کد خبر: 639939
تاریخ انتشار :

راحت ترین روش خرید بیت کوین در ایران چیست ؟

راحت ترین روش خرید بیت کوین در ایران چیست ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

هفت هشت سال قبل شاید کمتر کسی فکر می کرد که قرار است بلاکچین و ارز های دیجیتال به این شکل همه گیر شوند و بازار چند تریلیون دلاری بر هم بزنند. امروزه هزاران ارز دیجیتال داریم که تو بازار های مالی جولان می دهند و آنچنان رشد قیمتی بعضی از این رمز ارز ها چشمگیر بوده که سرمایه ها را در مدت کوتاهی چند برابر کرده است.

در حال حاضر ثروتمندان و شرکت های بزرگ، ارز های دیجیتال را در سبد سرمایه گذاری خودشان دارند و فروشگاه های بزرگ اینترنتی برنامه هایی برای اضافه کردن درگاه پرداخت با ارز های دیجیتال مد نظر دارند. اگر شما هم چند سال قبل در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید، احتمالا الان در حاشیه سود بالایی قرار دارید، ولی اگر از جا ماندگان هستید جای نگرانی نیست، فرصت ها در بازار های مالی همیشه تکرار می شوند و اگر کمی فرصت طلب باشید و بازار را خوب رصد کنید، البته با چاشنی دانش و مهارت لازم، مطمئنا فرصت های کسب سود خوب برای شما هم فراهم خواهد شد. در این مقاله قصد داریم که در مورد اولین و مشهور ترین ارز دیجیتال، یعنی بیت کوین صحبت کنیم. در این مقاله شیوه های خرید بیت کوین در ایران، خرید آلت کوین ها و به طور کلی خرید ارز دیجیتال بررسی می شود و صرافی ایران بایننس به عنوان یکی از معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال در داخل ایران معرفی خواهد شد.

7

بیت کوین چیست ؟

قبل از اقدام برای خرید بیت کوین و کلا خرید هر ارز دیجیتال دیگه، بهتر است بدانیم که اصلا این پروژه چیست و چه اهدافی را دنبال می کند. بیت کوین اولین محصول بلاکچین و معروف ترین و گران قیمت ترین ارز دیجیتال بازار می باشد که در سال 2009 شخص یا اشخاصی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو وایت پیپر این رمز ارز را منتشر کردن. به طور کلی رمز ارز ها نوعی از پول دیجیتالی هستند که در فرآیند کریپتوگرافی و به وسیله محاسبات پیچیده ریاضی خلق شده اند. در نقل و انتقالات بانکی فقط بانک از جزییات تراکنش ها اطلاع دارد و در صورت لزوم بر روی آن ها اعمال محدودیت و نفوذ دارد، ولی در بلاکچین نسخه ای از جزییات تراکنش ها بین همه کاربران شبکه توزیع می شود و این نسخه های اطلاعاتی همواره در قیاس با یکدیگر قرار دارند تا احتمال هر گونه تقلب و دستکاری را به صفر برسانند. از طرفی در بلاکچین یک نهاد مرکزی و متمرکز مثل بانک، حاکم و ناظر بر همه تراکنش ها و فرآیند های نقل و انتقالی نیست و شبکه انتقال کاملا غیر متمرکز اداره می شود و کسی نمی تواند ادعا کند که بر شبکه نفوذ و کنترل دارد.

8

آموزش خرید بیت کوین

معروف ترین و بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا صرافی بایننس هست که متاسفانه به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی دهد و کار کردن با این صرافی ریسک مسدود شدن حساب کاربری را به دنبال خواهد داشت. در گذشته که احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال بایننس اجباری نبود، کاربران ایرانی با استفاده از vpn و vps اقدام به هویت سازی مجازی می کردند و با آی پی کشور های دیگر در بستر این صرافی فعالیت داشتند. از زمانی که صرافی ارز دیجیتال بایننس احراز هویت برای همه کاربران خودش را اجباری کرده، دیگر این ترفند هم کارگر نبوده و کاربران ایرانی ناچار به خداحافظی از این پلتفرم شده اند. البته همچنان صرافی های دیگری هستند که به کاربران ایرانی خدمات محدودی ارائه می دهند اما با توجه به این که تحریم ها پا بر جا هستند و دولت امریکا تلاش می کند تا تحریم ها خودش را به حوزه ارز های دیجیتال هم تعمیم بدهد، ریسک مسدود شدن حساب کاربری و به طبع اون بلوکه شدن دارایی ها در سایر صرافی های خارجی هم برقرار خواهد بود.

 با همه این وجود امکان خرید بیت کوین، خرید آلت کوین و خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در این بازار پر سود و جذاب از کاربران ایرانی سلب نخواهد شد. زیرا که خوشبختانه در چند سال اخیر صرافی های ایرانی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتند و در حال حاضر خدمات خوبی را ارائه می کنند. اگر بخواهیم صرافی ارز دیجیتال و گزینه ای شبیه به بایننس در ایران را از نظر طیف ارز هایی که پشتیبانی می کند مثال بزنیم، می توانیم صرافی ایران بایننس را به عنوان یکی از این پلتفرم ها در نظر بگیریم.

9

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس (بایننس در ایران)

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس با 5 سال سابقه از بیش از 500 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند و امکان خرید بیت کوین و خرید آلت کوین ها را برای کاربران ایرانی، بدون هیچ گونه ریسک و دغدغه ای فراهم کرده است. برای بهره مندی از امکانات صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس به عنوان پلتفرم مشابه بایننس در ایران، کافی است ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را که بسیار ساده و روان هم هست، انجام دهید. بعد از ثبت نام و احراز هویت نیاز به یک کیف پول شخصی خواهید داشت تا ارز های خریداری شده را به آن واریز کنید. کیف پول شخصی از این جهت اهمیت دارد که امنیت دارایی های شما را بالاتر خواهد برد. کیف پول صرافی ها به شکل تحت وب ارائه می شوند و ممکن است مورد حمله هکر ها قرار بگیرند و دارایی کاربران به سرقت رود، موارد همچنینی هم تابحال اتفاق افتاده است. وقتی شما از یک کیف پول شخصی استفاده کنید دیگر نباید نگران سرقت و از دست دادن دارایی هایتان در بستر کیف پول آنلاین صرافی باشید. از همین رو صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس امکانات کیف پول تحت وب ارائه نمی دهد و کاربران را جهت استفاده از کیف پول شخصی تشویق می کند. فرآیند خرید ارز دیجیتال هم بسیار ساده و سریع بوده و بعد از تعیین ارز مورد نظر برای خرید و انتخاب شبکه انتقال فرآیند انجام خواهد شد و رمز ارز خریداری شده به حساب کاربر واریز می شود. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس پشتیبانی مستمر هم ارائه می دهد و در صورت بروز هر گونه مشکل یا مسئله ای، تیم فنی و پشتیبانی ایران بایننس پاسخگو کاربران خواهد بود.

سخن پایانی

برای خرید بیت کوین و خرید ارز دیجیتال یا مشاهده قیمت ارز ها مانند قیمت slp می تونید از بستر صرافی های داخلی و خارجی استفاده کنید که با توجه به ریسک کار کردن با صرافی های خارجی، توصیه می شود که در بستر صرافی های معتبر داخلی فعالیت نمایید. کاربران زیادی با توجه به شرایط بازار قصد خرید بیت کوین و خرید آلت کوین ها رو دارن و از همین رو به دنبال یک بستر امن و مطمئن برای خرید و فروش ارز های دیجیتال در داخل کشور هستند. در این مقاله صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس که از از نظر یک سری از کاربران مشابه بایننس در ایران هست به جهت تعداد ارز هایی که پشتیبانی می کند، به عنوان یک پلتفرم ایده آل و مطمئن برای خرید ارز دیجیتال معرفی شد. برای خرید یا فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال می توانید یک پروسه ساده و کوتاه را در این پلتفرم داشته باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها