کد خبر: 637576
تاریخ انتشار :

پرفروش ترین تلویزیون 2021 سونی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شرکت ژاپنی سونی یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید تلویزیون می باشد و تلویزیون های بسیار به صرفه و با قیمت مناسب را برای کاربران خود تولید می کند. قیمت تلویزیون های رده بالای سونی معمولا زیاد است ولی سونی برای افرادی که بودجه زیادی برای خرید تلویزیون اختصاص نمی دهند نیز تلویزیون های میان رده در نظر گرفته است. بنابراین برای خرید تلویزیون  کاربر می تواند با مراجعه به سایت شاوینو اطلاعات بسیاری از تلویزیون های سونی کسب کند و نسبت به خرید یکی از مدل های سونی اقدام نماید. در این مقاله، گروه تخصصی شاوینو یکی از بهترین تلویزیون های سونی را برای کاربران معرفی می کند تا افراد بتوانند با مطالعه این مقاله نسبت به خرید تلویزیون سونی X8000J اقدام نماید.

تلویزیون

کیفیت تصویر تلویزیون سونی X8000J

سونی کیفیت تصویر بسیار بالایی برای تلویزیون های سال 2021 خود در نظر گرفته است یکی از بهترین تلویزیون های میان رده سونی که دارای کیفیت تصویر 4K می باشد، تلویزیون X8000J می باشد. این تلویزیون با رزولوشن 3480*2160 پیکسل کار می کند و با حدود 8 میلیون پیکسل، تصاویر بسیار با کیفیتی را به ارمغان می آورد. این تعداد پیکسل بالا، ریزترین جزئیات را با کیفیت مناسب در معرض دید کاربر قرار می دهند. این تلویزیون از پنل IPS استفاده می کند که زاویه دید گسترده را فراهم می کند و نسبت کنتراست عالی را برای نمایش تصاویر ایجاد می کند تا بتوانید از تصاویر شگفت انگیز لذت ببرید. یکی از فناوری هایی که به کیفیت بالای تصاویر تلویزیون سونی X8000J کمک شایانی کرده است فناوری HDR می باشد. فناوری HDR نسبت به فناوری SDR سطح روشنایی بیشتر را فراهم می کند و تصاویر به صورت شگفت انگیز با کیفیت بالا تر دیده می شوند.قیمت تلویزیون سونی با توجه به امکانات و کیفیت تصویر بالای ان بسیار عادلانه و مقرون به صرفه است.  

 

تاخیر ورودی در این تلویزیون بسیار پایین است و به واسطه سرعت رفرش 60 هرتزی می تواند تصاویر سریع را به صورت عالی پردازش کرده و با کیفیت بالا به صورت روان و بدون تاخیر آن ها را نمایش دهد. اما این تلویزیون از فناوری های پیشرفته برای کم کردن تاخیر ورودی مانند HDMI2.1 و VRR استفاده نمی کند بنابراین برای گیمر های حرفه ای توصیه نمی شود ولی برای گیمر های معمولی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. تلویزیون سونی X8000J به لطف فناوری های Live Color  و  Triluminos Pro می تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا نشان دهد و رنگ های بسیار زنده و طبیعی را در معرض نمایش قرار دهد تا در دل تصاویر گم شوید و گذر وقت را احساس ننمائید. پردازشگر فوق العاده 4K HDR Processor X1 می تواند تصاویر HDR را با کیفیت فوق العاده و با سرعت بالا پردازش کند، این پردازشگر صدا و تصویر را به راحتی و با قدرت بالا پردازش می کند و ریز ترین جزئیات را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تلویزیون

سیستم صوتی تلویزیون سونی X8000J

برای صدای شیواتر و روان تر در تلویزیون، سونی از بلندگو های بسیار با کیفیت Bass Reflex استفاده می کند، این بلندگو ها می توانند صدا را با قدرت بسیار مناسب پخش کنند و سیستم صوتی مناسبی را برای تلویزیون سونی X8000J به ارمغان آورند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله می باشد و صدا را با قدرت بسیار مناسب با توان 20 وات پخش می کند بنابراین می توانید امواج صوتی را با قدرت مناسب بشنوید. فناوری Dolby Atmos می تواند صدایی همه جانبه را برای شما به ارمغان آورد، این فناوری سیستم صوتی مجازی 5.1 کاناله را ایجاد می کند تا صدا را از همه جهات بشنوید و با قدرت بیشتر بتوانید امواج صوتی را دریافت نمائید. فناوری DTS Digital Surround سیگنال های صوتی را تقویت می کند و صدا را شیواتر و با کیفیت بالاتر در اختیار شما قرار می دهد.

 

سیستم عامل و امکانات هوشمند

سونی از سیستم عامل محبوب اندروید در تلویزیون جدید 2021 خود استفاده می کند. این سیستم عامل جزء سیستم عامل های محبوب و متن باز می باشد که سونی آن را برای تلویزیون های خود توسعه داده است. رابط کاربری مناسب و ساده توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. همچنین دانلود و نصب راحت برنامه ها بر روی این سیستم عامل می تواند نظر هر شخصی را به آن جلب کند. دسترسی راحت به Google Play این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند به راحتی برنامه های Android خود را دانلود نمایند و از آن در تلویزیون استفاده کنند. یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون پشتیبانی از Google TV، Netflix و Youtube است که می تواند هزار فیلم و سریال را برای شما فراهم کنند و کاربران به راحتی با سلایق مختلف در ژانر های گوناگون برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را پیدا خواهند کرد. تلویزیون سونی  X8000J همچنین دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت می باشد که کاربر بتواند برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را در آن ذخیره نماید. این تلویزیون با استفاده از فناوری Chromecast می تواند داده های صوتی و تصویری را به اشتراک بگذارد تا کاربران از طریق گوشی همراه بتوانند داده های مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند.

تلویزیون

طراحی باریک و مینیمالیستی

سونی تلویزیون X8000J خود را با نهایت دقت و ظرافت تولید کرده است.طراحی باریک و لبه های خوش تراش این تلویزیون را به یکی از بهترین تلویزیون ها تبدیل کرده است. تلویزیون سونی X8000J از پورت های متعدد برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها استفاده می کند که از مهمترین آن ها می توان به پورت HDMI و USB اشاره کرد. پایه های این تلویزیون به صورت هشتی شکل در دو طرف تلویزیون قرار دارند و به راحتی می توانند وزن تلویزیون را حمل کنند و زیبایی قابل توجه ای به آن ببخشند. همچنین می توان این تلویزیون را بر روی دیوار نصب کرد و دکوراسیون منزل خود را به کل تغییر داد. ریموت کنترل این تلویزیون مانند ریموت کنترل های دیگر سونی طراحی شده است که به راحتی در دست قرار می گیرد و دارای دکمه های دسترسی سریع به Youtube و Netflix می باشد.

 

قیمت و خرید تلویزیون سونی X8000J

سونی تلویزیون های میان رده خود را با قیمت مناسب و امکانات عالی در اختیار کاربران قرار می دهد و X8000J یکی از بهترین مدلها در سال 2021 می باشد، این تلویزیون در سایز های مختلف 43، 50، 55، 65، 75 عرضه شده است و هر چه اینچ بالاتر می رود، قیمت تلویزیون سونی نیز بالا تر خواهد رفت بنابراین شما می توانید با مشاورین گروه تخصصی شاوینو تماس حاصل فرمائید تا در انتخاب بهترین سایز تلویزیون سونی X8000J شما را راهنمایی کنند.خرید از شاوینو مزایای زیادی برای شما دارد، مشاوره ی رایگان ، امکان پرداخت در محل ، تست سلامت کالا برای خریدار در منزل ، ارائه ی گارانتی معتبر و تضمین اصالت کالا و خدمات پس از فروش تنها قسمتی کوچکی از خدمات شاوینو برای شما عزیزان است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها