کد خبر: 642114
تاریخ انتشار :

خدا علی کریمی را بغل کرد

علی کریمی با خواش شانسی رئیس فدراسیون فوتبال نشد!

خدا علی کریمی را بغل کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک آیا علی کریمی می‌تواند مدیر خوبی باشد؟ علی کریمی در شرمربیگری موفق نشد. علی کریمی اما در زمان بازی خیره کننده بود و ویرانگر. علی کریمی نشان داده هنوز همان انسان مردمی است. علی کریمی همواره از حقوق مردم در برابر سیاسیون دفاع کرده است. اما شاید شکست او به عزیزی خادم در انتخابات فوتبال احتمال جواب همه‌ی خوبی های او بوده است.

شاید بله، شاید هم خیر. با همه اینها و فارغ از این که خیز او برای ریاست فدراسیون فوتبال درست بود یا نه، امروز باید گفت خدا خیلی کریمی را دوست داشت که در آن مضحکه انتخابات، اسمش از صندوق رای بیرون نیامد.

هزار بار حیف بود اگر حیثیت و اعتبار دشوار به دست آمده کریمی، قربانی این سیستم چرک و چروک شود. اگر امروز علی کریمی رییس فدراسیون بود و سرخابی‌ها از آسیا حذف می‌شدند، یک عده چه بلایی سر او می‌آوردند؟ آیا در همین رسانه‌ها و کانال‌های هواداری، شکمش را سفره نمی‌کردند؟

اگر امروز علی کریمی رییس فدراسیون بود و حق مشروع ایران در میزبانی از بحرین را به منامه می‌دادند، چه قضاوتی در مورد لیاقت و توانایی او می‌شد؟ فدراسیون بی‌عرضه آن روزها با کلی سرو صدا نمایش شکایت به دادگاه عالی ورزش راه انداخت؛ حالا که هفت ماه گذشته، کسی می‌داند این شکایت در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ ایا کسی می‌داند افزایش حقوق داوران به کجا رسید و کمک‌داور ویدیویی چه شد؟ فیفا برای جام‌جهانی از سیستم آفساید خودکار استفاده خواهد کرد، ما هنوز خود وی‌ای‌آر را هم نتوانستیم بیاوریم. همین حالا برای فرار از حضور زنان در استادیوم، مسابقات لیگ و تیم ملی را در ورزشگاه خالی برگزار می‌کنند.

گویا قرار است بازی با عراق و جشن صعود به جام‌جهانی هم بدون تماشاگر باشد. این آیا خیانت به منافع ملی نیست؟ در تمام جهان کدام کشور را سراغ دارید که امتیاز به این بزرگی را از تیم ملی خودش بگیرد؟ لشکر بله‌قربان‌گو، همه این باج‌ها را به نهادهای ذیربط و بی‌ربط می‌دهند تا فقط از خوش‌خوشان این قدرت چهار روزه لذت ببرند، با دار و دسته راهی سفرهای فرنگ شوند و مخارجش را به حساب اموال عمومی فاکتور کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها