کد خبر: 638541
تاریخ انتشار :

سفر الناز شاکردوست به خارج از کشور

الناز شاکردوست به تازگی به عنوان یک زن افغان در فیلم کابل پلاک 10 ایفا نقش کرده است

سفر الناز شاکردوست  به خارج از کشور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رستانیوز: الناز شاکردوست یکی از بازیگران زن جوان ایران به حساب می آید. الناز شاکردوست تا به امروز توانسته در فیلم های متعددی ایفای نقش کند. الناز شاکردوست بازیگری را از تئاتر شروع کرد و توانست آثار خوبی را از خود در تئاتر بر جای بگذارد. الناز شاکردوست تا به امروز هشت جایزه فیلم فجر را به خود اختصاص داده است. الناز شاکردوست یکی از بازیگرهایی است که علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. الناز شاکردوست طرفداران بسیاری دارد.الناز شاکردوست به تازگی به عنوان یک زن افغان در فیلم کابل پلاک 10 ایفا نقش کرده است

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران است. وی  بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

الناز شاکردوست دارای یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر است و علاقه شدیدی به مادرش دارد.
الناز شاکردوست ستاره‌‌ای که تا ابد می‌درخشد

سینمای رمانتیک دهه ۸۰ بی شک یکی از پرستاره‌ترین دهه‌های سینمای کشور ایران اسـت کـه بـه‌نوعی میتوان گفت هنوز هم با نام‌هایش شناخته میشود. یکی از این نام‌ها الناز شاکردوست بود. دوگانه او با محمدرضا گلزار و امین حیایی پرطرفدارترین آثار سینمای آن روزها را رقم می‌زد. شاکردوست با وجود سن کمش یکی از بازیگران باتجربه سینما محسوب می شود. 

او زمانی کـه تنها ۳۰ سال داشت سابقه نقش‌آفرینی در ۳۴ فیلم سینمایی را یدک میکشید. با وجود تحول در سبک و سیاق سینمای کشور ایران و ظهور ستاره‌های جدید الناز شاکردوست هنوز طرفداران خودرا دارد. البته مدتی اسـت کم‌کارتر یا بهتر اسـت بگوییم گزیدهکار شده اسـت. سینمادوستان حتما نقش‌آفرینی الناز شاکردوست در آثاری هم چون «گل یخ»، «عروس فراری»، «بی‌وفا» و … رابه یاد دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها