کد خبر: 640214
تاریخ انتشار :

بررسی کیفیت یراق آلات فاپیم و پرکاربرد ترین آنها

بررسی کیفیت یراق آلات فاپیم و پرکاربرد ترین آنها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اولین قدم در خرید یراق آلات این است که تصمیم بگیرید چه نوع یراق آلاتی نیاز دارید. سپس به دنبال یک برند معتبر و باشید که محصولات با کیفیت تولید می کند. اگر به دنبال این هدف هستید، بهتر است به سراغ یراق آلات fapim بروید تا از کیفیت لذت ببرید وخدمات ارائه شده این شرکت شرکت بهره مند شوید.

مهمترین ویژگی یراق آلات fapim چیست؟

یراق آلات fapim مجموعه عظیمی از لوازم درب و پنجره و نما را شامل می شود که هر کدام از آنها به نوبه خود مهم و با ارزش هستند. فاپیم برند معروف ایتالیایی است که یراق آلات خود را به واسطه نمایندگی های مجاز در کشور های مختلف به فروش می رساند، تضمین کیفیت، خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و تنوع گسترده و نیز خرید آنلاین از جمله خدمات fapim است که می توانید با اعتماد به این شرکت از این خدمات بهره مند شوید

مراکز فروش یراق آلات درب و پنجره و نمای fapim بهترین مکان برای سفارش یراق آلات با کیفیت است، اگر نیازمند خرید انواع مختلف یراق آلات هستید، توصیه می کنم به نمایندگی یراق آلات شرکت fapim سر بزنید. برای اطمینان از کیفیت خوب محصولات فاپیم ما تصمیم داریم تا پرکاربرد ترین محصولات این برند را در این مقاله بررسی کنیم تا از خوب بودن کیفیت آنها اطمینان حاصل کنیم.

همانطوری که گفته شد، مجموعه فاپیم انواع مختلفی از یراق آلات عالی درب و پنجره و نما را برای سازندگان خانه، سازندگان درب و پنجره، توسعه دهندگان ساختمان، طراحان و مدیران بخش های صنعتی و تجاری ارائه می دهد. چه پروژه شما بزرگ باشد یا کوچک، این مجموعه می تواند یراق آلات مورد نیاز شما را با کمترین تعرفه و با بالاترین کیفیت تامین کند. برای آشنایی با جزئیات بیشتر، قیمت ها یا هر چیز دیگری که نیاز دارید توصیه می کنم ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

6

فروش یراق آلات درب و پنجره و نمای fapim

مهمترین ویژگی یراق آلات فاپیم این است که آنها از مقاوم ترین نوع آلیاژ ساخته شدند، بنابراین در برابر عوامل محیطی مقاوم هستند و می توانند برای سال های طولانی پایدار باقی بمانند و عملکرد خوبی از خود نشان دهند، برای ساخت یراق آلات فاپیم از آلیاژ آلومینیوم، فولاد، پلاستیک های تقویت شده و پلی آمید استفاده می کنند.

بررسی عملکرد یراق آلات فاپیم در برابر آتش، دود و صوت؟

بیشتر یراق آلات fapim قبل از ورود به بازار در آزمایشگاه های مجهز از نظر آب‌بندی، عایق صوتی، مقاومت در برابر آتش و دود ارزیابی می شوند تا اطمینان حاصل شود که عملکرد خوبی از خود نشان می دهند.

  • عایق صوتی:

عایق صوتی یک درب و یا یک پنجره به شدت تحت تأثیر آب بندی شکاف پایین یا بالا قرار می گیرد. استاندارد بین‌المللی روش‌ها و محیطی را برای اندازه‌گیری مقدار عایق صدا بودن درب ها و پنجره ها، مشخص می‌کند که در صورت نیاز می توانید از این روش ها استفاده کنید تا از عایق بودن آنها اطمینان حاصل کنید، یراق آلات بیشترین تاثیر را روی عایق صوتی دارند، اگر کیفیت یراق آلاتی مانند دستگیره ها، نوار درزبندی و ... خوب نباشد، کیفیت عایق به شدت کاهش پیدا می کند.

7

 

fapim یراق آلات

البته کیفیت عایق صوتی یراق آلات فاپیم توسط نهادهای مختلف بررسی شده و توانسته نتیجه مطلوب را کسب کند. فقط کافیست برای تهیه آنها به مراکز فروش یراق آلات درب و پنجره و نمای fapim مراجعه کنید و یراق آلات مورد نظر را سفارش دهید.

  • آب بندی دود:

موسسات ایتالیایی تست هایی را با برخی از یراق آلات fapim نصب شده در درب ها یا پنجره ها، طبق استاندارد های جهانی در مورد کنترل دود انجام داده اند. آزمایش‌ها تضمین می‌کنند که یراق آلات فاپیم می‌توانند به یک آب‌بندی عالی در مورد دود دست یابند: این ویژگی برای استفاده در درب‌های مقاوم در برابر دود ضروری است و در هر کاربری نیز مهم است.

  • مقاوم در برابر آتش:

یراق آلات فاپیم حتی توانسته اند در برابر تست هایی که برای مقاوم بودن در برابر آتش سوزی انجام شده، نتیجه خوبی را کسب کنند. تست های انجام شده تضمین می کند که یراق آلات فاپیم مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و حرارت دارند.

برخی از یراق آلات این شرکت حتی قادر هستند بعد از ۹۰ دقیقه قرار گیری در برابر آتش، هنوز هم سالم باقی بمانند و به خوبی باز و بسته شوند. تمامی این ویژگی ها نشان دهنده کیفیت بالای یراق آلات فاپیم است.

  • دوام:

عامل دیگری که باعث محبوبیت یراق آلات فاپیم شده، دوام آنها است. طبق استاندارد ها باید یراق آلات با کیفیت بتوانند بعد از ۰۰۰/۲۰۰ بار باز و بسته شدن نباید دچار شکستگی یا سایش شوند و باید به خوبی کار کنند. تست های دوام نشان داده است که یراق آلات fapim به خوبی در برابر شرایط مختلف مقاوم هستند و برای مدت طولانی می توانید از آنها استفاده کنید.

ما امروز یکی از کامل ترین یراق آلات موجود در بازار را ارائه می دهیم. همچنین قادر به پاسخگویی به نیازهای مختلف در دنیای درب و پنجره آلومینیومی و ... است. ما در زمینه تولید یراق آلات مختلف تجربه بالایی داریم و در حال حاضر آماده جشن گرفتن چهلمین سالگرد تاسیس این شرکت می شویم.

  • زیبا و جذاب:

محصولات تولیدی فاپیم بسیار زیبا و جذاب هستند، طراحان این شرکت معمولا یراق آلات خود را در سبک های کلاسیک و مدرن و متناسب با انواع نماها طراحی تولید می کنند، شما با مراجعه به مراکز فروش یراق آلات درب و پنجره و نمای fapim خواهید توانست متناسب با سلیقه خود بهترین نوع یراق آلات را تهیه کنید.

بررسی و پرکاربرد ترین یراق آلات فاپیم؟

از مهمترین یراق آلات پرکاربرد  شرکت fapim که محبوبیت زیادی نیز در بازار ایران دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ست دو حالته لولا مخفی
  • یراق ست دو حالته
  • قفل انگشتی
  • یراق ست لیفت اند اسلاید
  • یراق قفل درب آلومینیومی
  • دستگیره دو طرفه درب
  • ست تک حالته پنجره
  • ست ایمنی لیمیت
  • چفت فنری آلومینیومی
  • و ...

هر کدام از این موارد جزو پرکاربرد یراق آلات فاپیم به شمار می روند، البته اینها تنها بخش کوچکی از محصولات تولیدی این شرکت است و شما با مراجعه به مراکز فروش یراق آلات درب و پنجره و نمای fapim خواهید توانست با انواع مختلف آنها از نزدیک آشنا شوید.

دقت داشته باشید که fapim جزو برند های قدیمی و معتبر یراق آلات در دنیا است و کیفیت محصولات آنها به نوعی می توان گفت که تضمین شده است.

8

تولید درب و پنجره و نمای fapim

اولین قدم در خرید یراق آلات درب و پنجره این است که تصمیم بگیرید که درب و پنجره ما چه هدفی دارد و چه نوع یراق آلاتی مورد نیاز است. سپس با دسته بندی های موجود در بازار باید آشنا شویم و سپس به دنبال یک برند معتبر و قابل اعتماد باشید که محصولات ارزان قیمت و با کیفیت تولید می کند.

به این ترتیب شما می توانید به راحتی یراق آلات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. اگر به دنبال این هدف هستید، بهتر است به سراغ یراق آلات fapim بروید تا هم از کیفیت لذت ببرید و هم خدمات ارائه شده این شرکت بهره مند شوید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها