کد خبر: 632471
تاریخ انتشار :

لباس متفاوت پوریا پورسرخ

عکسی از مجید مظفری و پوریا پورسرخ با لباس های روستایی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

لباس متفاوت پوریا پورسرخ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: پوریا پورسرخ ماجرای ازدواج با همسرش را توضیح داد. پوریا پورسرخ بازیگری است که در انتخاب نقش وسواس به خرج می‌دهد. 

 پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. عکسی از مجید مظفری و پوریا پورسرخ با لباس های روستایی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

پوشش متفاوت پوریا پورسرخ و مجید مظفری /عکس

پوریا پورسرخ در کودکی بسیار شر و شیطان بوده؛ البته درس هایش عالی بوده است و به همین خاطر به سادگی وارد دانشگاه شد. پوریا پورسرخ برخلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد . علاقه زیاد او نسبت به رشته تحصیلی اش آنقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد . حتی بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج ازکشور رفت و هم زمان به تحصیل هم ادامه داد .

پوریا پورسرخ به خاطر شغل پدرش دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است . در دوران راهنمایی در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است . پوریا پورسرخ دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز گذرانده که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است . پوریا پورسرخ دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم ، فارغ التحصیل شد . در حال حاضر شغل دوم پوریا پورسرخ طراحی فضای سبز می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها