کد خبر: 637208
تاریخ انتشار :

نقش متفاوت محمدرضا شریفی نیا + عکس

محمدرضا شریفی نیا آخوند شد

نقش متفاوت محمدرضا شریفی نیا + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری شما و اقتصاد: محمدرضا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون است. محمدرضا شریفی نیا متولد 1334 است. همسر اول محمدرضا شریفی نیا،‌ آزیتا حاجیان است. محمدرضا شریفی نیا پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون است. بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا را بخوانید.

فیلم سینمایی «سلام علیکم حاج آقا» این روزها آخرین مراحل فنی‌اش را پشت سر می‌گذارد. تدوین این فیلم سینمایی به کارگردانی حسین تبریزی هم‌اکنون در حال انجام است و بزودی به پایان می‌رسد.

محمدرضا شریفی‌نیا و حمید گودرزی در این فیلم نقش دو روحانی را بازی می‌کنند.

 

محمدرضا شریفی نیا

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا متولد 25 خرداد 1334 در تهران، بازیگر است. همسر سابق او آزیتا حاجیان بود. محمدرضا شریفی نیا پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون است.

محمدرضا شریفی نیا

فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی است و در مدارس علوی، موسوی و کمال درس خوانده است، اوایل انقلاب به اعدام محکوم بود ولی حالا بازیگر است.

فعالیت قبل از انقلاب محمدرضا شریفی نیا

فعالیت شریفی نیا قبل انقلاب با نوشتن و ادبیات کودک شروع شد و در اوایل انقلاب بعنوان نقاش، عکاس و طراح جلد کتاب بعنوان گرافیست مشغول بود

با شروع انقلاب در زمره شاگردان مرحوم آیت الله مهدوی کنی، شهید مطهری و مرحوم شریعتی بود، او در سخنرانی های علی  شریعتی دکلمه می خواند

جالب است بدانید وی عضو گروه سرودی بود که هنگام ورود امام خمینی (ره) به ایران پای پلکان هواپیما، سرود خمینی ای امام را اجرا کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها