کد خبر: 632273
تاریخ انتشار :

لیونل مسی چند کلاس سواد داره؟ | نیمار تا چه دوره ای تحصیل کرده؟ | سرخیو راموس معروف چقدر درس خوانده ؟

سطح سواد ستارگان فوتبال که شوکه تان می کند!

در این گزارش به سطح تحصیلات ستارگان فوتبال مانند کریس رونالدو، مسی، نیمار و … پرداختیم که خواندن آن موجب تعجبتان خواهد شد.

سطح سواد ستارگان فوتبال که شوکه تان می کند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
 
55آنلاین به نقل وقت صبح، بسیاری از ستارگان بزرگ فوتبال با وجود داشتن هوش فراوان در زمین بازی، تحصیلات اندکی دارند. سطح تحصیل ستارگان فوتبال نشان می دهد که مسیر موفقیت و پیشرفت تنها از درس و دانشگاه نمی گذرد بلکه حتی بدون تحصیلات آکادمیک با انتخاب مسیر درست و یافتن استعداد و با تلاش و انگیزه می توان پله های موفقیت را طی کرد، همچنان که برخی از ستارگان فوتبال این مسیر را پیموده اند.

در ادامه با سطح تحصیلات ستارگانی چون کریس رونالدو ، مسی و… آشنا خواهید شد.

میزان تحصیلات کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریه 1985 در پرتغال، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است که در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. کریستیانو رونالدو از 8 سالگی فوتبال را با تیم محلی آندورینها آغاز کرد و در 12 سالگی به اسپورتینگ لیسبون پیوست و از همان جا به تیم ملی زیر 16 سال پرتغال دعوت شد.

 

به گزارش سایت sportpro9 رونالدو زمانی که در سن 12 سالگی به اسپورتینگ لیسبون پیوست در آکادمی جوانان تحصیل کرد، بنابراین او فقط دارای سطح تحصیلات متوسطه است.

 

مشکلات خانوادگی و اعتیاد بزرگ ترین حامی کریس به الکل و همچنین بیماری قلبی اش نیز نتوانست او را از میادین فوتبال دور کند. تلاش و خستگی ناپذیری این ستاره فوتبال سبب شد که او به تیم های بزرگی چون منچستر، رئال مادرید و یوونتوس بپیوندد.

 
گرچه کریستیانو رونالدو تحصیلات بالایی ندارد و به دلیل استعداد و علاقه به فوتبال تمامی وقت خود را صرف درخشش در زمین بازی می کند و مدرک تحصیلی برای او معنی ندارد اما حداقل به سه زبان صحبت می کند.

کریستیانو رونالدو در سال 2010 در 25 سالگی خبر پدر شدن خود را رسانه ای کرد و تاکنون نیز بصورت رسمی هویت کریستیانو جونیور را اعلام نکرده است. او در سال 2016 با همسرش جورجینا رودریگز وارد رابطه عاشقانه ای شد و این زوج در سال 2017 صاحب یک فرزند دختر بنام آلانا مارتینا شدند، سپس رونالدو از طریق رحم اجاره ای دو فرزند دوقلو (ماتئو و اوا ماریا) نیز به جمع خانواده خود افزود.

کریستیانو رونالدو اکنون 4 فرزند دارد و از او به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار یاد می شود و از مشهورترین و ثروتمندترین ورزشکاران در دنیاست.

لیونل مسی چند کلاس سواد داره؟

لیونل مسی متولد 24 ژوئن 1987 در آرژانتین است که فوتبال را از 5 سالگی در تیم گراندولی زمانی که پدرش در آن مربی بود شروع کرد و در 8 سالگی به آکادمی باشگاه نیوولز اولد رفت.

مسی در 11 سالگی با بیماری کمبود هورمون رشد مواجه شد و پدرش از پس هزینه های درمان او به خوبی بر نیامد به همین خاطر باشگاه بارسلونا حاضر شد تمام هزینه های درمانی او را پرداخت کند، به شرط آنکه مسی به اسپانیا نقل مکان نماید، به این ترتیب مسی در سال 2004 در سن 14 سالگی با قرارداد 4 ساله به بارسلونا پیوست.

اطلاعات زیادی درباره میزان تحصیلات مسی وجود ندارد اما در خوشبینانه ترین حالت او 9 کلاس درس خوانده و به دلیل قرار گرفتن در مسیر حرفه ای فوتبال و شناسایی استعداد بی نظیرش از سوی آکادمی بارسلونا فرصت ادامه تحصیل نیافت. برخی منابع نیز می گویند بزرگ ترین و برترین اسطوره تاریخ فوتبال دنیا روی هم رفته فقط شش کلاس درس خوانده است.

لیونل مسی با تلاش و پشتکار فراوان در 16 سالگی در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان رفت و با اینکه به تیم ملی زیر 20 سال اسپانیا دعوت شده بود اما این دعوت را نپذیرفت و در تیم زیر 20 ساله کشورش آرژانتین بازی کرد.

یکی از خصوصیات بارز این ستاره فوتبال خانواده دوستی او است. مسی ارتباط نزدیکی با خانواده دارد و همه امور حرفه ای اش توسط خانواده اداره می شود. لیونل مسی با دختر همسایه قدیمی خود بنام آنتونلا روکازو ازدواج نموده است و آنها در حال حاضر صاحب سه پسر به نامهای تیاگو و متئو و کیورو می باشند.

نیمار تا چه دوره ای تحصیل کرده؟

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور متولد 5 فوریه 1992 در برزیل است که سبک بازی او باعث شده با پله مقایسه شود. نیمار از 7 سالگی فوتبال را از آکادمی باشگاه پورتوگوئستا سانتیستا شروع کرد و وقتی 11 ساله بود به جوانان باشگاه سانتوس پیوست. نیمار در 17 سالگی وارد تیم بزرگسالان سانتوس و تیم ملی زیر 17 ساله برزیل شد، سپس در ژوئیه 2013 به دنبال درخشش در سانتس و تیم های ملی جوانان برزیل، به بارسلونا پیوست.

نیماربا وجود درخشش در دنیای فوتبال تحصیلات بسیار اندکی دارد و بهترین حالت هفت کلاس درس خوانده است. او تا به حال توضیح واضحی درباره تحصیلاتش و اینکه چقدر به مدرسه رفته نداده است.

نیمار گرانترین بازیکن جهان با اینکه تحصیلات اندکی دارد اما با وجود مشکلات جسمی و عمل جراحی توانست در سال 2014 و 2015 عنوان بهترین بازیکن لاتین در لالیگا را از آن خود کند.

نیمار در 17 سالگی با کارولینا دانتاس ازدواج کرد و در 19 سالگی صاحب یک پسر بنام داوی لوکا شد اما بعد از چند سال رابطه نیمار با همسرش به جدایی و طلاق ختم شد.

سرخیو راموس معروف چقدر درس خوانده ؟

سرخیو راموس گارسیا متولد 30 مارس 1986 و بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است. سرخیو راموس فوتبال را به صورت جدی در 10 سالگی با آکادمی سویا شروع کرد، سپس در نوجوانان و جوانان این تیم درخشید و در 17 سالگی برای تیم بزرگسالان به میدان رفت.

کاپیتان رئال مادرید سطح تحصیلات بالاتری از رونالدو و مسی دارد و دوران مدرسه را به طور کامل پشت سر گذاشته است و به دلیل ترجیح دادن فوتبال نتوانست وارد دانشگاه شود. سرخیو راموس سال 2012 در 26 سالگی با پیلار روبیو مجری خبرنگار و مدل اسپانیایی ازدواج کرد که ثمره آن سه پسر به نام های سرخیو مارکو و الخاندرو مبیاشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها