کد خبر: 643167
تاریخ انتشار :

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو؛ تحویل 90 روزه | شرایط استثنایی جدید ایران خودرو

​طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ 1400/11/05 شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ 1400/11/07 ادامه خواهد داشت.

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو؛ تحویل 90 روزه | شرایط استثنایی جدید ایران خودرو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طرح فروش ویژه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو . در این طرح افراد می‌توانند برای خرید  محصولات  ایران خودرو اقدام کنند.  ثبت نام ایران خودرو امروز سه شنبه آغاز می شود .طرح جدید فروش ایران خودرو با مدل های زیر شروع می شود . ایران خودرو شرایط فروش جدیدی دارد.

 

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو از امروز سه شنبه 5 بهمن 1400 آغاز خواهد شد.

 

طرح فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو (با روش قرعه کشی) شامل پژو پارس، پژو 207 آی دستی با سقف شیشه ای و دناپلاس از روز سه شنبه مورخ 1400/11/05 شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ 1400/11/07 ادامه خواهد داشت.موعد تحویل در این طرح 3 ماهه است.

 

ایران خودرو

 

 

لازم به یادآوری است که مشتریان برای ثبت نام هیچ وجهی واریز نخواهند کرد و این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهد شد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها