کد خبر: 637271
تاریخ انتشار :

شهاب حسینی هم راهی بیمارستان شد

به تازگی سکانسی از فیلم برادرم خسرو در فضای مجازی انتشار یافته است که توجه کاربران را جلب کرده است.

شهاب حسینی هم راهی بیمارستان شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رصد ورزشی: شهاب حسینی هنرمند ایرانی است . شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و بعد گویندگی رادیو شروع کرد . شهاب حسینی ، سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است. شهاب حسینی در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۶ ، توانست جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را بخود اختصاص بدهد.در ادامه فیلم سکانسی از بازی شهاب حسینی را می بینیم.​

شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آنرا به خاطر مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. 

شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و بعد گویندگی رادیو شروع کرد، سپس در برنامه ای به نام اکسیژن درتلویزیون ظاهر شد. در چند برنامه دیگر هم مثل برپا برپا، به رنگ صبح، سایه روشن و... بعنوان مجری حضور داشت، با سریال خانواده بعد از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت.

شهاب حسینی سالهای بعد، هم بکار بازیگری و هم اجرا پرداخت. او به خاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، همچنین در سال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین بخاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

شهاب حسینی بهمراه چندی از دوستانش و همینطور برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تأسیس کردند. تاکنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است. هفت سین (به صورت هم خوان)، وقت رفتن، پرواز، خدا و خداحافظ (به صورت سولو) نام آهنگ هایی است که شهاب حسینی در آلبوم هفت ۳ خوانندگی کرده است. همچنین در آلبوم هفت ۴ آهنگهای پریچهر، آشنای غریب و بدرود را به صورت سولو (تک خوان) و همچنین تک آهنگ شهزاده رؤیا را خوانندگی کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها