کد خبر: 639035
تاریخ انتشار :

خرید اینترنتی شیک ترین مدل های شلوار مردانه

خرید اینترنتی شیک ترین مدل های شلوار مردانه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شلوارها عضو ثابت پوشش همه افراد به ویژه آقایان است و نوع و مدل آن نقش موثری در استایل و خوش پوش دیده  شدن آن ها ایفا می کند. لازم است که در زمان انتخاب و خرید شلوار مردانه دقت زیادی به خرج داده شود. از آنجایی که چند سالی است که خرید اینترنتی شلوار مردانه بسیار رواج پیدا کرده؛ لذا آقایان باید با انواع مدل های شلوار مردانه آشنا شوند و برای خرید آن، معتبرترین فروشگاه را انتخاب کنند. در ادامه به انواع مدل شلوار مردانه و نحوه انتخاب آنها پرداخته شده است. خواندن مطالب پیش رو به آقایان خوش پوش و باسلیقه پیشنهاد می شود.

روش انتخاب و خرید مناسب ترین شلوار مردانه

همانطور که گفته شد؛ شلوارها تاثیر به سزایی بر جلوه استایل می گذارد؛ ممکن است که کت یا پیراهن بسیاری شیک و گران قیمتی بر تن شود اما به دلیل جنس و نامناسب بودن شلوار، اصلا به چشم نیایند و حتی بد ترکیب و ناپسند به نظر برسند؛ یا برعکس امکان دارد که تیشرتی ساده بر تن کرد؛ اما به دلیل انتخاب شیک ترین مدل شلوار مردانه، تیپ آقایان از این رو با آن رو شود. به همین دلیل، در زمان خرید شلوار مردانه باید دقت زیادی خرج داده شود.

خرید شلوار مردانه برای موقعیت های رسمی

شلوار پارچه ای جزو آن دسته از شلوارهایی است که هر مردی باید در کمد لباسی اش داشته باشد. چرا که اکثر آقایان حداقل یکبار سرو کارشان با موقعیت های رسمی برمی خورد.

به طور مثال: آقایان در زمان برگزاری جلسات کاری، رفتن به مجالس رسمی، شرکت در رویدادها، سمینارها و... بهتر است که شلوار رسمی بر تن داشته باشند تا در دید افراد با پرستیژ به نظر آیند.

البته عده ی زیادی از آقایان، علاقه زیادی به شلوار پارچه ای دارند و از آن در هر موقعیتی استفاده می کنند؛ اما به طور کلی بهتر است که هر مردی در دارای حداقل یک شلوار پارچه ای باشد.

اکنون آقایانی که قصد خرید شلوار پارچه ای مردانه را دارند؛ باید به ضخامت، جنس پارچه، رنگ پارچه، نوع دوخت و سایز (اندازه فاق، پاچه، عرض و طول شوار) دقت کنند.

به طور مثال: شلوارهایی که اندازه فاقشان بلند است استایل آقایان را کلاسیک می کند؛ یا شلوار پارچه ای جذب و بلند که بیشتر مورد پسند جوانان امروزی است، استایل را نیمه رسمی و کمی کژوال به نظر می رساند و شلوار پارچه ای چسبان و کوتاه، تیپ آقایان را اسپرت می کند.

خرید شلوار مردانه برای استفاده در موقعیت های کژوال و روزمره

محبوب ترین شلوار دنیا، شلوار جین است.

این نوع شلوار چه در بین آقایان و چه در بین خانم ها واقعا جایگاه ویژه ای دارد.

به جرات می توان گفت که بالای ۸۰ درصد از آقایان به صورت روزانه از شلوار جین استفاده می کنند؛ اما موضوعی که باید به آن دقت کرد، اندازه و کیفیت جنس شلوارهای جین است.

 درست است که شلوار جین مردانه استایلی همیشه شیک و جوان پسند است؛ اما اگر در خرید شلوار جین مردانه بی دقتی شود؛ ممکن است که استایل را نامناسب به نطر برساند.

بهتر است که شلوارهای جینی که تزئینات زیادی بر روی جیب دارند یا مدل سنگشور و پاره هستند؛ برای استفاده روزانه انتخاب نشود. 

علاوه بر این خرید شلوار جین تنگ و چسبان هم برای استفاده روزمره اصلا پیشنهاد نمی شود؛ اما شلوارهای مام استایل جین که حالتی کژوال دارد؛ گزینه مناسبی است.

شلوارهای بسیار تنگ و جذب جدا از اینکه در ست کردن پیراهن و استفاده از آن در موقعیت های مختلف محدودیت ایجاد می کند؛ بی شک در دراز مدت مشکلات جسمی زیادی را برای آقایان و خانم ها ایجاد می کند.

 به طور کلی شلوارهای جین مردانه و زنانه از نظر سایز و مدل، به ۴ دسته تقسیم می شوند. این دسته شامل: شلوارهای جین اسکینی، اسلیم فیت، راسته و ریلکس است.

5

خرید شلوار جین مردانه از نوع اسلیم فیت

از شلوارهای مردانه اسلیم فیت بیشتر برای موقعیت های نیمه رسمی استفاده می شود. این شلوارها، چسبان و فیت پاها است و در ترکیب با کت اسپرت، پیراهن، تیشرت، ژاکت و بافت استایل را شیک می کند؛ اما این شلوارها حتما باید متناسب با فرم بدن باشد تا جلوه بیشتری بدهد. پوشیدن شلوارهای اسلیم فیت به آقایانی که اندام ورزشکاری دارند پیشنهاد می شود.

 خرید شلوار کتان، انتخاب مناسب برای محیط کار

شلوارهای کتان خاکی، کرم و خاکستری بهترین شلوار مردانه برای محیط کار است. این نوع شلوارها که چندین سال است که در بین آقایان به ویژه آقایان ۳۰ سال به بالا ترند شده است؛ به خوبی با هر نوع لباسی ترکیب می شوند.

به طور مثال: پوشیدن کت اسپرت آجری یا یشمی در کنار شلوار کتان خاکی واقعا استایل را جذاب می کند؛ یا پوشیدن ژاکت و بافت های جگری، زرشکی، سورمه ای و.. با شلوار کتان کرم یا خاکستری گزینه فوق العاده ای است.

این مدل شلوارها در کنار داشتن ظاهری شیک و مناسب، برای استفاده روزانه پیشنهاد می شود. آقایانی که قصد خرید اینترنتی شلوار مردانه آن هم از نوع کتان دارند؛ می توانند همین حالا به سایت دایان شاپ رجوع کنند و در کنار آن انواع بافت، ژاکت، کت و... را هم مشاهده کنند و انتخابب بی نظیر و فوق العاده ای را رقم بزنند.

6

 خرید شلوار مردانه از نوع چینو

از قدیمی ترین شلوارهای مردانه، شلوار چینو است. پوشیدن این نوع شلوارها، استایل آقایان را به سمت کژوال می برد. البته می توان از شلوار چینو برای موقعیت های شیک و مجلل هم استفاده کرد. از بازیگران هالیوود گرفته تا بازیکنان مطرح فوتبال، سلبریتی ها و خوانندگان، بیش از یک قرن است که از این مدل شلوارها استفاده می کنند.

این شلوارها نه خیلی تنگ هستند نه خیلی گشاد. در واقع خوبی که این شلوارها دارد این است که از نظر طرح، رنگ و جنس تنوع بالایی دارند و بسیار خوش دوخت و مناسب هر موقعیتی هستند.

خرید شلوار اسلش مردانه

شلوارهای اسلش که حالتی گشاد و راحت دارد؛ در بین نوجوانان و جوانان بسیار ترند شده است. این شلوارها استایل را اسپرت و جذاب می کند. این شلوارها حالتی کشی دارد و در قسمت بالا گشاد و به مراتب که به بخش پایین می آید، تنگ تر می شود.

7

خرید مرغوب ترین شلوار مردانه

در تولید شلوار مردانه و زنانه، جنس پارچه بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. در واقع شلواری که زیباترین طرح و رنگ داشته باشد اما جنسش بی کیفیت باشد باید از خرید آن صرف نظر کرد؛ چرا که پوست بدن بسیار حساس است و الیاف لباس هم با آن تماس مستقیمی دارد. علاوه بر این جنس و سایز شلوار مردانه باید به نحوی باشد تا فرد در آن راحت باشد و احساس ناخوشایندی نکند.

خرید اینترنتی شلوار مردانه از دایان شاپ

آقایانی که قصد خرید شلوار مردانه را دارند؛ باید به جنس، کیفیت، مدل، رنگ و به ویژه سایز شلوار جین دقت کنند. از آنجایی که خرید اینترنتی شلوار مردانه بسیار رایج شده است؛ لذا آقایان باید به سراغ مراکز معتبر و شناخته شده ای مانند فروشگاه آنلاین دایان شاپ (dayanshop.com) بروند. در این سایت دایان شاپ انواع و اقسام شلوار مردانه رسمی، نیمه رسمی، اسپرت، کژوال و... دیده می شود. مشخصات تمامی محصولات همراه با گالری عکس در این سایت دیده می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها