کد خبر: 642707
تاریخ انتشار :

بهاره رهنما عکسی جدید از حال و احوال خود منتشر کرد

بهاره رهنما این عکس را در اینستاگرام خود گذاشت.

بهاره رهنما عکسی جدید از حال و احوال خود منتشر کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.بهاره رهنما یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.  بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

بهاره رهنما

طلاق بهاره رهنما از همسرش؟

بهاره رهنما در این سال ها حواشی زیادی داشته است زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید . بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است . او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت . بهاره رهنما چند ماه گذشته پدرش را از دست داد و داغدار شد او در برنامه شام ایرانی نیز حواشی زیادی داشت و با فلور نظری و مریم امیرجلالی بحث کرد که ویدیویی از او نیز در فضای مجازی وایرال شد . رهنما در زمان زندگی مشترکش با پیمان قاسمخانی نیز حواشی ای داشت او در اکثر فیلم های همسرش ایفای نقش کرده بود .

بهاره رهنما هم اکنون در ترکیه به سر می برد . بهاره رهنما در این سفر مثل همیشه جنجال در اینستاگرام ایجاد کرد . بهاره رهنمابا لایو های خود در اینستاگرام از تلاشش برای ساخت زندگی گفت و عنوان کرد بعد از 17 سال کار کردن الان وقت خوش گذرانی اش شده است . اما نکته جالب این سفر بهاره رهنما نبود حاجی بوده است . پیج های مختلف از جدایی بهاره رهنما و حاجی خبر دادند باید دید ایا این مسیله صحت دارد یا خیر در ادامه تصاویری از بهاره رهنما در ترکیه را می بینید . /رصداقتصادی
بهاره رهنما

چگونه با همسرش آشنا شد ؟

همسری که با هواپیمای شخصی برای فاتحه خوانی مزار مادرش رفته است ! امیرخسرو عباسی یک فعال اقتصادی است که به واسطه کارش با بهاره رهنما ارتباط داشت (بهاره رهنما مدل تبلیغاتی شرکتش شده بود) و بعد از مدتی که آنها به شناخت از هم رسیدن اقدام به ازدواج کردند. ازدواج بسیار جنجالی که تا الان حاشیه های آن به همراه بهاره رهنما است.

بهاره رهنما

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها