کد خبر: 636649
تاریخ انتشار :

خرید کفش مردانه و زنانه چرم از برند پانما

حمایت از تولید ملی این روزها بیش از زمان دیگری نیاز اصلی جامعه ما شده است. از طرفی همت بالای تولیدکنندگان ایرانی در برخی عرصه ها، رقابت تنگاتنگی با سایر برندهای مطرح دنیا به وجود اورده است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برند چرم پانما یکی از این تولیدکنندگان است که با همت دو تولید کننده در صنف تولیدی کفش دست دوز پا به عرصه تولید گذاشته است و با قدمتی بیش از دو دهه در این بازار توانسته سهم بسیار خوبی از لحاظ جذب مشتری و شرکای تجاری کسب کند.

سابقا این کارخانه تولیدات خود را به صورت عمده به فروشگاههای بزرگ عرضه می کرد. محبوبیت پانما از جایی شروع شد که کیفیت فدای کمیت نشد و این کارخانه با بهره گیری از مواد اولیه با دوام اقدام به تولید انواع کفش مردانه چرمی ، اسنیکرز چرمی مردانه ، ونس مردانه ،  کفش زنانه و ... کرده است.

در سال 1400 با عنایت به گسترش فروش در حوزه ی دیجیتال اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی چرم پانما به نشانی panamashoes.ir کردیم.

با دریافت کلیه مجوزهای لازم جهت فعالیت در این حوزه در تلاشیم تا محصولی فاخر و ارزشمند را از کارخانه به دست مصرف کننده برسانیم.

در این راه از دانش افراد مجرب این حوزه بهره گرفته ایم و می کوشیم تا با خودسازی برند خود را روز به روز قوی تر کرده و همگام با رقبای قدرتمند این بازار مسیر را طی کنیم.

لبخند شما الویت کار ماست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها