کد خبر: 643119
تاریخ انتشار :

افزایش قیمت بنزین خبر فوری

نه دولت و نه مجلس قصد افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین را ندارند و حتی این اجازه در لایحه بودجه ۱۴۰۱ هم به دولت داده نشده است. از این رو هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

افزایش قیمت بنزین خبر فوری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سخنگوی پخش و پالایش چندی پیش گفته بود که قیمت بنزین به 14 هزار تومان نمی رسد و افزایش قیمت بنزین وجود ندارد اما اکنون زمزمه های جدیدی مطرح شده که گویا خبر افزایش قیمت را تایید می کند .  آخرین اخبار را درباره قیمت بنزین بخوانید. مشروح خبر درباره قیمت بنزین را در ادامه بخوانید.

«مالک شریعتی نیاسر» امروز (دوشنبه) با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس، افزود: قیمت بنزین در لایحه بودجه سال آینده به قیمت امسال پیشنهاد شده است از همین رو بنزین سهمیه‌ای یک هزارو ۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز ۳ هزار تومان خواهد بود. وی ادامه داد: در مجلس نیز قرار نیست تغییری در قیمت بنزین برای سال بعد اتفاق بیافتد.

شریعتی تاکید کرد: نه دولت و نه مجلس قصد افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین را ندارند و حتی این اجازه در لایحه بودجه ۱۴۰۱ هم به دولت داده نشده است. از این رو هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

 

بعد از آنکه طرح اجرای آزمایشی اختصاص سهمیه بنزین به هر کد ملی در کیش و قشم مطرح شد، برخی این طرح را مقدمه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده اعلام کردند. موضوعی که البته درست نیست و طرح تخصیص سهمیه بنزین به کد ملی، نقشی در قیمت‌گذاری بنزین نخواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها