کد خبر: 632052
تاریخ انتشار :

سریال خاتون

سکانس های عاشقانه سریال خاتون | عکس جنجالی سریال خاتون

سریال خاتون فیلم نمایش خانگی است که از نماوا در حال پخش می شود. سریال خاتون و شهرزاد تقریبا در سکانس های عاشقانه شبیه به هم هستند. عکس جنجالی از سریال خاتون را مشاهده می کنید.

سکانس های عاشقانه سریال خاتون | عکس جنجالی سریال خاتون
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
 

به گزارش شمانیوز، سریال خاتون فیلم نمایش خانگی است که از نماوا در حال پخش می شود. سریال خاتون و شهرزاد تقریبا در سکانس های عاشقانه شبیه به هم هستند.  عکسی که در ادامه مشاهده می کنید سانسور شده ی پوستر سریال خاتون است.سریال خاتون سریال خاتون

موضوع داستان مجموعه خاتون

سال ۱۳۲۰ در تاریخ ایران سالی مهم محسوب می شود. اگرچه ایران در جنگ جهانی دوم اعلام بی طرفی کرده بود اما متفقین وارد کشور شدند و حوادث زیادی به دنبال آن رخ داد. این برهه تاریخی هرچند بسیار مهم و اثرگذار است کمتر بر پرده سینما یا در قاب تلویزیون به تصویر کشیده شده است. شاید یکی از دلایل آن سختی ساخت اثر تاریخی باشد اما حالا تینا پاکروان در اولین تجربه سریال سازی خود سراغ این دوره رفته و داستانی عاشقانه را روایت می کند. پیش از این سریال شهرزاد نیز روایتگر ماجرایی عاشقانه و تاریخی بود که وقایع آن به کودتای ۲۸ مرداد و پس از آن می پرداخت.

پاکروان در به تصویر کشیدن آن سال ها دقت عمل زیادی به خرج داده، از دکور و طراحی صحنه و طراحی لباس تا نوع روابط آدم ها و فضای اجتماعی.

از سوی دیگر در این مجموعه ما شاهد هستیم نگار جواهریان نقش اصلی یعنی شخصیت خاتون را برعهده دارد. جواهریان بازیگری است که کم کار می کند اما هر گاه جلوی دوربین می رود می توان شاهد اتفاقی جذاب بود. این ویژگی درباره اشکان خطیبی دیگر بازیگر سریال خاتون نیز صادق است.

نکته مهم دیگری که بر ارزشمند بودن سریال خاتون مهر تایید می زد دیدن اسم کیهان کلهر در تیتراژ آن است. کلهر موسیقی این سریال را ساخته و نام آن را روزی روزگاری، ایران گذاشته است. شاید بد نباشد بدانید این موسیقی در پراگ ضبط شده است.

خلاصهٔ داستان

خاتون نوشته‌ای داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اوایل شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. این برهه از تاریخ ایران با همهٔ فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.

سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

خاتون یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی و ستاره پسیانی اشاره کرد. سریال از روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. آهنگساز سریال کیهان کلهر است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها