کد خبر: 640212
تاریخ انتشار :

آموزش امواج الیوت در سایت اینوست یار چه ویژگی هایی دارد

آموزش امواج الیوت در سایت اینوست یار چه ویژگی هایی دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

امواج الیوت بخشی از علم تحلیل تکنیکال است که به بررسی ساختار حرکت‌های قیمتی در بازه‌های زمانی مختلف می‌پردازد. الیوت ابتدا به صورت یک تئوری مطرح شد اما رفته رفته توسط افراد متفاوتی به بلوغ رسید که موجب افزوده شدن پیچیدگی‌ به آن شد. افراد مختلفی مثل رابرت پریچر ، رابرت ماینر و گلن نیلی به توسعه و چکش کاری علم الیوت پرداختند که از نظر تئوری و منطق، الیوت گلن نیلی و از نظر کاربردی بودن برای معامله، الیوت رابرت ماینر بسیار موفق هستند. در ادامه از زبان موسس سایت اینوست یار ویژگی‌های دوره الیوت این سایت را بررسی می‌کنیم.

اینوست یار چیست ؟

اینوست یار سایت آموزش معامله گری در بازارهای مالی مثل بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال است که به شما کمک می‌کند با شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین، اصول معامله گری حرفه ای را یاد بگیرید و با گذراندن دوره‌ های تحلیل تکنیکال مقدماتی ، هارمونیک و امواج الیوت به ابزارهای تکنیکی لازم جهت ساخت سیستم معاملاتی سود‌‌آور مجهز شوید.

ویژگی های دوره آموزش امواج الیوت اینوست یار

به عنوان فردی که بیش از ۷ سال با الیوت تحلیل و معامله‌ کرده‌ام به شما می‌گویم که قطع به یقین آموزش امواج الیوت به صورت خودآموز بسیار دشوار است. یعنی نمی‌توانید صرفا با مطالعه یک کتاب، تحلیل و معامله مبتنی بر الیوت را به خوبی یاد بگیرید. بخش عمده‌ای از تحلیل مبتنی بر الیوت وابسته به تکنیک های ساده سازی الیوت و کاربردی کردن آن است که یک مربی خوب می‌تواند آن‌ها را به شما انتقال دهد. در دوره آموزش امواج الیوت اینوست یار تلاش کرده‌ایم تا فرآیند آموزش امواج الیوت را برای شما تسهیل کنیم. آنقدر به این دوره اعتماد داریم که یادگیری دانشپیذارن آن را ضمانت کرده‌ایم.

جامعیت

مفهوم جامعیت در بحث آموزش الیوت این نیست که کلمه به کلمه یک کتاب الیوت یا تئوری الیوت تدریس شده باشد، بلکه از نظر ما جامعیت در این دوره آموزشی به پوشش مباحث تئوری ، تحلیلی و معاملاتی اتلاق می‌شود. اصرار داریم که این سه بخش در آموزش الیوت باید تفکیک شوند تا دانشپذیر اسیر پیچیدگی الیوت نشود. الیوتی که در اینوست‌یار تدریس می‌شود این سه بخش را از هم تفکیک کرده و مدام در طول دوره به دانشپذیر یاد‌آوری می‌شود که تحلیل الیوتی را با ترید الیوتی اشتباه نگیرند. به عبارت دیگر آن‌ها در انتهای دوره به ابزار تحلیل الیوت مجهز می‌شوند و یاد می‌گیرند که برای معامله کردن با الیوت چه کاری باید انجام دهند.

سر فصل‌های گام به گام

سر فصل‌های دوره آموزش امواج الیوت اینوست یار به گونه‌ای طراحی شده است که ابتدا یک نگاه کلی به مفاهیم و هدف از آن فصل درسی را به فرد ‌می‌دهد، سپس دانشپذیر الیوت را به گونه‌ای وارد تئوری امواج الیوت می‌کند که ذهن ‌آن‌ها منظم و بخش بندی شده باشد. به همین دلیل حین دوره و مشاهده هر درس، یادگیری و ارتقاء دانش الیوتی خود را به صورت پله‌ای احساس خواهید کرد.

ساده سازی الیوت

سیاست آموزشی ما در اینوست یار به اینگونه است که ابتدا یک نگاه کلی نسبت به الیوت به دانشپذیر می‌دهیم و به زبان ساده به او می‌گوییم که چه چیزی در انتظارش است. سپس تئوری را به صورت کامل و گام به گام به ایشان آموزش می‌دهیم. یعنی آن‌ها را از نظر علمی به اوج می‌رسانیم. سپس یادشان می‌دهیم که در صورتی که می‌‌خواهند تحلیلگر باشند، در اوج بمانند و با تمرین بیشتر، دقت و کیفیت تحلیل‌های خود را افزایش دهند اما در صورتی که می‌خواهند با استفاده از علم الیوت برای خود سیستم معاملاتی سود ده بسازند و با آن در بازارهای مالی مختلف ترید کنند، باید از اوج علمی خود فرود بیایند و الیوت را برای خود ساده سازی کنند. نمونه‌هایی از این ساده سازی در فصل آخر دوره به آن‌ها توضیح داده شده است.

بازگو کردن اشتباهات مبتنی بر الیوت

استفاده از تئوری امواج الیوت مانند یک شمشیر دو لبه است. در صورتی که اشتباه از آن استفاده کنید یا الیوت اشتباهی را بکار بگیرید، عمر فعالیت شما در بازارهای مالی را کوتاه و کوتاه تر می‌کند. بسیاری از افراد درگیر الیوت شمارشی می‌شوند و نظر خود را به چارت تحمیل می‌کنند. بدون شک این افراد هیچوقت نمی‌توانند از قدرت الیوت در کسب سود از بازارهای مالی استفاده کنند. در دوره الیوت investyar.com  دانشپذیران را با اشتباهات رایج تحلیل الیوتی آشنا می‌کنیم که این موضوع باعث می‌شود مسیر موفقیت آن‌ها با الیوت کوتاه‌تر و ساده‌تر شود.

آیا آموزش الیوت برای فعالین بازارهای مالی ضروری است ؟

امواج الیوت دید بسیار جامع نسبت به حرکت‌های قیمتی به شما می‌دهد. یعنی با استفاده از آن با دقت بالایی می‌تواند جهت حرکت قیمتی را تشخیص دهید و در گام بعدی، انتهای حرکت‌های اصلاحی را شناسایی کرده و در جهت روند وارد معامله شوید. در صورتی که به عنوان یک تحلیل‌گر یا معامله‌گر در بازار فارکس ، بورس یا ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید، ندانستن الیوت مانند نداشتن چراغ قوه در تاریکی است.

الیوت نسبت به تحلیل تکنیکال مقدماتی چه برتری دارد ؟

الگوی پرچم صعودی در تحلیل تکنیکال مقدماتی را در نظر بگیرید. روش معامله با این الگو به این صورت است که پس ازاینکه قیمت از سقف کانال عبور کرد، وارد معامله خرید می‌شویم. اما این الگو در الیوت در قالب یک الگو زیگزاگ یا مسطح بررسی شده و ساختار آن کاملا آنالیز می‌شود. یک الیوت کار هنگام مشاهده الگوی پرچم، می‌تواند انتهای اصلاح یعنی کف کانال را با دقت بالایی تشخیص دهد و با تکنیک موج شماری، ورد بهینه ای داشته باشد. به عبارت دیگر، حد ضرر افرادی که با الیوت کار می‌کنند نسبت به حد سودشان بسیار کوچک‌تر است و این مورد باعث ‌می‌شود تا معاملات سود‌آوری را داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها