کد خبر: 632023
تاریخ انتشار :

خرید یک سرویس خواب نوزاد با قیمت مناسب در یافت آباد (با قیمت و مدل)

خرید یک سرویس خواب نوزاد با قیمت مناسب در یافت آباد (با قیمت و مدل)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از اصلی ترین لوازم اتاق نوزاد بلاشک سرویس خواب چوبی آن است و قطعا یکی از اولین مکان هایی که برای خرید لوازم چوبی در نظر خواهید گرفت یافت آباد خواهد بود.

در این نوشته سعی میکنیم :

  • اولا فروشگاه ها و پاساژهای مخصوص سیسمونی نوزاد در یافت آباد را معرفی کنیم.
  • سپس حدود قیمت محصولات موجود را بررسی خواهیم کرد.
  • در انتها یکی از مکان های کم رفت و آمد در یکی از کوچه های یافت آباد که محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی دارد را به شما معرفی خواهیم کرد.

 البته اگر عجله دارید و در مسیر رفتن به یافت آباد هستید میتوانید اینجا را کلیک کنید تا لوکیشن و محصولات این پس کوچه ناشناخته یافت آباد را همین الان ببینید.

بازار مبل یافت آباد – بازاری برای همه سلیقه ها

سالیان درازی است که نام محله یافت آباد در جنوب غربی تهران با مبل و لوازم چوبی گره خورده است. این بازار به دلیل قدمتی که دارد پذیرای تولیدکنندگان و مشتریان بسیار متنوعی بوده و هست. به همین دلیل چه به دنبال محصولات لوکس و با کیفیت باشید و چه به دنبال یک سرویس نوزاد با قیمت مناسب، دست خالی به خانه برنخواهید گشت.

بازار مبل خلیج فارس

2

ابتدا پاساژ خلیج فارس را به شما معرفی میکنم که دقیقا در نبش چهارراه یافت آباد قرار گرفته و از چندین سال پیش بورس اصلی تولیدکنندگان بزرگ سرویس خواب های کودک و نوجوان بوده است. پاساژ خلیج فارس یافت آباد شامل 5 طبقه است که بیش از 60 واحد تجاری فعال در این مجتمع قابل بازدید هستند. طبقه سوم پاساژ خلیج فارس مختص به محصولات کودک و نوزاد است. تولیدکنندگان و نمایشگاه های مختلفی که در این مجتمع مشغول به کار هستند که معمولا کالاهایی با قیمت متوسط رو به بالا را ارائه می دهند. 

بازار مبل شماره 3

مجتمع بعدی بازار مبل شماره ۳ است که در بزرگراه آیت الله سعیدی و کمی بالاتر از چهارراه یافت آباد و پاساژ خلیج فارس قرار گرفته است. در این مجتمع فقط برندهای معروف و گران قیمت حضور دارند. طبقه دوم این پاساژ مخصوص سرویس خواب های نوزادی و همچنین سرویس خواب های نوجوان است. فروشگاه های بزرگ با تنوع محصولات زیادی در بازار مبل شماره ۳ حضور دارند. لازم به ذکر است که اکثر محصولات موجود در این مجتمع از قیمت های بالایی برخوردار هستند و ممکن است خرید آنها در توان همه مصرف کنندگان نباشد.

مجتمع بی بی سنتر یافت آباد - خرید ارزان و با کیفیت و با قیمت مناسب سرویس نوجوان در یافت آباد

3

اگر تا به اینجا از خرید سرویس نوزادی در یافت آباد ناامید شده اید کمی صبر کنید. چون یکی از کوچه های کمتر شناخته شده یافت آباد را میخواهیم به شما معرفی میکنیم. کوچه صفرخان. این کوچه در بین بازار مبل المهدی و مجتمع کوروش قرار گرفته است. بعد از ورود به این کوچه در سمت چپ چندین فروشگاه سرویس نوزادی خواهید دید. هرچند ممکن است کالاهای مناسبی داشته باشند اما هنوز برای تصمیم گیری زود است. چرا که مجتمع بی بی سنتر در انتهای کوچه بیش از ۳۰ فروشگاه بزرگ سرویس خواب نوزاد و نوجوان را شامل می شود که بعد از رسیدن به انتهای کوچه آن را مشاهده خواهید کرد. تولیدکنندگان خوش نام زیادی در این پاساژ نمایشگاه خود را برقرار کرده اند و به صورت مستقیم اقدام به فروش محصولات نموده اند. بر روی نمای ورودی این پاساژ همانطور که در تصویر زیر هم پیداست لوگو و نشان تجاری تعدادی از این تولید کنندگان نصب شده است : 

4

در بین فروشگاه های این پاساژ بزرگترین تولیدکننده سرویس نوزاد شرکت فراز است که با بیش از ۲۰۰ مدل انواع سرویس خواب ها، فروشگاه بزرگ و مجهزی را در این مجتمع مهیا نموده و بیش از ۱۰ مدل انواع تخت های دو طبقه، نوزادی، نوجوان، دو منظوره و سه منظوره را به نمایش گذاشته است.

چنانچه می خواهید قبل از مراجعه به این فروشگاه لیست محصولات فراز را همراه با قیمت های فروش مستقیم آن مشاهده کنید میتوانید به فروشگاه زوفاچوب مراجعه کنید که نماینده رسمی اینترنتی شرکت فراز است. برای مشاهده لیست محصولات لطفا اینجا را کلیک کنید.

چنانچه مایل باشید در انتهای کوچه صفرخان یک گاراژ نیز وجود دارد که چند فروشگاه در آن قرار گرفته که محصولات ارزان قیمت تری نسبت به سایر فروشگاه های یافت آباد به فروش می رسانند. این گاراژ دقیقا در انتهای کوچه و سمت چپ قرار گرفته. اگر هنوز سرویس نوزادی خود را پیدا نکرده اید و یا به دنبال محصول ارزانتری هستید حتما به این فروشگاه ها نیز مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها