :

با گلنور روشنایی را به زندگی­تان بیاورید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیا تا به حال فکر کردید که انسان قبل از اختراع برق چطور زندگی می­کرد؟

انسان همیشه به نور و روشنایی نیاز داشته و قبل از اختراع برق نیز همیشه در تلاش بوده تا محیط اطراف خود را در تاریکی روشن نگاه دارد. انسان­ها توانایی دیدن در شب را ندارند و همین موضوع باعث می­­شود که نیازِشان به نور همیشگی باشد. سالیان زیادی­ست که وجود نور علاوه بر نیاز کاربردی، با نیاز زیباشناختیِ ما هم سروکار دارد. بناهای تاریخی و ارزشمند بسیاری هستند که نورپردازی آن­ها نیز به عنوان یک کار هنری به حساب می­آید.

گلنور بزرگترین شرکت­ روشنایی در خاورمیانه است که همیشه رابطه­ی میان روشنایی و زندگی­ را در کار خود مد نظر قرار داده است. گلنور هر مکانی که شما فکرش را بکنید از خیابان­ها­، پارک­ها و نمای بیرون بناها گرفته تا داخل هر بنا و خانه­ای را روشنایی می­بخشد.  

گلنور، منطبق با فناوری­های روز جهانی

شرگت گلنور پاسخ به نیاز­های گوناگون در رابطه با "صنعت و هنر روشنایی" را جزء یکی از مهم­ترین فعالیت های خود قرار داده و توانسته جایگاه بالایی در این صنعت در کشور به دست بیاورد.

یکی از ویژگی­های مهم گلنور این است که فناوری­های خود را همواره مطابق با استانداردهای جهانی به روز می­کند و همزمان با آن برای رسیدن به توسعه­ی کارآمد و گسترش واحدهای تخصصی تلاش می­کند. همچنین گلنور نیروهای انسانی زیادی را با هدف توسعه­ی تخصص و دانش روشنایی تربیت می­کند. 

گلنور، شرکتی با سابقه­ی درخشان

گلنور شرکتی با 28 سال سابقه کار است. جالب است بدانید که این شرکت فعالیت خود را در سال 1372 با 1000 متر مساحت و 15 نفر پرسنل آغاز کرد. اما در هر سالی که گذشت پیشرفت آن چنان چشمگیر بود که توانست بعد از 10 سال عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه ممتاز را در سطح استان اصفهان کسب کند. همچنین گلنور تا به امروز، چندین سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه در کشور انتخاب شده و در این 28 سال سابقه­ی کاری توانسته به افتخارات بسیاری دست پیدا کند و در حال حاضر با 1000 نفر نیروی انسانی در حال فعالیت است.

دستاوردهای مهم گلنور در طول 28 سال سابقه­

شرکت گلنور در طول 28 سال سابقه کاری تلاش کرده تا بر پایه­ی دانش و فناوری نوین و همچنین با هدف ارتقای کیفیت محصولاتِ روشنایی در ایران مطابق با استانداردهای بین المللی، بهترین­ها را برای مشتریان خود طراحی و تولید کند و در این مدت دستاوردهای بسیاری داشته که تعدای از مهم­ترین آنها در زیر آورده شده است:

  • گلنور، بزرگترین تولید کننده محصولات روشنایی در خاورمیانه است.
  • بیش از 80 درصد روشنایی معابر ایران مربوط به گلنور است
  • گلنور، طراح و مجری بزرگترین پروژه های نورپردازی در کشور است. این شرکت با داشتن واحد تخصصی نورپردازی و با استفاده از به روزترین دانش و نیروهای متخصص در زمینه ی روشنایی و نورپردازی شهری توانسته مشاور و مجری ابرپروژه های نورپردازی کشور باشد.
  • گلنور، تولید کننده بهترین و پرفروش­ترین چراغ خیابانی ال­ ای دی در ایران است

77چراغ خیابانی ستاره، چراغی از نوع LED است که به صورت تخصصی با هدف روشنایی معابر شهری، فرعی، شریانی و جاده‌ای طراحی و تولید شده است.

  • انتخاب گلنور به عنوان شرکت برگزیده در دوره های مختلف و دستیابی به عناوینی مانند صادرکننده نمونه ملی با صادرات به بیش از 30 کشور، واحد نمونه صنعتی، واحد نمونه مهندسی، واحد نمونه صنعت و معدن، واحد نمونه مهندسی،کارآفرینی، برند برتر و ...... تنها بخشی از افتخارات این شرکت است

 

گلنور، تولید کننده محصولات با هدفِ کاهش مصرف انرژی و کمترین میزان آسیب به محیط زیست:

شرکت گلنور همواره توجه ویژه ای به محیط زیست داشته و تمامی تلاش خود را در جهت حفظ محیط زیست و ارائه راهکارهایی در راستای کاهش آلودگی آن بکار بسته است. در این خصوص ترویج و توسعه استفاده از انرژیهای پاک جهت کاهش مصرف سوختهای فسیلی و کاهش تولید گازهای گلخانه ای بصورت ویژه در دستور کار این شرکت قرار دارد.

از اقدامات آن می­توان به:

  • ایجاد دپارتمان تخصصی گلنور سولار در شرکت گلنور جهت توسعه استفاده از انرژی خورشیدی و طراحی و اجرای بزرگترین نیروگاههای خورشیدی در راستای استفاده بیش از پیش از انرژیهای پاک در کشور
  • جایگزینی کاتالوگ محصولات گلنور با کاغذ سنگ جهت جلوگیری از قطع درختان و پاکت های پارچه ای قابل بازیافت به جای پاکت های تبلغاتی پلاستیکی با شعار گلنور دوستدار محیط زیست
  • کاشت نهال توسط پرسنل گلنور در روز درختکاری جهت کمک به کاهش آلودگی هوای اصفهان
  • تولید بیش از 100 کیلو وات انرژی الکتریکی با استفاده از پنلهای خورشیدی نصب شده بر روی سقف سایت دو کارخانه گلنور
  • برق رسانی به روستاهای دور افتاده توسط انرژی خورشیدی
  • همکاری و نظارت جهت تأمین روشنایی کمپ آوارگان به همراه دفتر اجرائیات سازمان ملل (UNOPS)

پروژه­های گلنور

یکی از نکات جالب شرکت گلنور این است که در طی سالهای فعالیت خود، انواع متفاوت پروژه­های روشنایی با مدرن­ترین فناوریِ روز دنیا را طراحی و اجرا کرده است و پروژه­های آن تنوع بسیار زیادی دارد. گلنور با شهرداری­ها، شرکت توزیع برق، سازمان زیباسازی، انبوه سازان و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی همکاریهای زیادی داشته است، هر چند که گلنور در پروژ­ه­های داخلی ساختمان نیز امکان همکاری داشته و محصولات بسیاری برای روشنایی داخلِ خانه تولید می­کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها