کد خبر: 641136
تاریخ انتشار :

زانکو؛ از صفر تا رسیدن به شهرت

زانکو؛ از صفر تا رسیدن به شهرت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

زانکو از خوانندگان جوان و جویای نام کشورمان می‌باشد. زمینه فعالیت او آهنگ‌های پاپ است که او بیشتر آهنگ‌های خود را در این سبک به بازار موسیقی ایران عرضه کرده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به دانلود آهنگ‌های زانکو و همچنین اعضای تیم تشکیل‌دهنده او به دست بیاورید.

بهترین آهنگ‌های زانکو کدم‌اند؟

سبکی که زانکو در خوانندگی پیش‌گرفته است و در این زمینه فعالیت می‌کند آهنگ‌های سبک پاپ است که این روزها در میان جوانان و نوجوانان کشورمان تبدیل به محبوب ترین سبک موسیقی در ایران شده است و جزو سبک های پرمخاطب و پر شنونده بازار موسیقی ایران به حساب می‌آید

زانکو که به تازگی وارد بازار موسیقی ایران شده است آهنگ‌های زیادی را در این سبک عرضه کرده است در اینجا به برخی از محبوب ترین آهنگ‌های او اشاره می‌کنیم.

آهنگ مثلاً از زانکو

اگر بخواهیم یکی از پر شنونده ترین و پر مخاطب ترین آهنگ‌های این خواننده جوان کشورمان را نام ببریم به‌جرئت می‌توان گفت که آهنگ مثلاً روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم در صدر این عنوان قرار دارد و با بیشترین تعداد دانلود توانسته است به‌صورت ویروسی در بین مردم منتشر شود و محبوبیت زیادی در بین مردم و فضاهای مجازی پیدا کند.

محبوبیت این آهنگ به‌قدری است که می‌توان گفت کمتر کسی پیدا می‌شود که در فضای مجازی اینستاگرام فعالیت داشته باشد و خودش یا اطرافیانش با آهنگ مثلاً اثری در این فضا به جای نگذاشته باشد.

از معروف‌ترین قسمت‌های این آهنگ که بسیار در فضای مجازی وایرال شده است می‌توان به مثلاً روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم ... اشاره کرد.

بسیاری از هواداران خواننده جوان و خوش صدای کشورمان خاطره های بسیاری با این ترانه عاشقانه برای خود ایجاد کرده اند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث محبوبیت یک آهنگ در میان هواداران و وایرال شدن آن در فضای مجازی می‌شود مربوط به بخش دست‌های پشت پرده آن آهنگ، یعنی تنظیم و میکس و مسترینگ آن آهنگ است.

زانکو در این آهنگ از تیمی مجرب و حرفه‌ای برای تهیه و تدوین آن کمک خواسته که نتیجه آن تبدیل شدن آهنگ مثلاً به یکی از آهنگ‌های ماندگار در فضای مجازی و پربازدید ترین آهنگ او در سایت‌های مختلف شد.

تنظیم و میکس و مسترینگ آهنگ مثلاً توسط علی تیرداد عزیز، از تنظیم کنندگان خوب کشورمان انجام شده است و متن ترانه زیبای این آهنگ، نوشته حمید فریزند عزیز از ترانه سراهای خوب کشورمان است.

زانکو در این آثار وظیفه آهنگسازی را خود بر عهده گرفته است که با توجه به محبوبیت این آهنگ به خوبی از پس این امر خطیر برآمده است.

و در آخر آهنگ مثلاً با کمک و تهیه کنندگی امیر علی رزاقی و حمید فریزند به مرحله انتشار رسید و زمانی که وارد بازار موسیقی ایران شد به‌قول‌معروف مثل بمب ترکید سر و صدای زیادی به پا کرد.

2

آهنگ رفتن زانکو

یکی دیگر از آهنگ‌های زانکو که در میان طرفداران او به محبوبیت زیادی رسید آهنگ رفتن او بود.

این آهنگ زانکو  در سبک عاشقانه غمگین منتشر شد که از دلایل محبوبیت این آهنگ در میان طرفداران او می‌توان به استفاده از شیوه‌های جدید در اجرای این آهنگ و همچنین اضافه کردن بیش از پیش چاشنی احساس به آن اشاره کرد.

زانکو این آهنگ را با لهجه محلی اجرا کرده است. اصولاً آهنگ‌هایی که در ترانه سرایی و تهیه آن‌ها از لهجه‌های محلی استفاده می‌شود و خوانندگان به خوبی می‌توانند ادات لهجه محلی را به گوش شنوندگان برسانند، ماندگاری زیادی در بین هواداران پیدا خواهند کرد چرا که لهجه محلی به گونه‌ای، یادآور لحظات نوستالژیک برای ما ایرانی ها می‌باشد؛ در این دنیای مدرن که ارتباط چندانی با نوستالژی‌های بچگی خود نداریم این نوع لهجه می‌تواند بوی خوشه دوران کودکی را به مشام هر ایرانی برساند.

دست‌های پشت پرده در آهنگ‌های زانکو

در شغل خوانندگی برای تهیه و تنظیم آهنگ، زحمات بسیاری کشیده می شود و افراد بسیاری در تلاش هستند تا یک اثر هنری به زیبایی هرچه تمام تر به گوش شنوندگان برسد؛ اما اصولاً در این حرفه آن اندازه که خوانندگان در میان مردم محبوب و مشهور می‌شوند؛ عوامل پشت صحنه و دست اندرکاران به شهرت چندانی نمی رسند.

زانکو در بسیاری از کارهای خودش از دوست عزیز و همراه همیشگی‌اش حمید فریزند برای متن ترانه های خود کمک گرفته و همچنین تهیه کننده بسیاری از کارهای او امیرعلی رزاقی و حمید فریزند عزیز هستند.

آلبوم زانکو

در زمان نگارش این مقاله تا به حال به طور رسمی خبری از انتشار اولین آلبوم زانکو در دسترس نیست؛ چرا که این خواننده جوان و جویای نام کشورمان فعالیت حرفه ای خودش را به تازگی شروع کرده است و هنوز راه پر پیچ و خم و درازی در انتظارش را می‌کشد.

تک آهنگ‌های زانکو

زانکو در همین مدت کوتاه فعالیت حرفه ای خودش به عنوان خواننده، توانسته تک آهنگ‌های موفق بسیاری را از خود به جای بگذارد.

 علاوه بر آهنگ‌های "مثلاً" و "آهنگ رفتن" زانکو می‌توان تک آهنگ‌های زیر را به عنوان مشهورترین آهنگ های زانکو معرفی کرد.

بند دلم

بی قراروم

یه دونه گل

ممنون عشقم

تظاهر

درد

اشک

گل ناز من

سکوت

3

چگونه آهنگ‌های زانکو را دانلود کنیم

این روزها به دلیل هوشمندی بالای موتورهای جستجو، دانلود آهنگ تاپ ریتم دیگر مانند گذشته کار دشواری نیست اما همچنان پیدا کردن یک سایت مناسب و کاربرپسند که بتوان در آن، آهنگ مورد نظر خود را بدون مزاحمت پیام‌های تبلیغاتی و پاپ آپ‌های مختلف دانلود کرد کار دشواری است.

تاپ ریتم یک وب سایت تخصصی برای دانلود آهنگ‌های مختلف است و متخصصین ما در این وب‌سایت تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما عزیزان بتوانید آهنگ موردنظر خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت دانلود کنید و از گوش دادن به نوای دل‌چسب آهنگ موردعلاقه خود نهایت لذت را  ببرید.

بنابراین اگر شما هم به دنبال یک سایت اختصاصی برای دانلود آهنگ موردعلاقه خود هستید دوست ندارید دیگر وقت خود را در میان سایت های مختلف برای پیدا کردن آهنگ مورد علاقه خود با کیفیت بالا تلف کنید پیشنهاد ما به شما این است که حتماً سری به وب سایت تاپ ریتم زده و از فضای کاربر پسند آن با هزاران آهنگی که در صف ایستاده‌اند تا مهمان گوش‌های شما شوند لذت ببرید.

از اینکه تاپ ریتم را برای شنیدن انتخاب کرده‌اید صمیمانه قدردان شما هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها