کد خبر: 639203
تاریخ انتشار :

کدام صرافی برای ایرانی ها مناسب است

کدام صرافی برای ایرانی ها مناسب است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

همان‌طور که در جریان هستید، در سال 1399 با تبلیغات گسترده توسط صدا و سیما، شبکه‌های اجتماعی مختلف، سایت های خبری، روزنامه یا معرفی توسط دوستان و آشنایان، افراد زیادی وارد بازار بورس تهران شدند؛ و با ریزش ناگهانی شاخص بازار بورس تهران و ضرر به سرمایه آنها، افراد تصمیم گرفتند برای کسب درآمد و جبران ضررهای وارد شده به سرمایه آن‌ها به دیگر بازارهای مالی مثل بازار بین‌المللی فارکس، بازار ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در بازار طلا و دلار و... روی‌ آورند.

مزیت بازار ارزهای دیجیتال

اما در بین بازارهای نام برده شده، بازار ارز دیجیتال با استقبال بیشتری مواجه شده است، زیرا این بازار به صورت 24 ساعته و در هرروز هفته به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

چگونه در بازار ارزهای دیجیتال سود کنیم؟

فقط توجه داشته باشید قبل از ورود به بازار ارز دیجیتال به چند نکته مهم توجه کنید تا بتوانید در آن بیشترین میزان سود را کسب کنید:

  • قبل از ورود به بازار حتماً آموزش ببینید. حتماً آموزش‌های استادی را ببینید که تریدر حرفه‌ای است و به‌صورت زنده معامله انجام می‌دهد.
  • تمام سرمایه خود را وارد بازارهای مالی نکنید. در واقع شما باید قسمتی از پولی که نیاز به آن ندارید را وارد بازار کنید که اگر پول شما نابود شد به زندگی شما آسیبی وارد نشود.
  • هیچ‌گاه طمع نکنید و به میزان سود کسب‌شده قانع باشید؛ در غیر این صورت هم‌سود و هم سرمایه خود را از دست می‌دهید.
  • اخبار و رویدادهای مرتبط با بازارهای مالی را دنبال کنید، زیرا با انتشار یک خبر ممکن است تأثیر بسزایی در افزایش یا کاهش قیمت‌ها ایجاد شود.

 و مهم‌ترین نکته در انتخاب واسطه بین خود و بازار ارز دیجیتال وسواس به خرج دهید. حال شاید برای شما سؤال پیش بیاید چرا باید در انتخاب صرافی دقت کنیم؟

زیرا اگر در انتخاب صرافی وسواس به خرج ندهید، امکان اینکه هر لحظه صرافی بسته شود و سرمایه شما را نابود کند، بسیار زیاد است یا اینکه در حین انجام معاملات در پلتفرم صرافی اختلال ایجاد شود و معاملات شما انجام نشود یا بسته شود.

پس برای کاهش ریسک و کلاه‌برداری از سرمایه شما باید یک صرافی معتبر انتخاب کنید؛ حال شاید برای شما سؤال پیش بیاید که کدام صرافی معتبر است یا اینکه چگونه متوجه شویم صرافی با تریدرهای ایرانی مشکلی ندارد و آن‌ها را تحریم نکرده است. در ادامه قصد داریم سؤالات شما را پاسخ دهیم.

خب برای اینکه متوجه شویم کدام صرافی معتبر است باید اعتبار و گذشته آن را بررسی کنیم، یعنی ببینیم کارکرد آن در چند سال اخیر چگونه بوده است و اخبار منتشر شده در مورد آن را بررسی کنیم؛ و هم اینکه می‌توان رتبه آن را در سایت الکسا بررسی کنیم البته این کار بیشتر مختص مهندس فناوری اطلاعات یا همان it می‌باشد.

خب تا اینجای مقاله متوجه شدیم چگونه اعتبار یک صرافی را بسنجیم؛ فقط توجه داشته باشید صرافی که برای انجام معاملات و نگه‌داری ارزهای دیجیتال خود انتخاب می‌کنید مانند صرافی بایننس با تریدرهای ایرانی مشکل نداشته باشد یعنی آن‌ها را تحریم نکرده باشد.

صرافی کوینکس

حالا شاید برای شما سؤال پیش بیاید صرافی معتبر و مناسب برای تریدرهای ایرانی کدام است؟

پیشنهاد ما به تریدرها برای انجام و نگه‌داری ارزهای دیجیتال خود انتخاب صرافی کوینکس است؛ زیرا این بروکر مزایای بی‌شماری دارد که در ادامه شما را با آن بیشتر آشنا می‌کنیم.

کوینکس در سال 2017 در کشور هنگ‌کنگ فعالیت خود را آغاز کرد. همان‌طور که در قبل توضیح دادیم صرافی بایننس به‌طور ناگهانی تصمیم گرفت دیگر به تریدرهای ایرانی خود خدمات ارائه ندهند، پس تریدرها به فکر جایگزین کردن صرافی برای حفظ سرمایه و انجام معاملات خود افتادند، اکثر تریدرها کوینکس را انتخاب کردند زیرا این صرافی برای کاربران ایرانی خود ارزش زیادی قائل است و برای آن‌ها پلتفرم همراه با پشتیبانی فارسی، آن ‌هم به‌صورت 24 ساعت در سایت و شبکه‌های اجتماعی رسمی خود، قرار داده است تا آن‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز که قصد انجام معامله برحسب تحلیل‌های خود داشتند، بتوانند وارد پنل کاربری خود شوند و معامله خود را انجام دهند و اگر برای آن‌ها سؤال پیش آمد، آن را در اسرع وقت برطرف کنند.

کاهش کارمزد

همچنین این صرافی نسبت دیگر صرافی‌ها برای تریدرها خود کارمزد بسیار پایینی در نظر گرفته است و برای آن‌ها قانونی وضع کرده است که اگر ارز cet که ارز انحصاری این صرافی است را در بین ارزهای خود داشته باشند حین انجام معامله، کارمزد کمتری پرداخت کنند.برای امورش ترفندهای کم کردن کارمزد در کوینکس می توانید به سایت کوینکس فارسی مراجعه کنید.

خوب است بدانید احراز هویت در صرافی کوینکس بسیار آسان است، فقط کافی است اطلاعات خود را به‌درستی وارد کنید تا احراز هویت شما کامل شود.

در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی از بهترین صرافی‌ها برای انجام معاملات ارز دیجیتال و نگه‌داری آن‌ها یعنی کوینکس آشنا کنیم. امیدواریم شما هم از خدمات خوب این صرافی استفاده کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها