کد خبر: 631768
تاریخ انتشار :

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی امنیت ساختمان را تضمین می کند.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی امنیت ساختمان را تضمین می کند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین حفاظ روی دیوار است که از میلگردهای مستحکم و مقاومی ساخته شده است. این حفاظ از قدیمی ترین و مستحکم ترین نرده حفاظ های دیوار است و بالاترین ضریب ایمنی را برای دیوار خانه یا ویلا و همچنین خانه باغ فراهم می کند.

نرده حفاظ دیوار با میلگردهای در هم تنیده ای که دارد مانع از عبور سارقین فرصت طلب می شود و از این رو انتخاب خوبی برای حفاظت از خانه می باشد.

ویژگی های نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در آراد حفاظ

  • حفاظ شاخ گوزنی با بهترین رنگ الکترواستاتیک یا رنگ کوره ای درجه یک رنگ آمیزی می شود.
  • همچنین جوش کاری نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با استفاده از جوش کاری co2 است که به صورت دو طرفه می باشد.
  • سایز میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی متفاوت است و از نمره میلگرد شماره 10 شروع می شود.
  • عرض حفاظ نرده شاخ گوزنی از 50 سانتی متر شروع می شود.
  • جوش کاری و برش کاری و همچنین تراش کاری با بهترین دستگاه های روز انجام می شود و از این رو کیفیت و مقاومت خوبی دارند.
  • ضریب ایمنی نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی به گونه ای است که سارقین برای عبور از این نرده ناامید می شوند.
  • زیبایی و طراحی ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی نیز بی مثال است زیرا این نرده طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است و از این رو توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند.

1234

نرده حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ سرنیزه ای دیوار است که به منظور جلوگیری از ورود ناخواسته افراد و سارقین ساخته می شود و روی دیوار نصب می گردد. به عبارتی نرده شاخ گوزنی نسل جدید نرده حفاظ سرنیزه است که امنیت کمتری دارد. این حفاظ با میلگردهای در هم تنیده خود اجازه عبور به هیچ سارقی را نمی دهد.

نرده شاخ گوزنی جهت برقراری امنیت روی دیوار خانه های مسکونی، تجاری و سازمانی و همچنین خانه باغ ها یا تمامی محوطه هایی که برای حفاظت به این نرده نیاز دارند نصب می شود.

 

12345

 

مشخصات نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در آراد حفاظ

نرده حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع های مختلف از 70 سانتی متر تا 90 سانتی متر و یک متر یا یک متر و بیست سانتی متر ساخته می شود. همچنین وزن نرده حفاظ شاخ گوزنی بسته به شماره یا نمره میلگرد متفاوت است.

رنگ نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی براساس سلیقه مشتری تعیین می شود. اما به طور معمول رنگ های سفید و سیاه یا قهوه ای و طلایی را برای نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی انتخاب می کنند.

نوک میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی را تیز می سازند تا مانند سوزن تیغ و تیز شود و از این رو عبور را برای سارقین سخت و صعب العبور کند.

مقطع برش های پیکان روی حفاظ 2 تا 4 سانتی متر می باشد. همچنین برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای فولادی با کربن بالا استفاده می شود تا کیفیت و مقاومت بالایی در برابر برش و خم شدن داشته باشد.

ارتفاع نرده حفاظ شاخ گوزنی نباید از 90 سانتی متر کم تر باشد زیرا امنیت کمی دارد و باید حداقل ارتفاع در نظر گرفته شده 90 سانتی متر باشد.

123456

 

تراکم نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تراکم نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی به معنی تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخ گوزنی است که در طول 2 متر می باشد. شاخ های فرعی در تراکم نرده حفاظ شاخ گوزنی تاثیری ندارد.

حفاظ دیوار شاخ گوزنی در تراکم های 8 – 10-12-15 ساخته می شود و شما می توانید برحسب نیاز هر یک از این تراکم هایی که مد نظر دارید را سفارش دهید.

در نظر داشته باشید که هر چقدر تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخ گوزنی یا همان تراکم بیشتر باشد از این رو وزن آن سنگین تر است و قیمت نیز افزایش می یابد.

 

قیمت نرده حفاظ دیوار

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از پرفروش ترین محافظ های دیوار است که در شرکت آراد حفاظ تولید می شود. تراکم نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری این حفاظ است. قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در شرکت آراد حفاظ براساس نرخ قیمت اتحادیه تعیین می شود و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید زیرا قیمت ها متناسب با نهادهای نظارتی می باشد و دیگر نگران هزینه های سر به فلک کشیده شرکت های دیگر نمی باشید.

ابعاد نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری است. همچنین نوع میلگردها که فولادی یا شمشی هستند نیز در قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی تاثیر دارد

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی طرح خود را از شاخ های زیبای طبیعت الهام گرفته است.

این نرده حفاظ شاخ گوزنی انتخاب خوبی برای برقراری امنیت ساختمان است.

به دلیل اینکه از رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی استفاده می شود از این رو ماندگاری رنگ بالایی دارد.

نوک تیز پیکان های به کار رفته در نرده دیوار شاخ گوزنی سبب می شود تا حفاظ خاردار شاخ گوزنی امنیت بالایی داشته باشد.

تراکم و ارتفاع نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با نظر مشتری تعیین می شود.

کیفیت ساخت و استحکام نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در آراد حفاظ تضمین شده است و کیفیت مرغوبی دارد.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان در شرکت آراد حفاظ می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها