کد خبر: 631896
تاریخ انتشار :

با دفتر شما همین امروز کسب و کار خود را شروع کنید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نظر می‌رسد که کوهی از مشکلات در برابر کسب و کارهای ایرانی قرار دارد. هزینه بالای اجاره دفتر کار، هزینه بالای تجهیزات اداری، هزینه بالای بیمه، مالیات و استخدام منشی و...به همه اینها اضافه کنید که شیوع کرونا هم باعث شده که خیلی از کسب و کارها به دنبال دورکاری باشند. خوشبختانه راه حلی برای تمام این مشکلات وجود داره و شما می‌توانید با کمتر از صد هزار تومان دفتر کار خود را راه اندازی کنید و کسب و کارتون رو همین امروز شروع کنید.

تلفن ثابت با یک سانترال حرفه ای داشته باشید

شما می‌توانید با رفتن به سایت دفتر شما و ثبت نام در این سایت در 5 دقیقه صاحب یک شماره ثابت تهران دلخواه و به انتخاب خودتان شوید و روی این شماره از امکانات یک سانترال حرفه ای بهره مند شوید. منظور از سانترال این است که می‌توانید تماس‌ها را به شماره های خود و همکارنتان منتقل کنید و به این شیوه تماس های کاری یک تیم دورکار و پراکنده را مدیریت کنید.

همچنین تلفن سانترال مجازی دفترشما امکانات متعددی دارد. می توانید صف تماس ایجاد کنید، زمابندی اداری و غیر اداری ایجاد کنید، اولویت تماس داشته باشید تا در صورت پاسگو نبودن یکی از همکارنتان گوشی را بردارد، منوی تو در تو ایجاد کنید، صندوق صوتی داشته باشیدف خلاصه یک تلفن گویای کامل که شما را از شر تجهیزات سخت افزار، نرم افزار و سیم کشی تلفن‌های سانترال بی نیاز می کند.

1212

 

منشی دورکار تماس ها را پاسخ می دهد

یکی دیگر از سرویس های محبوب دفترشما، سرویس منشی مجازی است. در این سرویس یک منشی دورکار تماس های کاری شما را طبق دستورالعملی که می‌دهید پاسخ می‌دهد و با مشتری های شما تماس می گیرد. پس دیگر نیاز به یک منشی برای پاسخگویی تلفنی ندارید و هنگامی که مشغول کار هستید هیچکس مزاحم تمرکز شما نخواهد شد! پیشنهاد میکنیم این سرویس دفترشما را حتما امتحان کنید.

مرکز تماس دارید!

منشی دورکار دفترشما اگر بسته های سازمانی را خریداری بکنید می توانند حجم بالایی از تماس ها را پاسخ دهند و در واقع شما صاحب یک مرکز تماس می‌شوید. یکی دیگر از امکانات سرویس مرکز تماس دفترشما امکان تماس خروجی است و اگر شما بخواهید حجم بالایی تماس با مشتریان داشته باشید منشی ها طبق دستورالعمل با مشتری تماس میگیرند و اطلاعات لازم را به مشتری اعلام کرده یا اخذ می‌کنند. با این سرویس شما دیگر نیاز به اجاره یک فضای فیزیکی و تعلیم و استخدام کارکنان مرکز تماس ندارید.

 

فکس اینترنتی دارید!

یکی از امکانات جانبی دفترشما فکس اینترنتی است. شما می‌توانید با اشتراک تلفن گویای دفترشما بدون پرداخت هزینه اضافی و یا خرید تجیهزات یا نرم افزار خاصی فکس را ارسال و دریافت کنید. در واقع دیگر نیازی به خرید دستگاه فکس و شارژ آن ندارید و کاغذی هم مصرف نمی‌کنید. امروزه فکس اینترنتی در ایران و سایر کشورها بسیار متداول و کار راه انداز است و استفاده انبوه آن از قطع درختان جلوگیری کرده و سبب حفظ محیط زیست می شود.

 دفتر شما به درد چه کسب و کارهایی می خورد؟

دفتر کار مجازی و خدمات دفتر شما به درد تمام کسب و کارهای ایرانی می‌خورد، خصوصا کسب و کارهایی که می خواهند هزینه راه اندازی کسب و کار خود را کاهش دهند و هزینه های اداری را صرف بخش های دیگر کسب و کارشان بکنند. این شرکت دانش بنیان در طول 8 سال فعالیت خود به ده هزار کسب و کار ایرانی خدمات دفتر مجازی ارائه کرده است.

فروشگاه های اینترنتی، کسب و کارهای خرد و متوسط، تولیدی ها و صنعتی ها، مراکزی که به دنبال دفتر مرکزی در تهران هستند، مشاغل خانگی و فریلنسرها از عمده مشترکین دفترشما هستند.

مادام العمر شماره ثابت تهران داشته باشید

شما می‌توانید مشترک دفتر شما باشید و یا برای خریدن خط هم اقدام کنید. با خرید خط می‌توانید مادام العمر این شماره را برای کسب و کار خود داشته باشید.

یکی دیگر از چالش های استفاده از دفترمجازی تردید درباره حافظت از داده ها است. اصل محرمانگی مهم ترین اصل در دفتر شما است و هنگام عقد قرار داد دفترشما متعهد به حفظ اطلاعات شما می شود و همینطور در طول این سال بر اساس این اصل دفترشما توانسته است اعتماد هزاران کسب و کار ایرانی را جلب کند.

 

همین امروز شروع کنم؟

بله چرا که نه! شما می توانید همین امروز صاحب شماره ثابت تهران، فکس اینترنتی، مرکز تماس و تلفن گویا شوید. اگر در استفاده از این خدمات تردیدی دارید می‌توانید همین الان وارد سایت دفترشما به آدرس https://www.daftareshoma.com/ شوید و دو هفته به رایگان خدمات این دفتر کار را امتحان کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها