کد خبر: 631945
تاریخ انتشار :

تصویر متفاوت از بهاره رهنما در گالری

عکسی از بهاره رهنما و دوستش در یک گالری که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

تصویر متفاوت از بهاره رهنما در گالری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: عکسی از بهاره رهنما و دوستش در یک گالری که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است.

بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره رهنما بازیگر زن مشهور ایرانی که حاشیه های زیادی دارد توییت جالب و جنجالی را در صفحه توییتر خود ارسال کرد: او در واکنش به کسانی که او را نقد می کنند نوشت :چهل سالمه، دو تا شوهر کردم، قبلا 114 کیلو وزن داشتم، سرشار از زندگی ام، خیلی مهربونم ...

​بهاره رهنما یکی از جنجالی ترین چهره های اینستاگرام فارسی است و البته درامد بسیار زیادی نیز از تبلیغات به دست می آورد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

همسر پیشین او پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

جشن عروسی آن ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می نوشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها