کد خبر: 636135
تاریخ انتشار :

با فروشگاه اینترنتی سلین درس خرید لباس زنانه و بچگانه از برندهای مطرح

خرید لباس اورجینال از ترکیه دیگه رویا نیست ! استانبول را به تهران آوردیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اگر شما هم در سال های اخیر مسافر ترکیه بوده اید ، ملاحظه کردید که این کشور برندهای مختلفی در زمینه پوشاک دارد. انواع بلوز و شومیز های زنانه به همراه تی شرت های طرح شیک و خاص توجه توریست ها را به این مراکز خرید جلب می کند.

مجموعه فروشگاه اینترنتی سلین کار را ساده کرده و با تامین کالا از کشور ترکیه ، می توانید بدون دغدغه از این فروشگاه خرید کنید.

لباس های برندLcwaikiki  و Colin's ebebek و همچنین Defacto koton برای شما به سادگی در دسترس است. انواع بلوز های گلدار ، بلوزهای گلدوزی شده ، بلوز های چین دار و لباس کودک که از نظر جنس و طرح و رنگ در سطح بالای کیفیت قراردارند و همگی اورجینال به دست خریداران می رسد.

سلین یکی از فروشگاه های معدود لباس ترک در ایران است که با ارائه مستقیم از برند های محبوب پوشاک ، خرید لباس زنانه را اعم از تی شرت زنانه، شومیز زنانه و همچنین لباس بچگانه فراهم ساخته و  تجربه ی خریدی متفاوت را برای شما رقم می زند.

خرید از سلین درس خیلی و روان خواهد بود ، بطوریکه مشتریان تهرانی در اسرع وقت با پیک موتوری میتوانند محصول خود را تحویل بگیرند. سایر مشتریان نیز از طریق پست پیشتاز می توانند سفارش خود را دریافت کنند.

تضمین اصالت کالا یکی از نقاط مثبت کار ما در سلین درسSolindress.ir   است که به خریداران این اطمینان را می دهد که با خیالی اسوده خرید کنند.

ما در سلین درس نماد اعتماد الکترونیک را از وزارت صنعت معدن تجارت دریافت کردیم.

در سلین منتظر شما با تخفیف های جذاب هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها