کد خبر: 638788
تاریخ انتشار :

پر فروش ترین انواع خشکبار چیست؟

پر فروش ترین انواع خشکبار چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

با مجموعه ای بی نظیر از انواع آجیل، خشکبار، میوه های خشک، رویال ، یک فروشگاه آنلاین کامل مناسب هر ذائقه ای گرد آورده است. به طور کلی میوه های خشک حاوی فیبر بیشتری نسبت به همتایان تازه خود هستند. انواع  میوه خشک رویال را می توانید داخل سایت مشاهده کنید. آنها فاقد چربی، کلسترول یا سدیم هستند.

همچنین خشکبار می توانند بدون افزودن قندهای تصفیه شده به شیرین شدن غذا های شیرین کمک کنند. خشکبار ماندگاری طولانی تری نیز دارند (تا 12 ماه) و فضای کمی را اشغال می کنند. شما می توانید هم اکنون در سایت فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار رویال دسترسی آسان به آجیل تهران داشته باشید.

مروری بر پرفروش ترین انواع خشکبار

در اینجا به معرفی چند نوع از پر فروش ترین انواع خشکبار به عنوان خشکبار درجه یک رویال می پردازیم:

خرما

یک از انواع خشکبار، خرما است. خرما به طور معمول، حاوی حدود 235 کالری در هر 100 گرم (حدود 5 خرما) است که دارای چربی ناچیز، 2.4 گرم پروتئین، 58 گرم کربوهیدرات که همه آن قند (گلوکز و فروکتوز) هستند و همچنین با 4 گرم در 100 گرم منبع خوبی برای فیبر به شمار می آید. خرما ها در انواع و گونه های درشت تر در هر 100 گرم (حدود 4 خرما) حدود 295 کالری دارد. خرما همچنین دارای محتوای چربی ناچیز هستند، اما به طور طبیعی قند و فیبر بیشتری دارند و 68 گرم کربوهیدرات و 4 گرم هم فیبر در هر 100 گرم دارند.

توت خشک

یکی از انواع پرطرفدار خشکبار، توت خشک است. توت یک غذای فوق العاده است که ارزش غذایی بالایی دارد! توت خشک طعمی طبیعی و شیرین بدون شکر اضافه دارد. آنها سطح بالایی از پروتئین و آهن را فراهم می کنند و همچنین منبع غنی ویتامین C، فیبر، کلسیم و آنتی اکسیدان ها هستند. توت خشک به عنوان یک میان وعده خوشمزه کاملا طبیعی شناخته می شود.

 توت خشک می تواند با ماست، اسموتی و سایر دسرها وشیرینی ها مخلوط شود. توت خشک، طعم شیرین ملایمی دارد که از نظر طعم مشابه انجیر خشک است. این توت ها بافت تردی دارند. توت خشک طبیعی می تواند به عنوان یک میان وعده خوشمزه و سالم مصرف شود. راه های زیادی برای لذت بردن از آنها در رژیم غذایی شما وجود دارد.

انجیر خشک

انجیر خشک یکی از بهترین خشکبار است. انجیر خشک یکی از مفید ترین خشکبار ها برای سلامت دستگاه گوارش و سلامت قلب و تنظیم و کنترل سطح قند خون به شمار می رود. انجیرخشک  ممکن است فشار خون و سطح چربی خون را بهبود بخشد، که به نوبه خود باعث بهبود سلامت عروق و کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی می شود. انجیر خشک،  سطح چربی خون و همچنین سطح قند خون را کنترل می کند. همچنین قادر است سلول های سرطانی را از بین ببرند. 

مویز

مویز یک محصول منحصر به فرد در میان خشکبار است. کشمش خود یک میان وعده فوری و ساده در طول روز محسوب می شود. مردم می توانند از آنها به عنوان تزئین ماست یا غلات استفاده کنند. همچنین می توانند آنها را در بسیاری از محصولات دیگر مانند محصولات پخته شده، مخلوط گرانولا بگنجانند. کشمش پلو هم یک غذایی اصیل ایرانی است که با این خشکبار خوشمزه تهیه می شود.

میکس میوه

میوه های خشک مخلوط در خشکبار شهرت ویژه ای دارند. به دلیل فواید مختلف میوه های خشک برای سلامتی، اغلب میوه های خشک را ابرغذاها (سوپرفود) نیز می نامند. میوه های خشک مانند انواع توت ها و آجیل ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند. سوپر فودها را می توان به عنوان غذا نام برد که از نظر ارزش غذایی جایگاه بالاتری نسبت به سایر مواد غذایی دارند.

برگه زردآلو

یک رژیم غذایی غنی از فیبر برای سلامتی بسیار ضروری است. علاوه بر عادی سازی حرکات روده، چنین رژیم غذایی می تواند به کنترل سطح قند خون کمک کند. برگه زردآلو یکی از بهترین منابع غذایی فیبر است، از این رو جزو تنقلات بسیار مفید محسوب می شود.

این خشکبار می تواند یک منبع غنی از ویتامین A، C و پتاسیم باشد به این دلیل یکی از پرخاصیت ترین میوه های خشک به شمار می آید. زردآلوی خشک شده درست مانند میوه تازه نارنجی و زرد آن، برای سلامتی بسیار مفید است. به همین علت بر اهمیت خوردن زردآلو خشک تاکید شده است. زردآلو خشک مواد معدنی ضروری بسیاری را فراهم می کند.

آناناس خشک

آناناس خشک مملو از آنزیم محافظی به نام بروملین است. این آنزیم با التهاب بافت ها و اندام های بدن مبارزه می کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که بروملین ممکن است به اندازه داروهای ضد التهاب در کاهش تورم موثر باشد. بروملین می تواند به بهبودی پس از آسیب های ورزشی و بعد از جراحی کمک کند.

اسلایس های آناناس خشک غنی از این آنزیم هستند و به عنوان یک درمان برای سوء هاضمه استفاده می شوند. آنها درد معده را تسکین می دهند و با تجزیه پروتئین ها از سلامت گوارش حمایت می کنند. بروملین موجود در آناناس خشک به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی نیز عمل می کند.

بنابراین مطمئن شوید که آناناس کافی در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا میل می کنید. اگر این دلیل کافی برای دوست داشتن آناناس خشک نیست، منبع خوبی از فیبر غذایی و آنتی اکسیدان است. آناناس خشک دارای محتوای بالایی از فیبر غذایی به شکل نامحلول است. این شکل فیبر برای دستگاه گوارش بسیار مفید است و باعث بهبود عملکرد آن می شود. فیبر نامحلول به رفع گرسنگی کمک می کند بنابراین آناناس خشک اسلایس شده میان وعده ای عالی برای کاهش وزن به شمار می رود.

5

انبه خشک

انبه خشک با محتوای بالای ویتامین C دارد که در عمل به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، باعث  سلامت و تقویت سیستم ایمنی می شود. ویتامین C آن با رادیکال های آزاد مبارزه می کند تا از شما در برابر آسیب سلولی و بیماری های مزمن محافظت کند. علاوه بر این، محتوای ویتامین A و فولات (ویتامین B9) است که از سلامت چشم و سنتز DNA پشتیبانی می کند.

با این وجود، انبه خشک علاوه بر تامین مقادیر زیاد ویتامین، حاوی کالری و قندهای طبیعی نیز می باشد که در صورت مصرف زیاد، ممکن است منجر به افزایش قند خون و افزایش ناخواسته وزن شود. بنابراین، اعتدال باید در مصرف آن اعتدال رعایت شود.

کرن بری خشک

یک نمونه ویژه از خشکبار است. مصرف چند عدد کرن بری خشک، ویتامین C  کافی را برای رژیم غذایی روزانه فراهم می کند. ویتامین C نه تنها در جهت افزایش جذب آهن برای افزایش گردش خون عمل می کند، بلکه با ساخت گلبول های سفید برای بهبود سیستم ایمنی نیز بسیار مفید است. علاوه بر این، ویتامین C برای رشد و نمو تمام بافت های بدن ضروری است. همچنین یک آنتی اکسیدان کلیدی برای دفع سموم از بدن است.

در این در مورد پرفروش ترین انواع خشکبار برای شما به طور کامل توضیح دادیم. شما می توانید با مراجعه به سایت آجیل و خشکبار رویال هریک از موارد گفته شده را به صورت اینترنتی خریداری کنید و از طعم و مزه آن لذت ببرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها