کد خبر: 637523
تاریخ انتشار :

عکس متفاوت زن شاهرخ استخری

به تازگی عکس جدیدی از همسر شاهرخ استخری در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش‌های شدیدی را برانگیخته است.

عکس متفاوت زن شاهرخ استخری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مه شو: شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران است. شاهرخ استخری ازدواج کرده و متاهل است. شاهرخ استخری نام همسرش سپیده بزمی‌پور است. شاهرخ استخری دارای دو فرزند دختر است. در ادامه عکس جدید و خانوادگی شاهرخ استخری را می‌بینیم.

شاهرخ استخری

 

فیلم و عکس‌های شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی‌پور

شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر دارد و همسرش نیز از بلاگر های صفحات مجازی است. شاهرخ استخری در فضای مجازی طرفداران زیادی دارد. همسرش نیز از بلاگرهای صفحات مجازی است. همسر شاهرخ استخری، سپیده بزمی پور به تازگی عکس‌های خصوصی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. این تصاویر در فضای مجازی منتشر شده و واکنش هایی را به همراه داشته است.

شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی‌پور با حاشیه‌های جنجالی و جشن‌های لاکچری نقل محافل شده‌اند. چند روز گذشته استوری متفاوت سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر مشهور تلویزیون سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

سپیده بزمی پور بلاگر مطرح و همسر شاهرخ استخری چندی پیش عکس‌هایی را از خانه‌شان در بلژیک منتشر کرد که سروصدای زیادی را در اینستاگرام به راه انداخت.

او می گوید پدر و مادرش سال‌ها پیش در بلژیک زندگی می کنند و مهاجرت کرده اند و ایران نیستند و ما (او و شاهرخ استخری) چند مدت یک بار به آنها سرمی‌زنیم. ما حدود یک ماه در خانه پدر و مادرم زندگی می‌کردیم اما به دلایلی که زوج‌های جوان مثل ما بهتر می دانند، تصمیم گرفتیم که جدا از آنها باشیم؛ به همین دلیل یک منزل مبله اجاره‌ای پیدا کردیم (نزدیک خانه پدرم) و در آنجا ساکن شدیم. برای اطلاع عمومی هم خوب است بدانید در بلژیک نیز مانند تهران می‌شود خانه هایی را روزانه و ماهیانه اجاره کرد.

شاهرخ استخری از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها