کد خبر: 640416
تاریخ انتشار :

نقد و بررسی بهترین چرخ خیاطی‌های ژانومه

نقد و بررسی بهترین چرخ خیاطی‌های ژانومه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

مدل‌های گوناگونی از چرخ خیاطی خانگی و صنعتی توسط برندهای مختلف تولید و عرضه می‌شوند، که یکی از آنها پرطرفدارترین و معتبرترین شرکت تولید کننده چرخ خیاطی در دنیا، یعنی شرکت ژانومه است. تولیدات شرکت ژانومه دارای ویژگی‌های دوخت منحصر به فرد و طراحی بسیار ویژه‌ای هستند و کیفیت و تنوع محصولات این شرکت زبان زد خیاطان و خانم‌های خانه‌دار است.

شرکت ژانومه به خاطر تنوع بسیار بالای تولیداتش، برای هر سلیقه و کاربردی، چه برای خیاطان مبتدی و چه خیاطان حرفه‌ای ده‌ها مدل چرخ خیاطی متنوع دارد. به همین علت قصد داریم در ادامه مطلب ضمن معرفی برند ژانومه و محبوب‌ترین تولیدات آن، شما را با بهترین فروشگاه آنلاینی که می‌توانید برای خرید چرخ خیاطی ژانومه به آنها مراجعه نمایید آشنا کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

معرفی چرخ خیاطی ژانومه

شرکت ژاپنی ژانومه، جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چرخ خیاطی‌های خانگی و صنعتی در جهان است، که در سال ۱۹۲۱ میلادی در توکیو کشور ژاپن تأسیس شده است. دفتر مرکزی شرکت ژانومه در شهر هاچی اوجی توکیو در کشور ژاپن قرار گرفته دارد و دارای کارخانه‌های تولیدی متعددی در کشورهای ژاپن، تایوان و تایلند است.

ژانومه با کیفیت‌ترین چرخ خیاطی‌های خانگی و صنعتی در جهان را تولید می‌کند، و از این روی تولیدات این شرکت دارای ویژگی‌های دوخت خاص و طراحی متنوع هستند. اگر نیاز به خرید چرخ خیاطی ژانومه دارید، می‌توانید به صفحه چرخ خیاطی ژانومه در سایت تیکمیش مراجعه نمایید، مدل‌های مختلف این محصول را با هم مقایسه کنید، و برای خرید اقدام کنید.

6

ویژگیهای منحصر به فرد تولیدات برند ژانومه

محصولات شرکت ژانومه هم از لحاظ کیفیت ساخت و هم از نظر تنوع مدل‌های دوخت، دارای بالاترین سطح کیفی محصول هستند. به همین خاطر برند ژانومه در تولید چرخ خیاطی جزو مرغوب‌ترین و بهترین‌های موجود در بازار جهان شناخته شده است. اما یک سری ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص وجود دارند که باعث ایجاد وجه تمایز بین محصولات این شرکت و سایر برندها می‌شود. این ویژگی‌های منحصر به فرد عبارتند از:

  • امکان دوخت هر نوع پارچه ضخیم (از پارچه کتان گرفته تا پشمی)
  • گردونه تنظیم کننده کشش نخ (در سه حالت پیش فرض)
  • امکان اتصال چرخ خیاطی به کامپیوتر
  • سیستم قاب ماکو به شکل تمام فلزی مرغوب و با کیفیت
  • امکان دسترسی آسان به انواع قطعات یدکی چرخ خیاطی
  • دوخت انواع پارچه‌های نازک، حریر و ساتن بدون ایجاد مشکل برای پارچه
  • جنس بدنه‌ی محصول از آلیاژ مستحکم
  • تنوع در دوخت حاشیه لباس‌ها و برنامه‌های مختف دوخت
  • مقاوم در برابر صدمات و طول عمر بالا
  • با دوام و با کیفیت

7

بررسی بهترین مدلهای چرخ خیاطی ژانومه

تنوع و تعداد چرخ خیاطی‌های ژانومه موجود در بازار ایران کم نیست، اما بعضی از مدل‌های محصولات ژانومه در مقایسه با دیگر محصولاتش از محبوبیت خاصی برخوردار و به تعداد بیشتری فروش رفته است. در ادامه به معرفی این مدل‌ها می‌پردازیم:

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل 654A

این چرخ خیاطی جزو پیشرفته‌ترین مدل‌های ژانومه است. از جمله قابلیت‌های این مدل می‌توان به عرض دوخت 0 تا 6.5 میلی‌متر، پشتیبانی از 44 طرح دوخت مختلف، دارای سوزن نخ کن اتوماتیک، قابلیت زیپ دوزی و قابلیت دوخت دو سوزنه اشاره کرد.

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل 760

یکی دیگر از پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های چرخ خیاطی برند ژانومه، مدل 760 است. این مدل مانند دیگر برندهای ژانومه نیست، ولی ویژگی‌های آن خاص و قابل توجه است. برخی از امکانات این مدل دوخت انواع پارچه‌های ضخیم و نازک، گلدوزی، زیگزاگ، قابلیت دوخت ساده، زیپ و دکمه و جا دکمه و پس دوزی است.

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل ۴۰۰۰

این چرخ خیاطی دارای طراحی بسیار زیبا و ظریفی بوده و مناسب برای خانم‌های خانه‌دار است. ویژگی‌های این مدل دارای ۱۲ مدل دوخت گلدوزی، ۲۰ مدل دوخت ترکیبی، نداشتن سوزن نخ کن، دارای دوخت‌های بسیار متنوع و پرکاربرد، دارای آداپتور و امکان نصب انواع سرسوزن ۹ الی ۱۸ برای دوخت پارچه است.

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۵۴ A

یکی از فوق حرفه‌ای‌ترین مدل‌های چرخ خیاطی خانگی و صنعتی برند ژانومه، مدل A654 است. به‌دلیل جنس بدنه بسیار محکم و مقاوم در برابر صدمات، این چرخ خیاطی بین خیاطان و خانم‌ها به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است. ویژگی این محصول مناسب دوخت انواع پارچه‌های ضخیم و نازک، دارای ۴۴ دوخت ترکیبی، دوخت دو سوزنه و زیگزاگ است.

  1. چرخ خیاطی ژانومه مدل ۷۴۰

مشخصات فنی مدل 740 شامل این موارد می‌باشد؛ قابلیت دوخت سردوزی، لبه دوزی، امکان دوخت تمامی پارچه‌های ضخیم و نازک، زیپ دوزی، نواردوزی، امکان حاشیه دوزی و گلدوزی.

نکات مهم در خرید چرخ خیاطیهای ژانومه

نکات مهمی که در هنگام خرید انواع چرخ خیاطی‌های خانگی و صنعتی از برند ژانومه باید به آن دقت کنید:

  • محل قرار گرفتن ماکو باید طوری باشد، که براحتی بتوان به آن دسترسی پیدا کرد.
  • پایه فشاری یا پدال چرخ خیاطی باید آنقدر قوی باشد، که حتی پارچه‌های ضخیم را هم بدوزد.
  • بهتر است چرخ خیاطی دارای بالا برنده قرقره باشد.
  • بهتر است قرقره چرخ در قسمت بالایی آن قرار داشته باشد.
  • وزن سبک، حمل و نقل آسان و جمع و جور بودن چرخ خیاطی را در نظر بگیرید.
  • دستگاه دارای سوزن نخ کن اتومات باشد.
  • چرخ خیاطی دارای قابلیت جادکمه زنی باشد.
  • به‌مدت زمان ارائه خدمات پس از فروش آن دقت کنید.
  • به میزان برق مصرفی دستگاه حتماً دقت کنید.
  • قبل از خرید با پدال، دکمه‌های برنامه و خود چرخ خیاطی کار کنید، تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است.

تیکمیش؛ بهترین فروشگاه اینترنتی چرخ خیاطی ژانومه

اگر قصد خرید چرخ خیاطی خانگی یا صنعتی ژانومه را دارید و نمی‌دانید که از بین برند و مدل‌های مختلف کدام را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین چرخ خیاطی تیکمیش است. تیکمیش نماینده رسمی بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا از جمله چرخ خیاطی ژانومه اصل است و شما براحتی می‌توانید با اطمینان خاطر از اورجینال بودن و ضمانت کیفیت کالا آن را خریداری نمایید. تیکمیش با حذف شرکت‌های واسطه و تأمین مستقیم کالاهای مورد نیاز مشتریان در بخش قطعات، تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با سرویس چرخ‌های خیاطی، امکان خرید اینترنتی از طریق نشانی tikmish.ir را برای خریداران فراهم کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها