کد خبر: 640906
تاریخ انتشار :

خرید مستقیم انکر بولت از آیین صنعت با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت

خرید مستقیم انکر بولت از آیین صنعت با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

انکر بولت آیین صنعت یکی از ابزارهای مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف است. استفاده از انکر بولت باکیفیت علاوه بر تامین نیاز و تضمین ایمنی سازه و افراد، می‌تواند کیفیت نهایی کار را تا حد زیادی افزایش دهد. آیین صنعت یکی از تولیدکنندگان معتبر و صاحب نام در زمینه تولید انواع انکر بولت، میلگرد ساده ، میلگرد پولیش، سایر انواع میلگرد و محصولات فولادی است. این شرکت از سال ۸۳ با رویکرد ارتقا سطح کیفی و خدمات مشتری‌مدارانه و با هدف توسعه و مدرن‌سازی کسب و کارهای سنتی، به جمع فعالان حوزه فولاد کشور پیوست و با بیش از ۱۶ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه انواع مقاطع فولادی مختلف، مفتخر به خدمات‌رسانی مشتری‌مدارانه و در چارچوب ارائه محصولات باکیفیت بالا به صورت مستقیم از کارخانه به مصرف‌کننده نهایی است. شرکت فولاد نورد آیین صنعت سوابق درخشانی چون: تولید موفق انواع میلگرد و انکر بولت در سایزهای مختلف، بهره‌گیری از تکنولوژی به‌روز، بهره‌مندی از کادر تولید و فروش متخصص، ایجاد اشتغال مولد و... را در کارنامه دارد.

چرا خرید انکر بولت از آیین صنعت را پیشنهاد می‌کنیم؟

شرکت نورد فولاد آیین صنعت به بهره‌گیری از به‌روزترین ابزار و ماشین‌آلات صنعتی و کادری مجرب و متخصص اقدام به تولید و عرضه مستقیم انواع انکر بولت در سایزها و متریال مختلف نموده است. ارائه بالاترین سطح کیفی محصولات با توجه به استانداردهای جهانی و پشتیبانی و خدمات‌رسانی همه‌ جانبه محصولات، از دیگر افتخارات این شرکت است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آیین صنعت برای خرید مستقیم و بی‌واسطه انواع انکر بولت در سایزهای ۱۸ تا ۴۲ با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اقدام کنید. برخی از مزایای خرید انکر بولت و انواع مقاطع فولادی از آیین صنعت به شرح زیر است.

8

  • تامین مواد اولیه با کیفیت

یکی از مهم‌ترین معیارها برای تولید انواع انکر بولت باکیفیت، استفاده از فولاد و دیگر مواد اولیه باکیفیت است. مجموعه آیین صنعت کوشیده است تا تامین مواد اولیه خود را از بهترین خروجی معادن فولاد باکیفیت کشور تهیه کند. به همین دلیل انکر بولت‌های تولید شده این مجموعه از کیفیت، دوام و مقاومت بالایی برخودار هستند و از انواع باکیفیت انکر بولت در کشور به حساب می‌آیند.

  • خط تولید مطابق با تکنولوژی روز

استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن و باکیفیت در خط تولید محصولات فولادی آیین صنعت، باعث شده است تا محصولات تولیدی این مجموعه در بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی به دست مصرف‌کننده برسد.

  • ارائه مشاوره کارشناسی

شرکت نورد فولاد آیین صنعت با هدف بهبود خدمات‌رسانی به مشتریان از سال ۹۷ به صورت رسمی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرد. آیین صنعت کوشیده است که علاوه بر ارائه لیست به‌روز از قیمت انواع محصولات تولیدی مجموعه و ارائه بلاگ‌های مرتبط با ویژگی‌های محصولات تولید شده، به کمک کارشناسان مجرب و با ارائه مشاوره کارشناسی به مشتریان گام دیگر در جهت بهبود خدمات‌رسانی به مشتریان بردارد.

  • به‌روزرسانی دائمی قیمت

نوسانات زیاد قیمت محصولات فولادی و در دسترس نبودن لیست قیمت به‌روزرسانی شده این محصولات، یکی از رایج‌ترین مشکلات متقاضیان این محصولات است. یکی از تلاش‌های شایان تقدیر آیین صنعت ارائه شفاف به‌روزترین قیمت‌ها برای انواع انکر بولت، میلگرد و... به صورت آنلاین است. مجموعه آیین صنعت با به‌روزرسانی دائمی قیمت این محصولات، همواره لیست قیمتی آپدیت شده را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

  • کادر مجرب

بهره‌گیری از نیرو کار باتجربه و متخصص نقش موثری در کیفیت نهایی محصولات تولید شده دارد، مجموعه آیین صنعت با تکیه بر دانش فنی متخصصان داخلی و گردآوردی مجموعه کارآمدی از نیروهای با سابقه و مجرب، توانسته است به ارتقا سطح کیفی و افزایش میزان تولید محصولات باارزش فولادی کمک کند. انواع محصولات تولید شده در این مجموعه اعم از تولید انواع انکر بولت در سایزهای مختلف و انواع میلگرد با بهره‌گیری از دانش به‌روز و عملکرد تخصصی و حرفه‌ای مهندسان و دیگر دست اندرکاران مجموعه آیین صنعت محقق شده است.

  • قیمت مقرون به صرفه

تولید انبوه و عرضه بدون واسطه محصولات توسط مجموعه صنعتی فولاد نورد آیین صنعت باعث شده است که علی رغم کیفیت بالا، محصولات این مجموعه از قیمت مقرون به صرفه‌ای نسبت به سایر محصولات مشابه تولید داخل و وارداتی، برخوردار باشند.

  • پشتیبانی و خدمات رسانی همه جانبه

مجموعه آیین صنعت با کمک نیروهای باتجربه در زمینه فروش، علاوه بر ارائه مشاوره خرید با خدمات‌رسانی سریع و تخصصی، امکان یک خرید آسان و سریع را برای شما فراهم کرده است. تیم فروش و پشتیبانی آیین صنعت به صورت تمام وقت آماده پشتیبانی محصولات فروخته شده و خدمات‌رسانی به مشتریان است.

9

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد که برند آیین صنعت به عنوان یک برند خوش نام و معتبر در زمینه تولید انواع انکر بولت، میلگرد و دیگر محصولات فولادی معرفی شود. چون قیمت محصولات فولادی به نسبت سایر کالاهای صنعتی و ساختمانی بالاتراست، افزایش میزان اطلاعات در این زمینه می‌تواند به شما برای خرید آسان و سریع این محصولات کمک کند.

10

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها