کد خبر: 639264
تاریخ انتشار :

شرکت تمکین فولاد آسانبر یکی از مطرحترین شرکتهای آسانسور و پله برقی در ایران

شرکت تمکین فولاد آسانبر یکی از مطرحترین شرکتهای آسانسور و پله برقی در ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

سهولت بخشیدن به تردد در ساختمان‌های مختلف اداری و مسکونی کارویژه اصلی آسانسور است و رفتن به طبقات مختلف با این وسیله راحت‌تر از هر زمان دیگری شده است. مدل‌های بسیار متنوعی از آسانسور وجود دارند و طبیعتا قیمت‌های مختلفی نیز برای این وسیله در بازار موجود است. علاوه بر جابجایی افراد آسانسورهای مختلفی برای جابجایی بار نیز وجود دارند و در واقع آسانسورها دو نوع باری و غیر باری دارند.

خرید آسانسور با کیفیت

اگر در ساختمان قدیمی زندگی می‌کنید احتمالا با مشکل نداشتن آسانسور و یا داشتن آسانسور فرسوده رو به رو شده اید. این وضعیت باعث مشکلات فراوانی در تردد می‌شود بنابراین خرید و فروش این نوع ساختمان‌ها نیز به سادگی صورت نمی‌گیرد. امروزه به دلیل سهولت در رفت و آمد حتی ساختمان‌های دو طبقه نیز از آسانسور برند استفاده می‌کنند و بسیاری در ویلاهای خود نیز از این وسیله بهره می‌برند.

آسانسورهای نسل جدید نسبت به نسل قبل فضای کمتری اشغال می‌کنند و با نمای زیباتر و نیز مصرف کمتر انرژی می‌توانند در خرید آسانسور شما را کمک کنند. اما خرید آسانسور به این سادگی نیست. اصول اولیه‌ای در خرید آسانسور باید رعایت شوند که در صورت‌عدم مراعات آن‌ها جان افراد به خطر می‌افتد. برای خرید آسانسور باید به شرکتی مطمئن اعتماد کرد تا هم عمر زیادی کند و هم ضمن حفظ امنیت افراد در سرویس و نگهداری آسانسور نیز به یاری شما بیاید.

2

با لرزش آسانسور چه کنیم؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای آسانسور شما پیش می‌آید لرزش آن است. لرزش هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی ممکن است رخ دهد. همچنین ممکن است در همه طبقات آسانسور شما دچار لرزش شود و یا این که صرفا در برخی از طبقات دچار این مشکل شود. برای حل این مشکل بهترین راه برای شما اعتماد به شرکت تمکین فولاد آسانبر برای سرویس و نگهداری آسانسور  برند است. این شرکت به صدها شرکت و فرد مختلف خدمات تعمیر و نگهداری را ارائه می‌کند بنابراین برای این کار تجربه کافی را داراست.

3

خرید پله برقی با کیفیت

یکی دیگر از وسایلی که استفاده زیادی از آن می‌شود پله برقی است. در اکثر پاساژها و مجتمع‌ها علاوه بر آسانسور از پله برقی نیز برای رفت و آمد استفاده می‌شود بنابراین خرید پله برقی خوب و ایمن یکی از مواردی است که باید مدنظر داشته باشید. خوشبختانه تمکین فولاد آسانبر در این حوزه نیز سابقه خوبی دارد و مجتمع‌های زیادی پله برقی و آسانسور خود را از این شرکت تهیه کرده اند.

پله برقی خوب ویژگی‌های مختلفی دارد. مشخصات سازنده و سال ساخت و شماره استاندارد از جمله مواردی است که باید روی پله برقی نوشته شود. باید موارد احتیاطی در مورد پله برقی در نظر گرفته شده و محدوده آن مشخص باشد و حفاظ‌های مورد نیاز تعبیه گردد.

هرگز نباید به خاطر ارزانی و یا موارد مشابه آن از قطعات بی‌کیفیت در پله برقی استفاده کرد چرا که ممکن است این طور بتوانید خرید پله برقی را ارزان‌تر انجام دهید اما بعدها بیشتر به مشکل خواهید خورد. تمکین فولاد آسانبر می‌تواند با ارائه خدمات سرویس و نگهداری پله برقی از ایمنی پله برقی شما مطمئن‌تان کند. حفاظت از خوردگی و خرابی یکی از مواردی است که باید به صورت دوره‌ای بررسی شود تا نادیده گرفتن آن‌ها باعث تعمیرات هزینه برتر برای شما نشود.

4

رمپ و پیاده رو متحرک تمکین فولاد آسانبر

رمپ سطحی شیب دار است که برای دسترسی به سطوح مختلف یک آپارتمان یا ساختمان از آن استفاده می‌شود. این سطح شیب دار گاه برای هم سطح کردن ساختمان با خیابان استفاده می‌شود و گاهی برای سهولت دسترسی معلولین و عبور ویلچر در نظر گرفته می‌شود. برای طراحی و اجرای رمپ نیز می‌توانید روی تمکین فولاد آسانبر حساب کنید. پیاده رو متحرک نیز از جمله وسایل تسهیل کننده‌ای است که این شرکت می‌تواند برای شما راه اندازی کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها