کد خبر: 640565
تاریخ انتشار :

بررسی مزایا و معایب فلاش تانک توکار

بررسی مزایا و معایب فلاش تانک توکار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

فلاش تانک را میتوان به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات هر سرویس بهداشتی برشمرد. طراحی های مدرن علاوه بر تغییر در محیط داخلی هر خانه، تغییراتی در سرویس بهداشتی منازل نیز به وجود آورده است که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از فلاش تانک توکار اشاره نمود. ما در این مقاله قصد داریم به مهم ترین مزایا و معایب فلاش تانک توکار اشاره نماییم.

فلاش تانک توکار چیست؟

فلاش تانک توکار، نوعی فلاش تانک است که بدنه اصلی و فضای ذخیره سازی آب در داخل دیوار قرار میگیرد و از چشم افراد پنهان است. تنها قسمت قابل رویت فلاش تانک، دکمه های آن است. این نوع فلاش تانک جلوه شیک و مدرنی را به سرویس بهداشتی خانه شما می بخشد و از لحاظ بهداشتی نیز گزینه بهتری محسوب میشود.

انواع فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار معمولا در دو نوع کلاسیک و وال هنگ تولید میشود. برخلاف تصور برخی افراد مبنی بر غیر قابل استفاده بودن فلاش تانک توکار برای توالت های ایرانی، نوع کلاسیک به طور ویژه برای این نوع توالت ها طراحی شده است تا خانه های داارای توالت ایرانی نیز بتوانند از این نوع فلاش تانک بهره مند گردند. نوع دوم فلاش تانک توکار، مدل وال هنگ است. وال هنگ برای توالت های فرنگی دیواری به کار میرود و نیاز به یک استراکچر بسیار محکم دارد تا بتواند وزن بالایی را تحمل نماید.

مزایای فلاش تانک توکار

2

فضای بهینه تر

یکی از اصلیترین دلایلی که تولید کنندگان فلاش تانک را به فکر ساخت فلاش تانک توکار انداخت، اشغال کمتر فضا در سرویس بهداشتی بود. تولید کنندگان با ساخت این نوع فلاش تانک تلاش نمودند تا از فضا به صورت بهینه تر استفاده نمایند. این استفاده بهینه از فضا باعث زیباتر و شیک تر شدن سرویس بهداشتی خانه شما میشود.

عملکرد با سروصدای کمتر

یکی از نقاط ضعف فلاش تانک های روکار، سروصدای بالای آن در هنگام تخلیه آب است اما این نقطه ضعف تا حدودی در فلاش تانک های توکار برطرف شده است. به دلیل آنکه محفظه ذخیره آب در داخل دیوار قرار دارد، در هنگام تخلیه، سروصدای کمتری به وجود می آید.

صرفه جویی در مصرف آب

در پنل فلاش تانک توکار، دو دکمه قرار دارد که یکی از آنها نیمی از آب داخل مخزن را تخلیه میکند و دیگری اجازه میدهد تمام آب مخزن خالی شود. این دو دکمه به صرفه جویی در مصرف آب کمک میکند .و افراد متناسب با نیاز خود یکی از دو دکمه را انتخاب میکنند. این ویژگی در فلاش تانک های روکار دیده نمیشود.

دکمه های متنوع و زیبا

همانطور که توضیح داده شد، تنها قسمتی از فلاش تانک توکار که در معرض دید افراد قرار دارد، دکمه فلاش تانک توکار است. این دکمه ها در طرح ها و مدل های مختلف تولید میشوند و دست مشتریان برای انتخاب بر اساس سلیقه آنها کاملا باز است. معمولا از پنل های استیل، شیشه ای و طرح کروم برای این قسمت فلاش تانک توکار استفاده میشود.

استحکام و دوام بالا

قطعات فلاش تانک توکار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و استحکام دوام بالایی دارند تا پس از نصب آن، نیازی به تعمیر و تعویض وجود نداشته باشد. این نکته باعث شده است تا خریداران با خیال راحت اقدام به خرید فلاش تانک توکار نمایند.

معایب فلاش تانک توکار

3

قیمت بالاتر

یکی از مهمترین ایرادات فلاش تانک توکار، قیمت بالاتر آن نسبت به فلاش تانک روکار است. البته همانطور که واضح است مزایای بیشتر این نوع فلاش تانک، دلیل محکمی برای قیمت بالاتر آن میباشد و برای به دست آوردن امکانات بیشتر، مطمئناً باید بهای بیشتری نیز پرداخت کرد اما به هر صورت برای بسیاری از افراد، قیمت اهمیت بالایی دارد و این موضوع برای آنها به منزله ایراد برای فلاش تانک توکار است.

تعمیر سخت تر

تعمیر سخت تر فلاش تانک توکار نسبت به نوع روکار، دیگر موردی است که به عنوان ایراد فلاش تانک توکار از آن یاد میشود. معمولا برای نصب فلاش تانک توکار به دلیل قرارگیری آن در دیوار، پیش از اتمام ساخت خانه دست به کار میشوند. همین قرارگیری آن در دیوار نیز باعث شده است تا تعمیر آن نسبت به نوع روکار مشکلتر باشد. البته همانطور که اشاره شد، قطعات به کار رفته در فلاش تانک توکار بسیار باکیفیت هستند و تا به حال کمتر پیش آمده است که فلاش تانک توکار نیاز به تعمیر پیدا کند اما درهرصورت تعمیر آن مشکلات خاص خود را دارد.

خرید فلاش تانک توکار

4

در بازار برندهای مشهور و با کیفیت بسیاری وجود دارد و توصیه میشود حتی الامکان برای خرید فلاش تانک توکار به سراغ محصولات این برندها بروید. اگر بخواهیم چند برند مطرح در این زمینه را نام ببریم، فلاش تانک توکار ایران، فلاش تانک توکار KWC و فلاش تانک توکار ایمن آب از نام هایی هستند که در لیست بهترین برندهای فلاش تانک توکار قرار میگیرند.

برای دسترسی داشتن به محصولات با کیفیت این برندها، میتوانید به فروشگاه اینترنتی نوین هوم مراجعه نمایید. این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه محصولات خانه و آشپزخانه است و نمایندگی فروش بسیاری از برندهای ایرانی مطرح را در اختیار دارد. به همین دلیل است که محصولات این فروشگاه با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار مشتریان قرار میگیرند. همچنین با توجه به این موضوع که نوین هوم نمایندگی فروش بسیاری از برندهای داخلی است، خرید از آن به منزله خرید از کارخانه بوده و قیمت محصولات موجود در این فروشگاه نیز بسیار مناسب است. شما برای آشنایی با نوین هوم و مشاهده محصولات موجود در این فروشگاه، میتوانید به وب سایت نوین هوم به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایید.

https://novinhome.com/

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها